Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?

Data: 2009-06-13 12:45:58
Autor: Marek Dyjor
Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?
PiotrBanachowicz.com wrote:
Kazimierz Dolny nad Wisłą. Urokliwy zakątek od wielu lat zaatakowany
stadami turystów. Czy jest zrozumienie tego miejsca? Czy jest próba
symbiozy z tym miejscem?
Jakim zobaczyłem Kazimierz, gdy pojawiłem się w tym stadzie?

Zapraszam ...
Piotr Banachowicz
www.piotrbanachowicz.com

A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album=37

chyba już nie pojadę do KD a kiedyś tam byłem i mi sie podobało, jeśli nie jesteś stronniczy to zrobiła się tam straszna cepelia koszmar.

uwaga techniczna, nie trawie tych zdjęć z przyczyn technicznych. są przeostrzone i jakieś takie blurowate, szarobure.

Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?