Czy Marek Belka odpowiada za grabiez w Iraku?

Data: 2010-06-12 18:45:14
Autor: awe
Czy Marek Belka odpowiada za grabiez w Iraku?
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,7299141,Tania_w_utrzymaniu.html?as=1&startsz=x
"Ale co ty tam w ogóle robiłaś?

Zajmowałam się kwestią ekonomicznej grabieży Iraku, za co odpowiadał Marek Belka. We współpracy z amerykańskimi związkowcami pomagaliśmy się organizować irackim pracownikom przemysłu wydobycia ropy naftowej - powstały irackie związki zawodowe. Zresztą to akurat był sukces, robotnicy się zorganizowali i udaremnili prywatyzację, przemysł naftowy pozostaje na razie własnością Iraku.
"

Data: 2010-06-12 10:22:05
Autor: brat_olin
On 12 Juni, 18:45, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Belka byl komisarzem w Iraku z ramienia CIA tuz po inwazji.  Piastowal
tam taka sama pozycje jak jakis Niemiec w Generalnej Guberni za Hansa
Franka odpowiedzialny za rozwoj tej prowincji.

Data: 2010-06-12 19:01:50
Autor: zenek
awe pisze:
[...]

:):):):):)

jedyne co jest ich wlasnoscia to daktyle i piasek na pustyni.

Data: 2010-06-12 19:03:24
Autor: u2
W dniu 2010-06-12 18:45, awe pisze:
[...]

Skoro udaremnili grabież to nie ma sprawy.

Data: 2010-06-12 19:28:15
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c13bddd$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby nie to, że ropa ponownie płynie do Izraela, gdzie kurki były zakręcone od lat '50...

boukun

Data: 2010-06-12 19:31:55
Autor: u2
W dniu 2010-06-12 19:28, boukun pisze:
Skoro udaremnili grabież to nie ma sprawy.

Gdyby nie to, że ropa ponownie płynie do Izraela, gdzie kurki były
zakręcone od lat '50.

To bardzo dobrze, że powstał ten front jedności wśród semitów. Żydzi i
Arabowie powinni współżyć pokojowo. To jest ważne dla całego świata.

Data: 2010-06-12 19:34:31
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c13c48c$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z tym, że ropa jest iracka, a płynie do Izraela, wbrew woli okupowanego irackiego narodu... Żyd Belka pomagał w grabiezy...

boukun

Data: 2010-06-12 21:40:33
Autor: u2
W dniu 2010-06-12 19:34, boukun pisze:
To bardzo dobrze, że powstał ten front jedności wśród semitów. Żydzi i
Arabowie powinni współżyć pokojowo. To jest ważne dla całego świata.

Z tym, że ropa jest iracka, a płynie do Izraela

Skoro tam ją puścili to świadczy o nich bardzo dobrze. Trzeba pokoju, a
nie wojny. Bardzo się chwali taka polityka Irakijczyków.

Data: 2010-06-13 00:31:30
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c13e2b3$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy świadczy dobrze o okupantach, syjono-amerykanach według ciebie... Irakijczycy akurat w swoim okupowanym kraju nie mają nic do powiedzenia, tak jak Polacy w Polsce...

boukun

Data: 2010-06-13 03:08:54
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv1214$t5f$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
Masz w tym swoj wlasny idzial. Zawsze chcialem cie zapytac dlaczego marzysz o Polsce jako o przyslowiowej 17 republice
awe

Data: 2010-06-13 13:33:43
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv1b31$2df$1news.onet.pl...

[...]

Pierdolicie hipolicie... Polska musi się uwolnić od syjonistów z PiSu i żydomasonów z PO... Od całej tej SBeckiej, okragłostołowej głajchy...

boukun

Data: 2010-06-12 19:32:47
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv0dc9$svp$1news.onet.pl...
http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,96856,7299141,Tania_w_utrzymaniu.html?as=1&startsz=x
"Ale co ty tam w ogóle robiłaś?

Zajmowałam się kwestią ekonomicznej grabieży Iraku, za co odpowiadał Marek Belka.

"Poza tym na moje zaangażowanie wpłynęła historia mojego ojca. Najpierw był więziony dwa lata na Syberii, a potem wydostał się z ZSRR razem z armią Andersa. Palestyna była wtedy pod brytyjską okupacją i polskie wojsko przez pewien czas pełniło funkcję okupanta. Mój ojciec stacjonował w pobliżu Strefy Gazy i po raz pierwszy tę nazwę usłyszałam w jego wspomnieniach. On uwielbiał Palestynę. Pisał w pamiętniku, że czuł się tam jak u siebie. Ale jednocześnie był pionkiem historii, okupantem wbrew woli. A przecież ojciec i jego towarzysze przystali do armii Andersa, żeby walczyć o wolność swojego kraju, a nie żeby zniewalać inne kraje. To też sprawiło, że czuję, że mam dług wobec tej ziemi."

