Czy LeBron powinien grac jako PF?

Data: 2009-05-31 16:03:58
Autor: wiLQ
Czy LeBron powinien grac jako PF?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Przegrana seria z Magikami wedlug mnie byla w duzej mierze wina lineupu.   Brown usilnie gral na 2 wysokich z czego jeden musial kryc Lewisa, ktory rozegral fantastyczna serie. Ale jesli kryje go Varejo czy Joe Smith ktorzy dodatkowo maja pomagac Z badz Big Benowi w walce z Howardem to nie pozostaje mu nic innego jak tylko dziurawic kosz Kawalerzystwo.
Czy na Pf nie powinien grac LeBron maja na parkiecie jeszcze jednego kolege grozacego rzutem z dystansu?

Hmm, na pierwszy rzut oka pomysl jest nie tylko dosc oczywisty, ale i
zdaje sie rozwiazywac problemy... niemniej mam dwie watpliwosci:
1) kogo by kryl ten kolega grozacy rzutem z dystansu? Albo innymi slowy
czy ta podmianka nie zamienilaby mismatchu z Lewisa na kogos innego?
2) gdyby Cavs przegrali z LeBronem na PF powstalyby posty o tresci:
"Leeee, dostosowali swoja gre do przeciwnikow a'la Mavs vs Warriors" lub
"po co zmieniac cos co dzialalo caly sezon?".

Poza tym uwazam ze LeBron bylby jeszcze lepszy gdyby zaczynal swoje akcje 1 na 1 z 4-5 metra a nie z 7-8 co czesto robil w tej serii.

Hmm, jak tylko nauczy sie porzadnie i regularnie grac post-up?

Na miejscu Ferrego sprobowalbym pchnac Wallace(tam zrobi buyout)

Tu zgoda...

do GSW za Crawforda i Turiafa. Dla GSW to oszczednosc i pozbycie sie balastu w postaci Crawforda. Dla Clevland oznaczaloby to przejscie LeBrona na PF przez wiekszosc czasu i wystawienie lineupu Vareajo/Z, LeBron, West, Crawfrod, Williams.

... ale tutaj nie. Takie przemeblowanie moze pasowaloby do Magic, ale co
z reszta druzyn? Co z obrona Crawforda? Co wiecej, Varejao jest FAsem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 16:33:18
Autor: sooobi
wiLQ pisze:
[...]

Oczywiscie takim lineupem nie trzeba grac 48minut, ale czy West kryjacy Hedo, Pierc'a, czy Denga to dobry pomysl? Nie wiem wyszloby w praniu:)

Poza tym uwazam ze LeBron bylby jeszcze lepszy gdyby zaczynal swoje akcje 1 na 1 z 4-5 metra a nie z 7-8 co czesto robil w tej serii.

Hmm, jak tylko nauczy sie porzadnie i regularnie grac post-up?

Post up wtedy oczywiscie musialby dodac do swojego repertuaru(co kiedys na pewno doda). Ale myslalem zeby z 4-5 metra gral przodem do kosza cos w stylu Davida Westa.

Na miejscu Ferrego sprobowalbym pchnac Wallace(tam zrobi buyout)

Tu zgoda...

I mysle ze jesli Big Ben zgodzi sie na buyout to moze byc to łakomy kąsek.

[...]

A dlaczego Crawford pasowalby do Magic a nie do Cavs?

pzdr

Data: 2009-05-31 16:45:00
Autor: wiLQ
[...]

Nie brzmi za podobnie do krycia Lewisa przez Varejao? ;-)
Takze pozniej zasugerowalbys, ze moze trzeba sciagnac jakiegos
wysokiego, a juz szczytem ironii byloby napisanie "w typie Big Bena" ;-)

Post up wtedy oczywiscie musialby dodac do swojego repertuaru(co kiedys na pewno doda). Ale myslalem zeby z 4-5 metra gral przodem do kosza cos w stylu Davida Westa.

Hmmm, primo, to dzialaloby lepiej przeciwko typowym PFom niz Lewisowi, a
secundo to czyz wtedy nie latwiej byloby go podwoic centrem?

> z reszta druzyn? Co z obrona Crawforda? Co wiecej, Varejao jest FAsem.

A dlaczego Crawford pasowalby do Magic a nie do Cavs?

Um. "Takie przemeblowanie [skladu Cavs poprzez sciagniecie Crawforda]
moze pasowaloby do [rozwiazania problemow przeciwko] Magic, ale...".

--
pzdr
wiLQ

Czy LeBron powinien grac jako PF?