Czy Marcin Tusk już gnije w więzieniu?

Data: 2017-06-27 11:39:14
Autor: \"Ciemny lud to kupi!\" \(c\) Jacek Kurski
Czy Marcin Tusk już gnije w więzieniu?
W czasach Amberd Gold ministrem sprawiedliwości był Jarosław Gowin (obecnie pupil PiS), a na czele spółek stał człowiek J.Kaczyńskiego. Ale winny jest młody Tusk. Za to, że ma sklerozę i nie pamieta dwóch zdań z miliona innych.

CL

Data: 2017-06-27 12:50:59
Autor: prezydent San Escobar
Czy Marcin Tusk już gnije w więzieniu?
Jak mają gnić jak po audycie wszystkie wnioski skierowane do prokuratury
zostały umorzone? :DDDDDDDDDDDDDDD

Nawet ziobrowi prokuratorzy nic nie mogą znaleźć, pozostaje szczekanie w
TVPislam :DDDDDDDDDDDDDD
Dziś znowu widziałem jakieś ujadanie z nagłówkiem "Główny ekonomista PO nie
umie liczyć" z jakimś jąkającym się szmaciakiem z jakiejś prawackiej śmieciowej
gazetki :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 17:36:27
Autor: Ojczyzna Dojna
Czy Marcin Tusk już gnije w więzieniu?
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:80e4lclalct3indmou64od8t6qsv3ba2dv4ax.com...

--

No patrz pan, kolejny przekręt PO ;-)))

http://www.newsweek.pl/polska/kadry-pis-krewni-dzialaczy-pis-z-posadami-w-panstwowych-spolkach-i-instytucjach,artykuly,381762,1.html

CL

Data: 2017-06-27 20:05:39
Autor: kors4r
W dniu 27.06.2017 o 12:50, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Gówno w wentylator. Taka sama rewelacja, jak podniesione kciuki Dudy.

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-28 08:19:06
Autor: prezydent San Escobar
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> [...]
> gazetki :DDDDDDDD

Gówno w wentylator. Taka sama rewelacja, jak podniesione kciuki Dudy.

nie rewalacja a kompromitacja

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 10:56:09
Autor: Gorszy Sort
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:dii6lct2r4vq3jmu79ibmn28ak7dbh48ds4ax.com...
> [...]

> gazetki :DDDDDDDD

Gówno w wentylator. Taka sama rewelacja, jak podniesione kciuki Dudy.

Szukają wszelkimi metodami haków na Tuska. Wałęsa pokazał im "takiego wała" kiedy chcieli zawłaszczyć Port Lotniczy Gdańsk. W odpowiedzi własciciel kota będzie budowac megalotnisko! ;-)))))

CL

Czy Marcin Tusk już gnije w więzieniu?