Czy Łyżwa zdązy czy też pójdzie do piachu ?

Data: 2011-08-06 20:19:35
Autor: japawel
Czy Łyżwa zdązy czy też pójdzie do piachu ?
http://www.polskatimes.pl/fakty/kraj/435976,do-smierci-leppera-doprowadzili-przeciwnicy-polityczni,id,t.html

"Do śmierci Leppera doprowadzili przeciwnicy polityczni. Wiedzę jaką mi zostawił
przekażę opinii publicznej"

"Nagonką na Ciebie, brutalną, przekraczającą wszelkie granice grą polityczną,
dennymi oskarżeniami - przeciwnicy polityczni doprowadzili do tego co się stało.
Wiedzę jaką mi podałeś, będę przekazywał szerokiej opinni publicznej" - wpis tej
treści poświęcony Andrzejowi Lepperowi pojawił się na blogu sygnowanym
nazwiskiem Stanisława Łyżwińskiego.
Według serwisu radom24.pl blog należy do byłego posła Samoobrony Stanisława
Łyżwińskiego, który był jednym z bohaterów tzw. seksafery. Autor bloga w
najnowszym wpisie komentuje tragiczną śmierć Andrzeja Leppera. Jego zdaniem
śmierć lidera Samoobrony jest wynikiem nagonki i "brutalnej gry politycznej".
"Wiedzę jaką mi podałeś, będę przekazywał szerokiej opinni publicznej" -
zapewnia we wpisie.

--

Czy Łyżwa zdązy czy też pójdzie do piachu ?