Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?

Data: 2010-06-24 17:25:59
Autor: wekon
Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hvvq7o$g9s$1news.onet.pl...
No przeciez zdrowy , normalnie rozwiniety seksualnie i fizycznie chlop a takiego przeciez powinnismy miec  prezydenta , musi jakos dac upust swoim fizjologicznym potrzebom .
To bowiem , ze sie wysika nie siadajac na sedesie jeszcze nie swiadczy przeciez o meskosci.
Ani przez mysl mi nie przejdzie , ze moze zaspakajac sie sam ...........fuj obrzydliwe....

Mówiąc twoim językiem:  jak określisz gajowego bzykającego swoją zgrabną żonę? Szczyt erotyzmu? To jest dopiero obrzydliwe cycu.

wekon

Data: 2010-06-24 17:44:00
Autor: cyc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c23790d$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No masz !.
Nie rozumiesz tego , ze prezydent nie moze miec przed narodem taajemnic ?.
Mam prawo wiedziec kto chce mna rzadzic . Na tym polega dmokracja . Chce znac nie tylko sile ale i slabosci ew. przydenta . To wazne z [punktu widzenia interesow panstwa a wiec moich .
Tak jest w calym cywilizowanym swiecie i nikogo to nie dziwi . Na tzw. zachodzie nikt nie kryje sie ze swpoimi prefewrencjami . Zamy przeciez przyznajacych sie do swojej niezwyczajnej orientacj ministrow np. w Anglii , czy Belgii . Nie twierdze , ze i nasz kandydat ma takie ciagoty ale zapytasc , czy ma jakas kobiete i uslyszec odpowiedz , to nie zaden wstyd , chyba ze obracalibysmy sie w jakichs wyjatkowo zboczonych srodowiskach !  .

cyc

Data: 2010-06-24 19:00:22
Autor: boukun
[...]

Kiedyś, ze 26 lat temu ruchałem bardzo grubą dupę na stancji, miała taką ciasną i śluzowatą pizdeczkę, że do dzisiaj to pamiętam... To było zajebiste, jak się wbijała...

boukun

Data: 2010-06-25 18:07:27
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Kiedyś, ze 26 lat temu ruchałem bardzo grubą dupę na stancji, miała taką ciasną i śluzowatą pizdeczkę, że do dzisiaj to pamiętam...

byla ciasna bo nikt nie chcial dotknac poza bokunem ??
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Czy Kaczynski zyje z kims "na kocia lape " ?