Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny ?

Data: 2009-06-09 07:42:52
Autor: PiotrBanachowicz.com
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny ?
Kazimierz Dolny nad Wisłą. Urokliwy zakątek od wielu lat zaatakowany
stadami turystów. Czy jest zrozumienie tego miejsca? Czy jest próba
symbiozy z tym miejscem?
Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

Zapraszam ...
Piotr Banachowicz
www.piotrbanachowicz.com

A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=37

Data: 2009-06-10 07:44:24
Autor: bans
PiotrBanachowicz.com pisze:

[...]

Cóż, okazałeś się jednym z członków tego stada.

--
bans

Data: 2009-06-10 10:13:36
Autor: Jakub Jewuła
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?
Data: 2009-06-12 00:20:14
Autor: hermar
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?
PiotrBanachowicz.com wrote:

A dla leniwych

..kiedy wchodzisz między wrony musisz krakać tak jak one : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-06-12 04:33:21
Autor: PiotrBanachowicz.com
On 12 Cze, 00:20, "hermar" <her...@op.pl> wrote:
PiotrBanachowicz.com wrote:
> A dla leniwych

.kiedy wchodzisz między wrony musisz krakać tak jak one : )

-- www.marcinhernik.com

Mam nadzieję, że mam tez utrwalone i walory tego miejsca ... zazwyczaj
się udawało ... ale tym razem czara goryczy się przelała ... Jak to
mówią miejscowi: nasze są ulice .. ."ich" domy i kamienice ...

Pozdrawiam!

www.piotrbanachowicz.com

Data: 2009-06-13 12:45:58
Autor: Marek Dyjor
[...]

chyba już nie pojadę do KD a kiedyś tam byłem i mi sie podobało, jeśli nie jesteś stronniczy to zrobiła się tam straszna cepelia koszmar.

uwaga techniczna, nie trawie tych zdjęć z przyczyn technicznych. są przeostrzone i jakieś takie blurowate, szarobure.

Data: 2009-06-13 13:09:12
Autor: Marian
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ci ągle piękny?
PiotrBanachowicz.com pisze:
Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?
Zdjęcia są paskudne. Maniera zohydzenia tego co się pokazuje.

Data: 2009-06-15 02:02:44
Autor: PiotrBanachowicz.com
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle pi ękny?
On 13 Cze, 13:09, Marian <d...@poczta.onet.pl> wrote:
PiotrBanachowicz.com pisze:> Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

Zdjęcia są paskudne. Maniera zohydzenia tego co się pokazuje.

Cóż .. temat nie jest wesoły ... więc i maniera adekwatna ...

Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny ?