Czy Kwaśniewski i Kaczyński staną przed Międzynaro dowym Trybunałem Karnym?

Data: 2010-01-29 16:26:35
Autor: boukun
Czy Kwaśniewski i Kaczyński staną przed Międzynaro dowym Trybunałem Karnym?
W Londynie trwa przesłuchanie byłego brytyjskiego premiera Tony'ego Blaira przez niezależną komisję badającą okoliczności interwencji w Iraku.

Jak dzisiaj wiadomo, wojna w Iraku była w świetle prawa międzynarodowego nielegalna. Tak już stwierdziła m. in. niezależna komisja w Holandii, badająca interwencję w Iraku wojsk holenderskich.

Przed chwilą słyszałem w RMF FM wypowiedź posła Arłukowicza, który na pytania reportera powiedział, że dzisiaj nie ma sensu wracać do przeszłości i badać legalność udziału Polski w wojnie w Iraku. Dziennikarze jednak, tak jak i większosć broniącego praw człowieka społeczeństwa jest zdania, że i dla przeszłości i dla ewentualnych zachowań w przyszłości, taka komisja w Polsce jest potrzebna. Przypomnijmy, że wojnę w Iraku popierały wszystkie partie układu, zarówno SLD, PiS, jak i PO, poza polskimi parttiami, LPR i Samoobrony.

Niewątpliwie, Aleksander Kwaśniewski i Lech Kaczyński powinni stanąć przed międzynarodowym Trybunałem Karnym do spraw Zbrodni Wojennych...

boukun

Data: 2010-01-29 08:09:03
Autor: Mariusz Merta
a rzeź w Czeczenii tudzież ataki na Gruzję były i są legalne towariszcz ?
to takie moje pytanka...
ale rosja powoli się rozlatuje...
i chwała jej za to :-))))
Mariusz Merta

Data: 2010-01-30 16:04:18
Autor: awe
a rzeź w Czeczenii tudzież ataki na Gruzję były i są legalne towariszcz ?

Data: 2010-01-29 17:10:39
Autor: awe
Czy Kwaśniewski i Kaczyński staną przed Międzynarodowym Trybunałem Karnym?
Misiu by sie usmial
awe

Data: 2010-01-29 17:07:07
Autor: boukun
Czy Kwaśniewski i Kaczyński staną przed Między narodowym Trybunałem Karnym?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjv0ub$1s9$1news.onet.pl...
Misiu by sie usmial
awe

Jak to mówią, wcześniej czy później, z każdego prostaka wyjdzie w końcu prostak...

boukun

Data: 2010-01-29 17:43:42
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjv1p8$87r$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
pierdolicie boukun na maksa..ja sobie moge na pozwolic bo jestescie jelop i nie zebym stracil do was i do ciebie podobnych cierpliwosc, tylko ze nie mozna ciagle z wami pisac pisac i pisac, nie zyje wiecznie....ide na skroty, wiec boukun kopa w dupe i do pichu brachu....a te teksty o prostakach to sobie zatrzymajcie na cieche pogawedki z misiem, albo ze swoimi brzdacami...psycholu
awe

Data: 2010-01-29 20:04:32
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjv2rs$70c$1news.onet.pl...

[...]

Co za menda z tego awe się okazała, jednej się pozbyłem, to druga się przyczepiła, chyba będę  musiał zmienić opis na YouTubie  i Misia jako głupiego Piotrusia zamienić w awe i wklejać psycholowi za każdym jego spamem jako odpowiedź...

boukun

Data: 2010-01-29 23:18:30
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjvblj$7tr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -
Zawsze uwazalem ze Piotr zna sie na "ludziach". Boukun jestes jelop skonczony, skomuszaly duren, sierota po PRL'u

awe

Data: 2010-01-30 13:35:55
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjvmfu$1d7$1news.onet.pl...

[...]

Taki sam obłąkaniec jak i ty, z każdego psychola wcześniej czy później wyjdzie menda...

Już jesteś totalnie obłąkany, całkiem jak głupi Piotruś, przetałeś się debilu kontrolować.

boukun

Data: 2010-02-02 15:57:29
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hk1999$f53$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
oj przetalem przetalem, ale tak jak ty misia nie trzepalem
awe

Data: 2010-02-02 12:26:05
Autor: boukun
On 2 Lut, 15:57, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:hk1999$f53$1atlantis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Taki sam obłąkaniec jak i ty, z każdego psychola wcześniej czy później
> wyjdzie menda...

> Już jesteś totalnie obłąkany, całkiem jak głupi Piotruś, przestałeś się
> debilu kontrolować.

> boukun

oj przetalem przetalem, ale tak jak ty misia nie trzepalem
awe

Obłęd twój sięga zenitu. Jak tak dalej pójdzie, to skończysz jak
"Misiu"... Już o bidaka się tu pytają. Ty będziesz następny do pały...
A potem będą o tobie mówić w TV, że zrobiłeś sobie przez mój filmik
kuku http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,21-latek-powiesil-sie-przez-filmik-w-internecie,wid,11913095,wiadomosc_prasa.html

boukun

Czy Kwaśniewski i Kaczyński staną przed Międzynaro dowym Trybunałem Karnym?