Czy Komendant Główny Policji otwarcie zarzuca policjantom kłamstwo? [Igor Stachowiak, Wrocław 2016]

Data: 2017-05-24 11:08:11
Autor: Ciemny Lud
Czy Komendant Główny Policji otwarcie zarzuca policjantom kłamstwo? [Igor Stachowiak, Wrocław 2016]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+nu0576iaaf-h5n2@buntownik.pl...
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/550534,igor-stachowiak-smierc-na-komisariarcie-policja-kgp-jaroslaw-szymczyk-komendant-nagrania-paralizator.html
Śmierć Igora Stachowiaka. Szef KGP: Relacje policjantów przedstawiały
sytuację inaczej niż to, co zobaczyłem na nagraniach
23.05.2017, 20:24 | Aktualizacja: 23.05.2017, 20:27
[...] Relacje policjantów przedstawiały sytuację inaczej niż to, co
zobaczyłem na nagraniach. [...] - wyznał szef polskiej policji w TVN24.

Gdyby wyznał to w TVP Info byłoby to wiarygodne ;-)))))

CL

Czy Komendant Główny Policji otwarcie zarzuca policjantom kłamstwo? [Igor Stachowiak, Wrocław 2016]