Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?

Data: 2012-09-03 14:33:04
Autor: Neko
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
Bo cos mi tu kurcze nie pasuje.

Albo Tusk robi nas w balona albo jest tutaj jakies czwarte dno.

No bo pomyslcie:

Facet ponoc chcial oszukac ludzi, ktorzy to zmamieni
szybkim zyskiem w granicach 16% polozyli swoje zlotowki
i kupili papier,  ktory mowil, ze maja zloto. Swoja droga
niezly numer. No ale jak ktos jest glupi i CHCIWY...

No i popatrzcie. Facet chcial oszukac. To dlaczego
w jego willi znaleziono ponad 50 kg zlota?

Przeciez ABW od dluzszego czasu szukala na niego sznurka.

Mial milion minut, aby to wszystko ukryc, spieniezyc,
podarowac, wywiezc na Kajmany etc

Nie zrobil tego.

Tak samo samochody. Jakies 100 samochodow.
Przeciez mogl to spieniezyc i uciec w ciagu tygodnia
na Madagaskar

NIE ZROBIL TEGO.

Wille tez mogl uplynnic...

Faceta od maja probuja upupić a on nic. Dalej siedzi w Polsce.

I daje sie zakneblowac... Laduje w areszcie, a przeciez
mogl wyjechac do jakies Wenezueli i szukaj wiatru w polu

Nie pasuje mi tu nic a nic...

Data: 2012-09-03 14:36:27
Autor: identyfikator: 20040501
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
a ja wiem o co chodzi, a no chodzi o to, ze Marcina P. wspierała zjednoczona wspólnota, a kumpel tusk jak to kumple...

Data: 2012-09-03 14:48:08
Autor: Chiron
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5044a3c3$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wcześniej wielokrotnie skazywany i zaraz wypuszczany. IMO- nie bez powodu czuje się bezkarny.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-03 15:11:37
Autor: Neko
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał

Wcześniej wielokrotnie skazywany i zaraz wypuszczany. IMO- nie bez powodu czuje się bezkarny.

Mozliwe. Parasol ochronny zepsul sie, a facet nie spodziewal sie tego.

Nie wyczul sytuacji, ze tym razem za daleko to poszlo...

Data: 2012-09-03 15:21:15
Autor: Chiron
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5044accf$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz siedzieć będzie w elektronicznie strzeżonej 24h na dobę celi. Jak Baranina.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-03 16:13:09
Autor: Neko
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w

Teraz siedzieć będzie w elektronicznie strzeżonej 24h na dobę celi. Jak Baranina.

Ponoc do toalety chodzi razem ze straznikiem.

Pytanie, czy temu straznikowi mozna ufac? :-)

Data: 2012-09-03 16:23:17
Autor: Chiron

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:5044bb44$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Seryjny samobójca jest niezwykle skuteczny. Zobaczymy, czy i tym razem zaatakuje. Może tym razem- zanim facet popełni samobójstwo- nie będzie się musiał pobić?

--

Chiron

Data: 2012-09-03 16:24:20
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A toaletę to ma na piętrze czy w piwnicy?

Data: 2012-09-03 16:56:13
Autor: u2
W dniu 2012-09-03 14:33, Neko pisze:
No i popatrzcie. Facet chcial oszukac. To dlaczego
w jego willi znaleziono ponad 50 kg zlota?

To na drobne wydatki. W jego pralni gdanska ferajna wyprala miliardy,
wiec te kilka melonow w zlocie to pikus.

Data: 2012-09-03 08:25:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 3 Wrz, 10:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

To na drobne wydatki. W jego pralni gdanska ferajna wyprala miliardy,
wiec te kilka melonow w zlocie to pikus.

do spolki z RUSKA MAFIA. Seva (jedna z ksyw Putina:).... musi cos na
ten temat chyba wiedziec:)

Data: 2012-09-03 17:35:40
Autor: Przemysław M.
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:25:02 -0700 (PDT), napisaů(a):

On 3 Wrz, 10:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Tak jak was czytam to caůe zůo tego úwiata przypisujecie Putinowi i Tuskowi
;)))

--

ĄMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-03 08:37:48
Autor: emailstuffname@gmail.com
Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?
On 3 Wrz, 11:35, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:25:02 -0700 (PDT), emailstuffn...@gmail.com
napisaů(a):

> do spolki z RUSKA MAFIA. Seva (jedna z ksyw Putina:).... musi cos na
> ten temat chyba wiedziec:)

Tak jak was czytam to caůe zůo tego úwiata przypisujecie Putinowi i Tuskowi
;)))

przypisuje TYLKO Putinowi, ktorego wy, bronicie.

Data: 2012-09-03 17:54:59
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:37:48 -0700 (PDT), napisał(a):

On 3 Wrz, 11:35, Przemysław M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
Dnia Mon, 3 Sep 2012 08:25:02 -0700 (PDT), emailstuffn...@gmail.com
napisaĹŻ(a):

On 3 Wrz, 10:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Tak jak was czytam to caĹŻe zĹŻo tego Ăşwiata przypisujecie Putinowi i Tuskowi
;)))

przypisuje TYLKO Putinowi, ktorego wy, bronicie.

Putin mi zwisa i powiewa. --

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 JĂłzefa PiĹ‚sudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klÄ™ska, być
 zwyciężonym, a nie ulec to zwyciÄ™stwo”  - powiedziaĹ‚ JarosĹ‚aw KaczyĹ„ski.

Data: 2012-09-03 17:14:41
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 03 Sep 2012 16:56:13 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Skoro znasz takie fakty dlaczego nie złozysz zeznań w prokuraturze?

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-04 07:05:28
Autor: b0ni
Dnia 03.09.2012 u2 <u_2@o2.pl> napisał/a:
[...]

Szkoda tylko, że pisdecja opowiada takie bajki, a nie pójdzie do prokuratury pochwalić się swoją wiedzą.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Czy Marcin P. naprawde chciał oszukac ?