Czy Michalkiewicz ma rację?

Data: 2012-08-16 19:20:12
Autor: Observatore
Czy Michalkiewicz ma rację?
http://naszeblogi.pl/23693-czy-michalkiewicz-ma-racje

*Michalkiewicz mówi o *staliniątkach i fejginiątkach*, czyli o dzieciach i
wnukach stalinowskich zbrodniarzy, w szczególności Żydów, którzy działaja we
władzach Polski, w mediach i w t.zw. *Salonie*.  Opisuje potem roszczenia Niemiec i Żydów wobec Polski.  Następnie straszy nas
*scenariuszem rozbiorowym*, przy czym, co ciekawe, ani słowem nie wspomina o
Rosji.  Pisze o RAŚ, o ambasadorze Niemiec, którym po deklaracji Obamy, że USA
właściwie wycofują się z Europy Środkowo-Wschodniej, został były zastępca
szefa BND.  O *stronnictwie ruskim* jednak ani słowa.  Za to twierdzi, że Niemcy chcą
odebrać nam 1/3 terytorium, a na pozostałym terenie ma powstać Judeopolonia.

Pan Michalkiewicz kresli obraz ponury i spójny logicznie, ale czy prawdziwy?

  *To, co mówi Michalkiewicz jest wyraźnie sprzeczne z opiniami Cenckiewicza i
Zybertowicza, którzy uczestniczyli w likwidacji WSI i znają temat od podszewki.  Twierdzą oni, ze po upadku WSI środowiska dawnego wywiadu wojskowego PRL
utraciły dawne znaczenie.  Starają się je obecnie odzyskać, korzystając z przychylności Komorowskiego.  Również Ziemkiewicz twierdzi, iż w Polsce nie ma jednej mafii tylko zbiór
konkurencyjnych *układów* wzajemnie się blokujących.  Michalkiewicz sam mówi powyżej o podporządkowaniu byłych bezpieczniaków
wywiadom różnych państw.

  Przewidywania Michalkiewicza nie zawsze się spełniają.  Przypomnę tu, co
mówił w lipcu przez namiotem  Solidarnych 2010  /TUTAJ/: "Red. Michalkiewicz
oświadczył m.in., że PO nie jest wcale ulubioną partią "sił wyższych",
rządzących polską polityką.  Jest bowiem nią SLD.  I cały wysiłek zakulisowych
układów pójdzie na doprowadzenia do koalicji PO - SLD.".
  SLd została jednak po wyborach zmarginalizowana, a koalicja PO-SLD nie
powstała i pewnie nie powstanie.

Data: 2012-08-16 21:34:10
Autor: zdumiony
Czy Michalkiewicz ma rację?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0jh5c$b9e$1inews.gazeta.pl...
Opisuje potem roszczenia Niemiec i Żydów wobec Polski.  Następnie straszy nas
*scenariuszem rozbiorowym*, przy czym, co ciekawe, ani słowem nie wspomina o
Rosji.

O Rosji za to mówią inni, cały obóz smoleński

O *stronnictwie ruskim* jednak ani słowa.  Za to twierdzi, że Niemcy chcą
odebrać nam 1/3 terytorium, a na pozostałym terenie ma powstać Judeopolonia.

Ktoś nie nie uważa się za Polaka "tylko za Ślązaka" to zdrajca. Ja jestem z Mazowsza, a mimo to Polska przed Mazowszem.
Judeopolonia może być faktem skoro GazWyb zaprasza Żydów "po swoje", wnadalizmem malowania po murach.

Data: 2012-08-16 19:48:02
Autor: Observatore
Czy Michalkiewicz ma rację?
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]
> Rosji.

O Rosji za to mówią inni, cały obóz smoleński

A dlaczego p. Michalkiewicz nie mowi o ROSJI? A jego kompam Korwin Mikke to
znany rusofil i obronca sluzb specjalnych PRL?

> [...]

Judeopolonia może być faktem skoro GazWyb zaprasza Żydów "po swoje", wnadalizmem malowania po murach.

