Czy Kalecki dostal juz swoje rajstopy?

Data: 2011-03-08 14:57:14
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy Kalecki dostal juz swoje rajstopy?
no i gozdzika z rozdzielnika!

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
"Język Polski to język ciągłej konspiracji. Dokąd my żyjemy, okiełznać się go okupantowi nie da." Wislawus
"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.
-- -- -- -- -
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2011-03-08 12:59:29
Autor: Antenka
Czy Kalecki dostal juz swoje rajstopy?
On 8 Mar, 14:57, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
[...]

Z pewnością tak, ale te z podwójnym klinem,bo ten obleśny trans ma
wielkie tłuste dupsko   :-]

Antenka

Data: 2011-03-09 07:27:17
Autor: Grzegorz Z.
Czy Kałtenek dostal juz swoje rajstopy?
Antenka napisał:

bo ten obleśny trans ma
wielkie tłuste dupsko   :-]

Nie porównuj innych do siebie - nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2011-03-09 07:35:14
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:jpc72qccp5r9.drhgoxdc5rx2$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

bo ten obleśny trans ma
wielkie tłuste dupsko   :-]

Nie porównuj innych do siebie - nie każdy jest tobie podobny.

Jack = Dick = wtyczka

Data: 2011-03-09 07:49:03
Autor: Przemysław W
Czy Kaltenek dostał juz swoje rajstopy?
Użytkownik "Kałtenek" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Z pewnością tak, ale te z podwójnym klinem,bo jestem obleśny trans i mam
wielkie tłuste dupsko   :-]

Grupowy trans Kałtenek

Data: 2011-03-08 15:02:41
Autor: Neko
Czy Kalecki dostal juz swoje rajstopy?
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał

no i gozdzika z rozdzielnika!

Nie. Mydelko i kawa z szefem.

Data: 2011-03-08 17:03:11
Autor: JanKo

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:il5cj1$23j5$1news.ett.com.ua...
no i gozdzika z rozdzielnika!

Ciekaw jestem co ty dostałeś chłopczyku z zerżniętym odbytem?

JanKo

Data: 2011-03-08 09:18:08
Autor: HaMMeR
On 8 Mar, 17:03, "JanKo" <rudy...@military.org> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
wiadomościnews:il5cj1$23j5$1news.ett.com.ua...

> no i gozdzika z rozdzielnika!

Ciekaw jestem co ty dostałeś chłopczyku z zerżniętym odbytem?

JanKo

A ty gdzies go podejrzal.., szaletowy odbywalcu??
Sciera  'chlopczyka' sobie szuka, ani chybi, co za obrzympala?!

Data: 2011-03-08 18:21:26
Autor: Badylasz

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:8e7eedb8-a0d2-4d3c-a170-13931885396es18g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

A ty gdzies go podejrzal.., szaletowy odbywalcu??
Sciera  'chlopczyka' sobie szuka, ani chybi, co za obrzympala?!

Ja cie chrzanie, ale towarzystwo. Same pedałki!

Data: 2011-03-08 20:15:39
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Badylasz" <badylasz@stragan.dk> napisał w wiadomości news:4d766593$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Sciera  'chlopczyka' sobie szuka, ani chybi, co za obrzympala?!

Ja cie chrzanie, ale towarzystwo. Same pedałki!

do "towarzystwa" Jana Ko prosze mnie nie zaliczac...
To ludzie PO i SLD...

Czy Kalecki dostal juz swoje rajstopy?