Czy LG GD510 to smartfon? (w/g Orange.pl)

Data: 2010-02-20 09:53:24
Autor: Alojzy Zakalec
Czy LG GD510 to smartfon? (w/g Orange.pl)
LG GD510:
http://www.orange.pl/klienci_ind/orange_abonament/telefony/lg/lg_gd510?loyalty=30&priceParams=76:1342

"Orange sklep online" przedstawia go jako smartfon - kiedy w filtrze w
zakładce "telefony" wybierzemy taką opcję. Więc? Czy to prawda i jaki
OS posiada?

Data: 2010-02-20 10:03:17
Autor: JohnyK
On 20 Lut, 18:53, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
[...]

Liczą się funkcje i ja bym go chyba, mimo wszystko, do smartphone nie
zaliczył. OS ma własny producenta.

JK

Data: 2010-02-20 12:29:04
Autor: Alojzy Zakalec
On Feb 20, 7:03 pm, JohnyK <joh...@tlen.pl> wrote:
> [...]

> OS posiada?

Liczą się funkcje i ja bym go chyba, mimo wszystko, do smartphone nie

No ale przecież chodzi o możliwość instalowania dodatkowych aplikacji
(nie: Java-aplikacji). Czy jest tam taka możliwość?

Czy LG GD510 to smartfon? (w/g Orange.pl)