Czy Kościół powinien "mieszać się" do polityki

Data: 2012-07-11 19:22:26
Autor: abc
Czy Kościół powinien "mieszać się" do polityki
Ciekawy wykład prof. Jacka Bartyzela
http://www.youtube.com/watch?v=Jx9JkiQViGk

Data: 2012-07-11 19:36:10
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-11 19:22, abc wrote:
Ciekawy wykład prof. Jacka Bartyzela
http://www.youtube.com/watch?v=Jx9JkiQViGk

To może odwrócić pytanie? "Czy polityka powinna mieszać się do Kościoła"?

Data: 2012-07-11 19:55:19
Autor: Bogdan Idzikowski

On 2012-07-11 19:22, abc wrote:
Ciekawy wykład prof. Jacka Bartyzela
http://www.youtube.com/watch?v=Jx9JkiQViGk

To może odwrócić pytanie? "Czy polityka powinna mieszać się do Kościoła"?

A w jaki sposób miesza się do kościoła? Ustala jak mają przebiegać nabożeństwa w kościele?
Wybiera proboszczów i biskupów?
A może papieża wybiera?

Data: 2012-07-11 19:58:36
Autor: Marek Czaplicki

On 2012-07-11 19:22, abc wrote:
[...]

Nie wiem czy się miesza czy nie. Najważniejsza jest odpowiedź na proste pytanie.

Data: 2012-07-11 20:02:58
Autor: Bogdan Idzikowski

On 2012-07-11 19:22, abc wrote:
[...]

A myśleć samodzielnie potrafisz? Jeśli tak, to odpowiedz sobie na zadane przeze mnie pytania i będziesz miał odpowiedź.
Jeśli nie potrafisz myśleć samodzielnie, to udaj się do jakiegoś katabasa i otrzymasz odpowiedź jakiej oczekujesz.

Data: 2012-07-11 20:11:12
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-11 20:02, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Posłuchaj. Jak Ty zadajesz pytanie to ja mam odpowiedzieć tak jak sobie życzysz? Inaczej, rękoczyny. Pytam tego kto nie wie że jak coś się miesza do czegoś innego. To zezwala temu innemu na mieszanie się w sprawy czegoś. Podobnie Ty jak byś się mieszał w sprawy sąsiada to dajesz także zgodę aby sąsiad mieszał się w Twoje sprawy. :-) Myśl samodzielnie, w myśleniu siła.

Data: 2012-07-11 21:10:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jtkfk1$97b$1inews.gazeta.pl...
On 2012-07-11 20:02, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jak masło jest maślane to nie jest maślane i odwrotnie. Sensowne? Według ciebie tak.
Jak panienka mnie kiłą zarazi, to ja ją rzeżączką?
A jak mnie hifem to czym ja ją?

Data: 2012-07-11 23:39:05
Autor: Marek Czaplicki

On 2012-07-11 20:02, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Uważasz więc, że np Pani Lewinsky miała coś tam z Clintonem, ale już on z nią nie za bardzo? :-)

Data: 2012-07-12 08:34:19
Autor: Bogdan Idzikowski

On 2012-07-11 20:02, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Twoje myśli i skojarzenia są bardzo mocno rozhuśtane. Kobietę masz?

Data: 2012-07-12 11:26:16
Autor: Marek Czaplicki
On 2012-07-12 08:34, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Chorujesz na powyższe?

Data: 2012-07-12 11:50:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jtm57n$1mf$1inews.gazeta.pl...
On 2012-07-12 08:34, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie odpowiadaj pytaniem na pytanie. Kobietę masz?

Czy Kościół powinien "mieszać się" do polityki