Czy Klich to prawa ręka Waltera?

Data: 2010-04-27 22:04:00
Autor: Tomy M.
Czy Klich to prawa ręka Waltera?
Ciekawe rzezcy można przeczytać w necie ... ale te
pytanie mi się nasuneło dopiero po przeczytaniu o źródłach
powstania FOZZ.

Poczytajcie o tym ... ciekawe jak cholera.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 22:52:48
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:hr7ii1$f09$1mx1.internetia.pl...

[...]

Szukaj ... zacznij od tego:
http://wgadowski.salon24.pl/174415,na-przyklad-maxwell
ale traktuj to z rezerwą ... następnie googluj
dalej....

Tomy M.

Data: 2010-04-28 07:52:02
Autor: cirrus
[...]

Nie podamy, bo chodzi o nieżyjącego gen. Świerczewskiego. ;)

--
stevep

Czy Klich to prawa ręka Waltera?