Czy Komorowski to podmieniec?

Data: 2011-04-21 15:11:33
Autor: Elwik
Czy Komorowski to podmieniec?
Czy aby ruscy nam nie dali jakiegos sobowtora?
Bo ten to ani po polsku pisac nie umie ani historii nie zna.
Ani be ani me ani kukuryku. Jakis taki drugiego sorta.

Juz Rokossowski byl badziej zorientowany.

Data: 2011-04-21 16:25:15
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-21 15:11, Elwik pisze:
Czy aby ruscy nam nie dali jakiegos sobowtora?
Bo ten to ani po polsku pisac nie umie ani historii nie zna.
Ani be ani me ani kukuryku. Jakis taki drugiego sorta.

Juz Rokossowski byl badziej zorientowany.

No trzeba ze wstydem przyznać że my nie mamy szczęścia do Prezydentów. Ale ten obecny chociaż może nie okaże się być szkodnikiem.

Data: 2011-04-21 16:54:56
Autor: Tomaszek
[...]

Nie, on nigdy nie umiał ani mówić, ani pisać po polsku. To był,jest i będzie dla niego język obcy.

Data: 2011-04-21 17:45:27
Autor: raff

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:iopgfb$mdp$1news.onet.pl...
[...]

No to go podmienili przy porodzie.

R.

Data: 2011-04-22 05:50:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:iopgfb$mdp$1news.onet.pl...
[...]

A ty zawsze pozostaniesz kretynem.

--
stevep

Data: 2011-04-23 18:09:49
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Czego się go czepiacie?! To prosty człowiek, którego przerasta sytuacja w jakiej się znalazł.
Gdyby chłopina nie poszedł w politykę, byłby gdzieś magazynierem, szatniarzem, oborowym albo w ostateczności włascicielem jakiegos sklepiku żelaznego z widłami, łańcuchami, gwoździami czy coś w tym rodzaju.
Myślę, że dla własnego dobra nie powinien się pokazywać i ust otwierać. Pozostają oficjalne spotkania i wystąpienia i tu jest problem....

sofu

Data: 2011-04-21 17:33:44
Autor: (.heÂŽsk.)
On Thu, 21 Apr 2011 15:11:33 +0200, "Elwik" <el@wik.pl> wrote:

Czy aby ruscy nam nie dali jakiegos sobowtora?
Bo ten to ani po polsku pisac nie umie ani historii nie zna.
Ani be ani me ani kukuryku. Jakis taki drugiego sorta.

Juz Rokossowski byl badziej zorientowany.

 zamaist zastanawiac sie kim jest komorowski wyjasnij
 lepiec co za "podmieniec" spoczywa na wawelu zamiast
 lecha kaczynskiego. widze, ze uwielbiasz rusycyzmy
 (drugi sort) co wskazuje na twoje silne zwiazki  emocjonalne z zsrr.  http://www.youtube.com/watch?v=G1_FPr2l6KQ

Data: 2011-04-21 18:00:51
Autor: Elwik

Użytkownik ""(.heRsk.)"" <tylko.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:rdj0r6d5s7mkgks6gae0rdgfa6ohjjserj4ax.com...
[...]

Specjalnie uzylem rusycyzmu zeby tacy jak ty zrozumieli.

Data: 2011-04-22 05:51:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Elwik" <el@wik.pl> napisał w wiadomości news:4db054b5$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Stosujesz argumenty dla kretynów.

--
stevep

Data: 2011-04-22 12:20:19
Autor: heÂŽsk
On Thu, 21 Apr 2011 18:00:51 +0200, "Elwik" <el@wik.pl> wrote:

> [...]
> (drugi sort) co wskazuje na twoje silne zwiazki
> emocjonalne z zsrr.

Specjalnie uzylem rusycyzmu zeby tacy jak ty zrozumieli.

 zrozumialem,ze jestes kryptokacapem. ;o)))

 poczytaj sobie "oredzie do przyjaciol rosjan" !

Data: 2011-04-22 12:26:51
Autor: heÂŽsk

Data: 2011-04-21 18:06:08
Autor: u2
[...]

Jasne, to taka kolejna matrioszka Komi-ruska.

Data: 2011-04-21 20:02:48
Autor: the_foe
Czy Komorowski to podmieniec?
W dniu 2011-04-21 15:11, Elwik pisze:
ani historii nie zna.

no ale mial racje, Konstytucja 3 Maja byla 2. konstytucja w Europie.

--
the_foe

Data: 2011-04-21 23:02:22
Autor: raff

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:ioprg6$rlj$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-04-21 15:11, Elwik pisze:
ani historii nie zna.

no ale mial racje, Konstytucja 3 Maja byla 2. konstytucja w Europie.

Nie wmowisz mi bidulku, ze przyglup mial ten fakt na mysli. On na niczym sie przeciez nie zna.

R.

Data: 2011-04-22 05:52:25
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ioq618$e92$1news.onet.pl...
[...]

No, gdzie mu tam do ciebie, ty na wszystkim się znasz.

--
stevep

Data: 2011-04-22 05:49:53
Autor: cirrus
Użytkownik "Elwik" <el@wik.pl> napisał w wiadomości news:4db02d07$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
Czy aby ruscy nam nie dali jakiegos sobowtora?
Bo ten to ani po polsku pisac nie umie ani historii nie zna.
Ani be ani me ani kukuryku. Jakis taki drugiego sorta.
Juz Rokossowski byl badziej zorientowany.

Nie, ale ty to pacjent wariatkowa na przepustce.

--
stevep

Data: 2011-04-23 19:18:15
Autor: cytryna
[...]

Konstytucja 3 maja (właściwie Ustawa Rządowa z dnia 3 maja) &#8211; uchwalona 3 maja 1791 roku ustawa regulująca ustrój prawny Rzeczypospolitej Obojga Narodów. Powszechnie przyjmuje się, że Konstytucja 3 maja była pierwszą w Europie i drugą na świecie (po konstytucji amerykańskiej z 1787 r.) nowoczesną, spisaną konstytucją. Niektórzy uznają jednak konstytucję Filipa Orlika z 1710 r. lub konstytucję korsykańską z 1755 r. za pierwszą na świecie,a więc amerykańską za drugą i polsko-litewską za trzecią.
Inni bliscy Szczynukowyczowi uznają,że radio wymyślił Popow,parasol-Parasolow,
a materię ożywiła Olga Lepieszyńska,tęga uczona,koleżanka Łysenki. Gaffa jest
z tej drugiej szkoły, podobnie jak chłopcy Tomcio uczelniany profesor i ten wygadany "do tyłu" Sławcio.

--

Czy Komorowski to podmieniec?