Czy Kalkstein ogra Hrabiego w ostatniej minucie meczu?

Data: 2010-07-02 06:02:12
Autor: fatso
Czy Kalkstein ogra Hrabiego w ostatniej minucie meczu?
Przykre to ale zydowska gazeta dla Swinskich Ryjow juz bez ogrodek gra w druzynie Hrabiego.
Co to, nie pamietamy juz jak Pomroczna zalewaly  obrazki z Kalksteinem Mk 1 w mycce pod
sciana placzu w Jerozolimie? To wstyd sie zapierac swego. Chyba ze Nasi czuja juz pismo nosem
i rozpaczliwie staraja sie przekonac parzystokopytnych do korzystnej dla siebie  opcji
w europejskim chlewie jaka reprezentuje Hrabia.
Ja, jak zawsze przekorny: przewidzialem tu kiedys, ze wybory wygra stryjowi przekorna ksiezniczka
z bajki- Marta Kaczynska.  Wiec niech sie dzisiaj raz jeszcze pojawi z przystojnym ostrojebcem,
slodkimi coreczkami na hulajnogach. Da sie sfotografowac w parku czy tez przed kosciolkiem.
Ludzie ja porownaja z maciorowata Hrabina. I juz beda wiedziec sami kto ma serwowac kawusie
Prezydentowi Pomrocznej w jego palacu.

fatso

Czy Kalkstein ogra Hrabiego w ostatniej minucie meczu?