Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?

Data: 2010-06-24 16:30:40
Autor: cyc
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
No przeciez zdrowy , normalnie rozwiniety seksualnie i fizycznie chlop a takiego przeciez powinnismy miec  prezydenta , musi jakos dac upust swoim fizjologicznym potrzebom .
To bowiem , ze sie wysika nie siadajac na sedesie jeszcze nie swiadczy przeciez o meskosci.
Ani przez mysl mi nie przejdzie , ze moze zaspakajac sie sam ...........fuj obrzydliwe , wyobrazcie go sobie w takiej roli - a skoro nie , to co ? Chodzi do burdeli ? , to przeciez niezgodne z  jego wrazliwoscia uczuciowa a jesli i to nie wchodzi w rachube , to przeciez musi miec jakas babe bo do gejostwa sie nie przyznaje . Znaczy zyje po kryjomu z jakas na tzw. "kocia lape ' .
Nie to zeby mnie to obchodzilo a tymbardziej draznilo . Jestem czlowiekiem na tyle tolerancyjnym , ze taki spsob na zycie jest dla mnie akceptowalny . Jego zycie , jego seks ale jakos nie pasuje mi to do kaczoswiatopogladu , ktory bliski jest rydzykowemu ( Kaczynski nawet robil dla Rydzyka za komiwojazera ) a ten przeciez , jak wiemy w zadnym razie nie akceptuje bezboznego zwiazku  , ba , jest rzucic nawet anateme na  takiego bezboznika , ktoryby kaplanskie sakramenta zlekcewazyl .
No i mam dylemat . Niby nic ale przeciez chce wiedziec co w trawie piszczy i czy ew. przyszly prezydent zyje na ta kocia lape , czy nie ? .

cyc

Data: 2010-06-24 14:01:45
Autor: J-23
On 24 Cze, 16:30, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

on caly jest jedna wielka miloscia, taki kondensat...
J-...

PS. Woody Allen mowil w jednym ze swoich filmow ze na seksie swietnie
sie zna, bo duzo trenowal w samotnosci

Data: 2010-06-24 16:47:25
Autor: PaPi
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
Kaczynski zyje z Ojczyzna :-)

Data: 2010-06-24 17:02:42
Autor: cyc
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c237000$1news.home.net.pl...
Kaczynski zyje z Ojczyzna :-)

To dlatego ja od tylca bral , kiedy byl premierem ?

cyc

Data: 2010-06-24 16:59:17
Autor: awe
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
Pewnie bzyka sie z twoimi wnuczkami. Ile biora>?
awe

Data: 2010-06-24 17:12:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hvvq7o$g9s$1news.onet.pl...
[...]

Brzydko się bawisz.
Akurat orientacja seksualna (hetero, czy homo) człowieka nie powinna nikogo obchodzić.

Data: 2010-06-24 17:25:18
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2375df$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
jesli ktos mial jakies watpliwosci ze cycu to burak to mysle ze po tym teksie nie ma juz zadnych watpliwosci. ciesze sie ze dawno temu sie na nim poznalem
awe

Data: 2010-06-24 17:34:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvvt9h$pql$1news.onet.pl...

[...]

Myśmy wymienili poglądy bez obrzucania się inwektywami. Sądzę, że tak powinna wyglądać dyskusja. W jednych sprawach możemy się zgadzać, w innych nie.
Niestety. To właśnie z Ciebie wylazło buractwo.
Na swoje usprawiedliwienie masz swoją przypadłość.
Niedawno przyznałeś, że ty nie jesteś zwolennikiem prezesa, lecz jego dozgonnym wielbicielem. I jest ponad Twoje siły próba oparcia się poglądom, jakie wyznaje Twój umiłowany. Uwielbiasz go bezgranicznie i bezdyskusyjnie. Teraz i do śmierci.

