Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?

Data: 2009-06-12 00:20:14
Autor: hermar
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?
PiotrBanachowicz.com wrote:

A dla leniwych

..kiedy wchodzisz między wrony musisz krakać tak jak one : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-06-12 04:33:21
Autor: PiotrBanachowicz.com
On 12 Cze, 00:20, "hermar" <her...@op.pl> wrote:
PiotrBanachowicz.com wrote:
> A dla leniwych

.kiedy wchodzisz między wrony musisz krakać tak jak one : )

-- www.marcinhernik.com

Mam nadzieję, że mam tez utrwalone i walory tego miejsca ... zazwyczaj
się udawało ... ale tym razem czara goryczy się przelała ... Jak to
mówią miejscowi: nasze są ulice .. ."ich" domy i kamienice ...

Pozdrawiam!

www.piotrbanachowicz.com

Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?