Czy Koń zaciągnie Prezesa do pudła

Data: 2011-03-30 21:28:54
Autor: cytryna
Czy Koń zaciągnie Prezesa do pudła
Nowe zadanie dla Konia to zaciągnięcie Prezesa do pudła za posadę w nierządzie
głyca z podwórka. Wynajęli Konia jako bydle pociągowe, które furę z gnojem pociągnie za miarkę owsa. Pomyślec tylko, że taka menda, nieuk prawił dzieciom o patriotyźmie, religii, moralności i innych takich o których sam nie ma pojęcia. Dał się gnojek kupić albo ścineli mu jaja z perspektywą zmiażdżenia.
Czas pokaż ale coś ka mi się widzi, że obaj z dr Lepierdem są skończeni raz i na zawsze.

Data: 2011-03-30 21:41:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-30 21:28, cytryna pisze:
[...]

To tylko dwa pionki na szachownicy kolesi okrągłostołowych. W każdej chwili do odstrzału.

Data: 2011-03-31 01:22:02
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000005e4.4d938476newsgate.onet.pl...
[...]

Prawidłowo, Kaczyński chciał się rozprawić z prawdziwymi Polakami, plan przedstawił w Fundacji Batorego...
Teraz należy go pościągnąć...

boukun

Data: 2011-03-31 20:20:39
Autor:
Czy Koń zaci±gnie Prezesa do pudła
On Wed, 30 Mar 2011 21:28:54 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

 prezes, prezes sie zeni...

 ;o)))

Czy Koń zaciągnie Prezesa do pudła