Czy "Korona Królów" to serial Kurskiej Wizji o pokoleniowej wymianie kierownictwa? ;-)

Data: 2018-01-06 07:36:07
Autor: A. Filip
Czy "Korona Królów" to serial Kurskiej Wizji o pokoleniowej wymianie kierownictwa? ;-)
Bo ja tam widzê jak Stary Król "nikczemnego wzrostu" (£okietek) który
swoje wielkie osi±gniêcia ma ju¿ za sob± zostaje zast±piony przez
Nowego Króla który pok³adane w nim nadzieje spe³ni³! ;-)

<cynizm> Chcesz wrogów sk³óciæ?  Pochwal jednego kosztem drugiego ;-)
</cynizm>

Czy "Korona Królów" to serial Kurskiej Wizji o pokoleniowej wymianie kierownictwa? ;-)