Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zost ać premierem rządu PO?

Data: 2019-09-10 01:06:25
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zost ać premierem rządu PO?
Co innego być marszałkiem Sejmu, a co innego premierem kraju rządzonego przez PO. Ja osobiście proszę państwa takim premierem nie chciałbym być nawet przez dzień, bo dla złodzieja każdy dzień jest dobry... Jakiego złodzieja?
No to wyobraźmy sobie, że Platforma jakimś cudem wraca do władzy i robi co?..  Taak - rozdziela funkcje ministra sprawiedliwości od prokuratora generalnego. A potem... Co oni tam zapowiadali?  Acha!... - potem zlikwidują CBA, potem jeszcze sprywatyzują sądy a policję najpierw doprowadzą do stanu upadłości, zanim ją sprywatyzują. No i hulaj dusza, piekła nie ma, każdy kradnie co popadnie!
Jednak do czasu, bo po paru latach wraca PiS (albo ktoś jeszcze gorszy), montuje komisje śledcze, a potem stawia wniosek, żeby przed Trybunałem Stanu postawić kogo?.. - Oczywiście premiera! (choćby był tylko malowany).   Zatem Pani Marszałek powinna uważać, bo oni mogą wygrać i naprawdę zrobić ją premierem.

JB

Data: 2019-09-10 01:32:27
Autor: jsen
W dniu wtorek, 10 września 2019 10:06:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

sytuacja nie jest taka, czy PIS wygra, ale taka, czy bedie mial 2/3, choć chyba mieć nie powinien, skoro rządzi jak rządzi, i choć najlepiej od 89, to jednak
trochę za mało, choć gdyby opatrzność taki aż wynik ustaliła, też narzekać nie będę.
natomiast na kukiza już żaden porządny człowiek głosować nie powinien,
co na 100% wiadomo od czasu sterowanego strajku nauczycieli i jego wystąpienia,
gdy zasiadł na ławie popierającej, co było goździkiem do trumny, a tych haubic
u nas naprawdę dostatek.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2019-09-10 01:56:47
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

PiS nie jest formacją z mojej bajki - mam bardziej liberalne poglądy. Ale spodobało mi się u nich jedno: złapali złodzieja za kostki u nóg, wytrzepali z kasy na oczach gawiedzi i zaczęli rozdawać fanty.
Z drugiej strony to rozdawnictwo nie może iść za daleko, żeby się czasem nie obudzić w pustym sklepie.

   -- - natomiast na kukiza już żaden porządny człowiek głosować nie powinien,

Ja na niego do tej pory głosowałem, to znaczy na ugrupowanie, które stworzył. Lecz z Kukizem jest tak, że człowiek ten nie bardzo odróżnia scenę polityczną od sceny artystycznej. Żeby w polityce osiągnąć coś na dłuższą metę, to nie wystarczy się pokazać i zabłysnąć własnym talentem. W polityce potrzebna jest mrówcza praca wielu ludzkich zespołów - to oni pracują na popularność tego lub innego lidera. Peeselki na Kukiza robić nie będą - wykorzystają resztki jego popularności, a potem pozwolą, aby się z nimi pokłócił.

JB

Data: 2019-09-10 02:35:15
Autor: jsen
W dniu wtorek, 10 września 2019 10:56:48 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

przestań Jacek. przecież też nie powiedziałem, że z mojej. ja mam bardziej prospołeczne, choć też przecież widzę, jak zaniedbują wszyscy choćby emerytury, czy macierzyństwa, drobnych pracodawców, tych milionów, w których wszak sam się mieszczę, choć nie tak całkiem, bo mi jakby
zwisa, co sobie tam w tym względzie ustalą, ale dla innych, stąd też dla mnie,
jest to sprawa nader istotna. O wyścigu rozdawnictwa pisałem już w Statucie założenia swojej organizacji,
chyba z pięć lat temu, więc to normalne, że teraz do niego dochodzi;
to po prostu troszeczkę durnie, którzy nie kumają, że równolegle Polskę
trzeba zabezpieczyć przed agresją zewnętrzną i równolegle rozwijać dochód narodowy.

Co do 500+ to połowicznie program dobry, ale nie uchroni przed emigracją osób na zachód, co jest nieporównywalnie większym problemem, niż niż demograficzny.

Co do podwyższenia wypłat pracowniczych, to PIS p. się jak mucha w smole;
już na początku swych rządów winni byli najniższą płaczę krajową ustalić
na 2 tysiące netto, jako minimum przyzwoitości.

Przypuszczam, że kiedyś dojdą do tego, co zawarte w Statucie i co Duch Święty
im z niego przekazał.

jacek

Data: 2019-09-10 03:37:53
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
   -- - przestań Jacek. przecież też nie powiedziałem, że z mojej. ja mam bardziej prospołeczne (...)

Wolność nie musi być antyspołeczna (jak to się niektórym wydaje). W XIX-wiecznych Niemczech Otto von Bismarck stworzył państwo opiekuńcze, które przyczyniło się do rozwoju gospodarczego nie tylko Niemiec, lecz całej kapitalistycznej Europy, której kraje zaczęły naśladować Bismarcka.