Data: 2010-06-24 19:25:08
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c237af2$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
jak to nie jestem zwolennikiem, a ze go wielbie to co ja na to poradze ze tylko on jeden jest aktualnie zyjacym mezem stanu i nie ma od niego nikogo lepszego aby byc prezydentem Polski. Mam pelne zaufanie do JK - mozna nia nim polegac jak na Zawiszy.
awe

Data: 2010-06-24 19:36:21
Autor: .'heÂŽsk'.
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
On Thu, 24 Jun 2010 17:34:07 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Niedawno przyznałeś, że ty nie jesteś zwolennikiem prezesa, lecz jego dozgonnym wielbicielem. I jest ponad Twoje siły próba oparcia się poglądom, jakie wyznaje Twój umiłowany. Uwielbiasz go bezgranicznie i bezdyskusyjnie. Teraz i do śmierci.

 awe to bydlak nie majacy szacunku dla pogladow innych niz  jego.
 to potencjalny bandyta. na razie kryje sie za zludna anonimowoscia
 internetu stanowi jednak realne zagrozenie dla innych. z dyskusji
 na psp wynika, ze ktos chce mu zrobic takie QQ, ze chloptas zniknie
 z psp na wiele lat. drani takich jak awe, hans kloss, hammer,  tomy m, neko czy raff trzeba izolowac jak najwczesniej.  dla ich i spoleczenstwa dobra. --

 HeSk

Data: 2010-06-24 21:21:20
Autor: Jarek \(lewo i sprawiedliwośc\)
[...]

Jakim prawem oceniasz innych, chamie, dla którego inwektywy są podstawą do "dyskusji"?

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-24 17:37:58
Autor: cyc
[...]

Ja suie nie bawie . Ma prawo wiedziec o kandydacie na prezydenta wszystko , nawet to czy lubi sledzia w marynacie .
Nie obchodzi mnie jego orientacja seksualna !. W zadnym razie . Mnie obchodzi tylko jawnosc poczynan w tym zycia prywatnego , jaka powinna cechowac kandydata na prezydenta i to czy zyje z kims na " kocia lape" . Jest to o tyle wazne , ze gdyby tak bylo a istnieja przeslanki do tego aby tak sadzic bo przeciez wykluczamy jakies zboczenia , ze kluci sie to z jego swiatopogladem z ktorym tak demonstracyjnie sie obnosi wedrujac co rusz do swietych iejsc np. do Torunia , czy Czestochowy .
A nich tam sobie robi co chce ! ale dobrym demokratycznym zwyczajem jest publiczne wyznawanie przez kandydatow swoich zyciowych " nawiasow " w tym pogladow , swiatopogladu i preferencji chyba , ze te ostatnie stoja w jawnej sprzecznosci z prawem , jak np pedofilstwo a o to go nie posadzam .

cyc

Data: 2010-06-24 19:36:21
Autor: .'heÂŽsk'.
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
On Thu, 24 Jun 2010 17:12:29 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

Brzydko się bawisz.
Akurat orientacja seksualna (hetero, czy homo) człowieka nie powinna nikogo obchodzić.

chyba, ze ten ktos kandyduje na prezydenta. --

 HeSk

Data: 2010-06-24 20:50:42
Autor: konserwator
[...]

normalnych ludzi (hetero) to nie obchodzi za to bardzo obchodzi pedaly i lesby (i na naszej grupie ich stronnikow i wyznbawcow:cyce, zenki, kaleckie i reszta...) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-24 17:25:59
Autor: wekon
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hvvq7o$g9s$1news.onet.pl...
[...]

