Czy Komoroski wreszcie opublikuje

Data: 2010-08-24 05:35:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Czy Komoroski wreszcie opublikuje
raport Macierewicza, w ktorym prawdopodobnie jest zapis o wspolpracy
niejakiego Komoroskiego z WSI?

Data: 2010-08-24 14:40:52
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-24 14:35, DJ MC Donald Musk pisze:
raport Macierewicza, w ktorym prawdopodobnie jest zapis o wspolpracy
niejakiego Komoroskiego z WSI?

Gdyby tak było, Lechu już dawno by go odtajnił. :) Teraz zrób z siebie idiotę odpowiadając na mój post. :>

Data: 2010-08-24 05:56:33
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Sie, 14:40, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

> niejakiego Komoroskiego z WSI?

Gdyby tak było, Lechu już dawno by go odtajnił. :) Teraz zrób z siebie

gdyby tam nic na komoroskiego to komoroski by to ujawnil...
pewnie nie tylko na niego tam jest....Wiele osob z PO ma powiazania z
WSI...

Data: 2010-08-24 15:01:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c38f042-f27a-42bd-ae34-531a38a868aex42g2000yqx.googlegroups.com...
> [...]

gdyby tam nic na komoroskiego to komoroski by to ujawnil...
pewnie nie tylko na niego tam jest....Wiele osob z PO ma powiazania z

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Musk ci się zlasował.
Gdyby coś było na PO, to Jaruś już dawno rozkazałby bratu opublikować aneks.

Data: 2010-08-24 06:03:23
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Sie, 15:01, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5c38f042-f27a-42bd-ae34-531a38a868aex42g2000yqx.googlegroups.com....

> [...]

Musk ci się zlasował.
Gdyby coś było na PO, to Jaruś już dawno rozkazałby bratu opublikować aneks.

to przypuszczenia...
a to, ze Komoroski nie publikuje - to fakt!

Data: 2010-08-24 15:56:11
Autor: CeSaR
Czy Komoroski wreszcie opublikuje
to przypuszczenia...
a to, ze Komoroski nie publikuje - to fakt!

Logika Kalego v. 2.0

Data: 2010-08-24 15:02:10
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-24 14:56, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Odpowiedziałeś rosyjski agencie? Rozwiń skrót WSI i zastanów się czy ty i tobie podobni nie pomagają obcym służbom wywiadowczym w wykonywaniu ich szpiegowskiego fachu. Lechu mylił się nie odtajniając tego badziewia? :>

Data: 2010-08-24 17:06:30
Autor: cyc
> [...]

gdyby tam nic na komoroskiego to komoroski by to ujawnil...
pewnie nie tylko na niego tam jest....Wiele osob z PO ma powiazania z

No i co z tego wynika ?.
To jakas nowa formacja SS ? , czy moze inkwizytorzy palacy na stosie niepoprawnie myslacych ? , tez nie ? aaaa , to pewnie zomowcy naparzajacy sniadkow - bojowki pisu !.

cyc

Data: 2010-08-24 15:36:30
Autor: Tomek

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i50ekk$bs9$3news.onet.pl...
[...]

Nie - czekał na wybory. Tuż przed nimi by ujawnił. Nie zdążył...
Tomek

Data: 2010-08-24 06:54:55
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 24, 3:36 pm, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:i50ekk$bs9$3news.onet.pl...

> Gdyby tak było, Lechu już dawno by go odtajnił. :) Teraz zrób z siebie
> idiotę odpowiadając na mój post. :>

Nie - czekał na wybory. Tuż przed nimi by ujawnił. Nie zdążył....
Tomek

i dlatego musieli go zamordowac...

Data: 2010-08-24 15:57:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7e8a2e4-4a95-4c36-9112-284efd0185e6d8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> idiotę odpowiadając na mój post. :>

Nie - czekał na wybory. Tuż przed nimi by ujawnił. Nie zdążył...

=================================

Lasuje ci się musk.

Data: 2010-08-24 15:58:39
Autor: CeSaR
Czy Komoroski wreszcie opublikuje
Nie - czekał na wybory. Tuż przed nimi by ujawnił. Nie zdążył...

Sranie w banie. Gdyby było cokolwiek to:
- albo kandydatem PO byłby kto inny
- albo odpowiedni papier zostałby pokazany na dzień po kongresie PO a nie na dzień przed wyborami.

A poza tym gdyby coś było to Macierewicz osrałby się po pachy gdyby nie mógł tego pokazać

Data: 2010-08-25 09:09:35
Autor: Tomek
Czy Komoroski wreszcie opublikuje

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomoœci news:i50j4b$r1f$1news.onet.pl...
[...]

Mam wrażenie, że tylko dlatego żyje, że ma kopię tego raportu. Jeœliby odważył sie ujawnić, pewnie skończyłby jak Karp albo Pańko.
Tomek

Data: 2010-08-25 13:12:21
Autor: CeSaR
Czy Komoroski wreszcie opublikuje
Mam wrażenie, że tylko dlatego żyje, że ma kopię tego raportu. Jeœliby
odważył sie ujawnić, pewnie skończyłby jak Karp albo Pańko.

Po pokazaniu byłby bezpieczniejszy. Ale to moje zdanie i dla teo uważam, że nic nie ma.

Data: 2010-08-25 04:22:39
Autor: DJ MC Donald Musk
On Aug 25, 1:12 pm, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]
> odważył sie ujawnić, pewnie skończyłby jak Karp albo Pańko.

Po pokazaniu byłby bezpieczniejszy. Ale to moje zdanie i dla teo uważam, że

nie koniecznie...
jesli WSI nie wie co tam jest to jest w tej sytuacji wlasnie
bezpieczniejszy...

Data: 2010-08-26 11:05:39
Autor: Tomek
Czy Komoroski wreszcie opublikuje

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomoœci news:i52tol$fbs$1news.onet.pl...
Mam wrażenie, że tylko dlatego żyje, że ma kopię tego raportu. Jeœliby
odważył sie ujawnić, pewnie skończyłby jak Karp albo Pańko.

Po pokazaniu byłby bezpieczniejszy. Ale to moje zdanie i dla teo uważam, że nic nie ma.

Po pokazaniu byłby już niepotrzebny. I do usunięcia z zemsty. Jak Litwinienko.
Tomek

Data: 2010-08-24 14:52:25
Autor: CeSaR
Czy Komoroski wreszcie opublikuje
raport Macierewicza, w ktorym prawdopodobnie jest zapis o wspolpracy
niejakiego Komoroskiego z WSI?

A kogo to interesuje? Komoroski to jakis ktos wazny?

Data: 2010-08-24 15:09:04
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-24 14:52, CeSaR pisze:
raport Macierewicza, w ktorym prawdopodobnie jest zapis o wspolpracy
niejakiego Komoroskiego z WSI?

A kogo to interesuje? Komoroski to jakis ktos wazny?

Tak jak Lechu tylko wyĹźszy :)

Czy Komoroski wreszcie opublikuje