JB

Data: 2019-09-10 03:44:11
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- --

Płace minimalne nie mogą być zbyt wysokie. Inaczej pracodawcy zaczną zatrudniać na czarno - poza tym zaczyna kwitnąć etatyzm i niezdrowe stosunki w pracy.

JB

Data: 2019-10-08 21:34:03
Autor: jsen
W dniu wtorek, 10 września 2019 12:44:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Ale istnieje minimum przyzwoitości, które zapłacić pracownikowi trzeba.
Ja zawsze je czuję, i choć np. moja żona inaczej je odbiera, to tylko świadczy
o tym, iż prawdą jest, co napisałeś: demokracja nie zawsze się sprawdza. jacek

ps. oczywiście minimum płacowe winno być mniejsze w szczególnie nic nie robiących
zatrudnieniach, jak np. drzemkowe stróżowanie na portierni w bloku itp.

Data: 2019-10-09 02:20:31
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
   -- - Ale istnieje minimum przyzwoitości, które zapłacić pracownikowi trzeba.

Ale każdy ma inna cenę i inne oczekiwania. Ktoś może mieć rentę i sporo czasu, chce za parę złotych nająć się do pilnowania dzieci lub mieszkania i co - zatrudnisz go na 'etat' minimum 3000 zł?

JB

Data: 2019-09-10 03:06:23
Autor: jsen
[...]

Jacku, ja też zagłosowałem na Kukiz'15 i nawet wcześniej proponowali mi start z ich listy, ale na tyle mało uprzejmie, że to o....., a mimo to i tak na nich zagłosowałem.
Nikt tu nikogo nie wini, ale dobrze się stało, że się sami ze swymi poglądami
jakiś czas temu wyświetlili, bo przecież nie będę pytał istot nadprzyrodzonych
o tak prozaiczne sprawy.

Mylisz się co do zabłyśnięcia własnym talentem; prawdziwym talentem jest zawsze
dążenie ku dobru ogółu; wówczas każda mrówcza praca z talentem wykonana będzie.

jacek

Data: 2019-09-10 14:16:03
Autor: Runt
W dniu 2019-09-10 o 10:06, Jacek Bialy pisze:
Co innego być marszałkiem Sejmu, a co innego premierem kraju rządzonego przez PO.

POPiS ;-)))

Ja osobiście proszę państwa takim premierem nie chciałbym być nawet przez dzień,

A któzby cie na tego "płemieła" wybrał? ;-)))

bo dla złodzieja każdy dzień jest dobry...

Widzę, że masz w tym spore doświadczenie. Dużo ukradłeś za komuny?

Jakiego złodzieja?

Takiego jak np. Ivan Biełyj aka Kawetzky ;-))

No to wyobraźmy sobie, że Platforma jakimś cudem wraca do władzy i robi co?..

Walicie w pory ze strachu ;-)))

Taak - rozdziela funkcje ministra sprawiedliwości od prokuratora generalnego.

A PO co? Ziobro z dziką rozkoszą POprzymyka swoich "koalicjantów" z PiS.

A potem... Co oni tam zapowiadali?

Krowa+, świnia+, wysoką inflację... ;-))

Acha!.. - potem zlikwidują CBA,

Co się stanie z gościem który całował się z "bokserką"?
Prezydent (Jaki?) go ułaskawi? ;-)))

potem jeszcze sprywatyzują sądy

I szkoły, i przedszkola, i spółke Srebrna ;-)))

a policję najpierw doprowadzą do stanu upadłości,

I kto wtedy będzie chronić "marsze nienawiści", machać białymi różami i zrzucać konfetti z helikoptera?

zanim ją sprywatyzują.

Pewnie Niemce kupią odrodzoną MO! ;-)))

No i hulaj dusza, piekła nie ma, każdy kradnie co popadnie!

40 mln łapówki to minimum! ;-)))

Jednak do czasu, bo po paru latach wraca PiS

Ile prezes ma lat?

(albo ktoś jeszcze gorszy),

Marzysz o POwrocie PZPR, prawda?

montuje komisje śledcze, a potem stawia wniosek, żeby przed Trybunałem Stanu postawić kogo?..

Nie będzie już kogo, bo PiS-owcy albo wymarli albo juz gnija w Brzegu.

- Oczywiście premiera! (choćby był tylko malowany).

Przecież nie prezesa PiS, a premier "tylko wykonywał rozkazy".

Zatem Pani Marszałek powinna uważać, bo oni mogą wygrać i naprawdę zrobić ją premierem.

To już zmartwienie "tej Żydówki" (jak twierdzi PiS), a nie twoje.

--
Runt

Data: 2019-09-10 23:23:16
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
Jakiego złodzieja?

   -- - Takiego jak np. Ivan Biełyj aka Kawetzky (...)

Poszukaj ty sobie złodziei w rodzinie - dobrze?