Mówiąc twoim językiem:  jak określisz gajowego bzykającego swoją zgrabną żonę? Szczyt erotyzmu? To jest dopiero obrzydliwe cycu.

wekon

Data: 2010-06-24 17:44:00
Autor: cyc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c23790d$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No masz !.
Nie rozumiesz tego , ze prezydent nie moze miec przed narodem taajemnic ?.
Mam prawo wiedziec kto chce mna rzadzic . Na tym polega dmokracja . Chce znac nie tylko sile ale i slabosci ew. przydenta . To wazne z [punktu widzenia interesow panstwa a wiec moich .
Tak jest w calym cywilizowanym swiecie i nikogo to nie dziwi . Na tzw. zachodzie nikt nie kryje sie ze swpoimi prefewrencjami . Zamy przeciez przyznajacych sie do swojej niezwyczajnej orientacj ministrow np. w Anglii , czy Belgii . Nie twierdze , ze i nasz kandydat ma takie ciagoty ale zapytasc , czy ma jakas kobiete i uslyszec odpowiedz , to nie zaden wstyd , chyba ze obracalibysmy sie w jakichs wyjatkowo zboczonych srodowiskach !  .

cyc

Data: 2010-06-24 19:00:22
Autor: boukun
[...]

Kiedyś, ze 26 lat temu ruchałem bardzo grubą dupę na stancji, miała taką ciasną i śluzowatą pizdeczkę, że do dzisiaj to pamiętam... To było zajebiste, jak się wbijała...

boukun

Data: 2010-06-25 18:07:27
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Kiedyś, ze 26 lat temu ruchałem bardzo grubą dupę na stancji, miała taką ciasną i śluzowatą pizdeczkę, że do dzisiaj to pamiętam...

byla ciasna bo nikt nie chcial dotknac poza bokunem ??
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-06-24 17:30:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 24 Jun 2010 16:30:40 +0200, cyc napisał(a):

No przeciez zdrowy , normalnie rozwiniety seksualnie i fizycznie chlop a takiego przeciez powinnismy miec  prezydenta , musi jakos dac upust swoim fizjologicznym potrzebom .

Jezuu, cycuuuu. Już teraz każdy durny lewak, prawak i cudak tu zadał te durne pytanie. Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-24 17:36:32
Autor: Qwas
W dniu 2010-06-24 16:30, cyc pisze:
No przeciez zdrowy , normalnie rozwiniety seksualnie i fizycznie chlop a
takiego przeciez powinnismy miec  prezydenta , musi jakos dac upust swoim
fizjologicznym potrzebom .

A może mając tyle lat już nie ma się takich "fizjologicznych potrzeb"

--
Qwas

Data: 2010-06-24 17:46:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Qwas" <qwas@free.pl> napisał w wiadomości news:hvvu1v$ng6$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zapewniam Cię, że ma się, a jestem starszy o rok o pana K.

Data: 2010-06-24 17:57:07
Autor: cyc
[...]

Ile lat ? .
Przeciez w tym wieku chce sie jeszcze niemal tak , jak w mlodosci !.
To nie zadne jakies tam " fiu bzdziu "! to powazne sprawy .
Tylko w naszej skoltunialej swiadomosci , swiadomosci ograniczonej obludnym zaklamaniem temat jest tabu .
Jak dowodza naukowe badania seksuologow czlowiek przcietnie w ciagu calego dnia i to niezaleznie od wieku , znaczy do mlodosci do starosci wlacznie o seksie lub tamatach z nim zwiazanyh mysli ponad polowe czasu w ktorym zachowuje swiadomosc a wiec poza snem .
Mysli kazdego czlwieka obracaja sie wokol seksu co druga minute lub czesciej ..
Przybiera to rozne formy . Formy marzen , zartow , patrzenia sie na " laski " i odwrotnie , rozmow o seksie , kawalow o seksie itd.
W tym kontekscie lekcewazenie tak waznej dla czlowieka sprawy jak seks , ktory jest przeciez naturalna fizjologiczna i najwazniejsza dla naszego istnienia potrzeba ,  jest glupota !.

cyc

Data: 2010-06-24 19:26:54
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hvvv9s$vrs$1news.onet.pl...

[...]

Ja tam do dzis mam sny erotyczne z posel SLD Piekarska...wydaje mi sie taka wyuzdana. Niestety sie starzeje, a ja ciagle mlody.
awe

Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?