A my wiecznie w roli okupanta i to sami jako okupowany naród...

boukun

Data: 2010-06-12 21:03:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv0ggv$g1i$1mx1.internetia.pl...

[...]

Bo nam okupować wolno i to jest dobrze. Jeśli nas okupują to jest źle o tego nie wolno nikomu robić.

Znasz to?

Data: 2010-06-12 21:39:49
Autor: awe
Czy Marek Belka odpowiada za grabiez w Iraku?
Wiecie, ja tak sobie mysle ze jednak wspolczuje tym Palestynczykom. Maja na glowie tylu zydow a my z paroma upierdliwcami nie mozemy sobie dac rade.
Z drugiej strony to dobrze ze chazaria stworzyla sobie panstwo.
awe

Data: 2010-06-13 00:35:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv0njl$ndo$1news.onet.pl...
[...]

Ty byś się mocno przestraszył, gdyby zdekonspirować wszystkich Żydów w polskiej polityce...

Wybraniec narodu wybranego

"Na wydrukowanych przez Państwową Komisję Wyborczą obwieszczeniach
wyborczych przy nazwisku Jarosława Kaczyńskiego brak informacji, że jest
kandydatem PiS. - To symboliczne, Jarosław Kaczyński jest kandydatem
narodu - mówi europoseł Adam Bielan."

*Gratuluje tobie kandydata, narodzie.

Ja sądze, że Bielan mówi prawdę. Parafrazując Urbana ("jaki rząd, taki
rzecznik"), rzekłbym:
Jaki Naród, taki kandydat.

boukun

Data: 2010-06-13 01:06:41
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv127t$uvp$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
nie boje sie zydow, boje sie idiotow
awe

Data: 2010-06-13 01:08:44
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv13o8$lhl$1news.onet.pl...

[...]

Idioci tak mają... no i Żydzi...

boukun

Data: 2010-06-13 01:32:33
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv146u$1lb$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
jestes idiota zydowskiego pochodzenia? mowilem ci bokun zrob te badania w FTDNA - kurde jest znowu promocja. Musisz tylko zamowic kit ze strony projektu Polska - bedzie taniej 119$. Raz wydasz kase i bedziesz wiedzial czy jestes zydem.

awe

Data: 2010-06-13 08:09:28
Autor: zenek
awe pisze:
[...]

Jesli zrobi badania to nic mu to nie da bo zydem sie jest po matce, a tak jak udowodni ze to nie jego pies jest zydem?

Data: 2010-06-13 11:47:43
Autor: awe

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hv1smm$rgm$2news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

u nas zydem jest sie po ojcu i po matce - spytaj boukuna. moze przebadac mtdna po matce i family finder na kuzynow
awe

Data: 2010-06-13 14:01:34
Autor: Bogdan Idzikowski

awe pisze:
[...]

Nie tylko. Zostaje się żydem jeśli jest się dłużej w polityce.

Data: 2010-06-14 01:30:30
Autor: awe

awe pisze:
[...]

nie prawda, u nas zydlactwo jest tego najgorszego sortu, import bolszewicki z rosji radzieckiej, a ze duzo tego w polityce - coz widac ze ubecko przewodnia rola partii siegnela 2010 roku a nie ze umarla w 1989 roku. To wszystko ubecja lub potomkowie zydlackiej ubecji
awe

Data: 2010-06-14 01:30:17
Autor: boukun

awe pisze:
[...]

W 1989 roku sie dopiero rozwinęła, dostała skrzydeł, a z tym importem z Rosji to prawde mówisz, najczęściej z rejonów Odessy...

boukun

Data: 2010-06-13 13:34:44
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv15eh$onl$1news.onet.pl...

[...]

Już ci jeden mądry uczestnik napisał, badania sobie robią dzieci listonosza, nie pewni swojego pochodzenia...

boukun

Data: 2010-06-14 01:36:04
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv2ftu$epb$1mx1.internetia.pl...

[...]

no ty nie musisz sie badac bo jestes dzieckiem hydraulika a ten drugi elektryka ?:-)
awe

Czy Marek Belka odpowiada za grabiez w Iraku?