JB

Data: 2019-09-12 07:12:45
Autor: Runt
W dniu 2019-09-11 o 08:23, pajac Jacek Bialy pisze:
Jakiego złodzieja?

    -- - Takiego jak np. Ivan Biełyj aka Kawetzky (...)

Poszukaj ty sobie złodziei w rodzinie - dobrze?

JB

Wy Kałecki znani jesteście z tego, że drzecie się: "łapaj złodzieja", a czapka na waszym łbie gorze!

--
Runt

Data: 2019-09-12 00:33:54
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
Wy Kałecki (...)

Tak cię przezywali szkolni koledzy?

Data: 2019-09-12 16:11:28
Autor: Runt
W dniu 2019-09-12 o 09:33, palant Jacek Bialy pisze:
Wy Kałecki (...)

Tak cię przezywali szkolni koledzy?

Nie. Miałem inną ksywkę.

A ciebie jak? Kurdupel? :-)

--
Runt

Data: 2019-09-12 08:22:44
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
Nie. Miałem inną ksywkę.

   -- - A ciebie jak? Kurdupel? :-)

Nie. Nazywali mnie "Miller"  ;-)))

JB

Data: 2019-09-12 19:45:56
Autor: Runt
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zostać premierem rządu PO?
W dniu 2019-09-12 o 17:22, pajac Jacek Bialy pisze:
Nie. Miałem inną ksywkę.

    -- - A ciebie jak? Kurdupel? :-)

Nie. Nazywali mnie "Miller"  ;-)))

JB

A może "killer"? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-21 06:42:28
Autor: Jacek Bialy
Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zost ać premierem rządu PO?
Tymczasem kryzys nadchodzi!   Czy pani Małgorzata ma na oku jakąś ciepłą posadę w EU, żeby mieć dokąd z Polski uciekać?

Data: 2019-09-21 06:58:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 21 września 2019 15:42:29 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Tymczasem kryzys nadchodzi!   Czy pani Małgorzata ma na oku jakąś ciepłą posadę w EU, żeby mieć dokąd z Polski uciekać?

Akcja Ewakuacja to raczej domena pisiorów. Brukselski wikt zamiast szczawiu i mirabelek wybrali m.in:
Beata Szydło
Beata Kempa
Witold Waszczykowski
Tomasz Poręba
Patryk Jaki
Adam Bielan
Beata Mazurek
Joachim Brudziński
Anna Zalewska
Joanna Kopcińska
Krzysztof Jurgiel
Grzegorz Tobiszowski
Elżbieta Rafalska

--
Bruno

Data: 2019-09-21 12:40:27
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nic nie wybrali, bo PiS to karne wojsko, a brukselka to dla nich zesłanie.

Beata Szydło - nie wytrzymywała psychicznie
Beata Kempa - nawiedzona dewotka
Witold Waszczykowski - przyszły ambasador w San Escobar
Tomasz Poręba
Patryk Jaki - po co się wychylał?
Adam Bielan - nazbyt inteligentny
Beata Mazurek - było o niej wcześniej, tyle że od tyłu ;)
Joachim Brudziński - ambicje wodzowskie Anna Zalewska - zbyt pyskata
Joanna Kopcińska
Krzysztof Jurgiel - zasłużony towarzysz, ale znaleźli lepszego
Grzegorz Tobiszowski
Elżbieta Rafalska - sama się zesłała czując klęskę polityki rozdawnictwa
Zbigniew Ziobro - też powinien się zesłać, bo nie zna się na ludziach

Data: 2019-09-21 16:41:26
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 15:58 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Uciekała III RP, PiS-owcy pojechali zadbać o interesy "dobrej zmiany" :)
Czy ta zmiana rzeczywiście dobra - okaże się po kolejnej kadencji.  Zwłaszcza, jeśli będzie większość konstytucyjna dla PiS, o co stara się  opozycja.
A na razie na pewno lepsza, niż PO-wskie czapkowanie przed Merkel i resztą  przyjaciół Putina.

--
Trefniś

Data: 2019-10-08 21:44:05
Autor: jsen
W dniu sobota, 21 września 2019 16:41:33 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

A na razie na pewno lepsza, niż PO-wskie czapkowanie przed Merkel i resztą  przyjaciół Putina.

Trefnisiu, nie bez przyczyny królowie często w błaznów słowa się wsłuchiwali.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2019-09-22 08:14:07
Autor: Runt
W dniu 2019-09-21 o 15:42, Jacek Bialy pisze:
Tymczasem kryzys nadchodzi!

Każdy o tym wie i dlatego na miejscu PO nie pchałbym się do rządzenia. Wystarczy POczekać, a wkurzony suweren wywiezie PiS-owców na taczkach.

Czy pani Małgorzata ma na oku jakąś ciepłą posadę w EU, żeby mieć dokąd z Polski uciekać?

--

Zapytaj np. Szydło albo Jojo-Brudzińskiego.

--
Runt

Czy Małgorzata Kidawa-Błońska naprawdę chce zost ać premierem rządu PO?