To w kontynecie Ameryki Polnocnej i Poludniowej oraz w krajach europejskich
mieszkaja sami zdrajcy, bo tam osiedlilo sie miliony emigrantow:))

Data: 2012-08-16 21:58:46
Autor: zdumiony
Czy Michalkiewicz ma rację?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0jipi$iaj$1inews.gazeta.pl...
A dlaczego p. Michalkiewicz nie mowi o ROSJI? A jego kompam Korwin Mikke to
znany rusofil i obronca sluzb specjalnych PRL?

Na filmie podanym tu na grupie p. Michalkiewicz mówił o "cesarstwie rosyjskim".
Co to znaczy rusofil? Dmowski był prorosyjski a Piłsudski obłędnie antyrosyjski, w XIX wieku rozsądni ludzie którzy byli przeciwko nieudanym powstaniom też byli oskarżani o rusofilię.
gdyby Korwin Mikke działał na zlecenie służb rosyjskich to służby rosyjskie rządzące Polską popchnęły by go do władzy zamiast trzymać poza sejem
W Nocnej zmianie
http://www.youtube.com/watch?v=YbhaR7ve4j0
był włąśnie tym, który chciął zdemaskować agentów, ale sejm rozwiązano i zmieniono ordynację na progową, gdzie glosuje się ciągle na tych samych "aby nie zmarnować głosu"

To w kontynecie Ameryki Polnocnej i Poludniowej oraz w krajach europejskich
mieszkaja sami zdrajcy, bo tam osiedlilo sie miliony emigrantow:))

Z punktu widzenia Anglików(oczywiście kiedyś), Amerykanie to zdrajcy.

Data: 2012-08-16 20:17:40
Autor: Observatore
Czy Michalkiewicz ma rację?
> [...]
> znany rusofil i obronca sluzb specjalnych PRL?

Na filmie podanym tu na grupie p. Michalkiewicz mówił o "cesarstwie rosyjskim".

ile razy mowil ? RAZ? Czy DWA? Calosc sie liczy. Poza tym liczy sie towarzycho
w ktorym sie obraca.

Dmowski był prorosyjski a Piłsudski obłędnie
antyrosyjski, w XIX wieku rozsądni ludzie którzy byli przeciwko nieudanym powstaniom też byli oskarżani o rusofilię.

O Dmowskim juz rozmawialem na tej grupie. Polska byla wowczas pod zaborami.
m.innym rosyjskim. Teraz nie jest, ale moze znowu dostac sie pod opieke neosowietow. Czyli sytuacja zupelnie nieadekwatna do tej, ktora byla w czasach
Dmowskiego.

gdyby Korwin Mikke działał na zlecenie służb rosyjskich to służby rosyjskie rządzące Polską popchnęły by go do władzy zamiast trzymać poza sejem

na czyje zlecenie dziala, to mozna sie tylko domyslec po jego czynach - to
jest tylko *odgromnik* i *specjalista* od osmieszania polskiej prawicy.
W Nocnej zmianie
był włąśnie tym, który chciął zdemaskować agentów, ale sejm rozwiązano i zmieniono ordynację na progową, gdzie glosuje się ciągle na tych samych "aby nie zmarnować głosu"

tak *zdemaskowal* ze dzisiaj czuja sie doskonale, a on lobbuje za ich
emeryturami:))

> To na kontynecie Ameryki Polnocnej i Poludniowej oraz w krajach > europejskich
> mieszkaja sami zdrajcy, bo tam osiedlilo sie miliony emigrantow:))

Z punktu widzenia Anglików(oczywiście kiedyś), Amerykanie to zdrajcy.

Ktorzy Amerykanie? Indianie? To moze wrocimy do czasow przed nasza era
i zaczniemy sie oskarzac o zdrady?

Data: 2012-08-16 22:26:48
Autor: zdumiony
Czy Michalkiewicz ma rację?
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0jkh4$o3u$1inews.gazeta.pl...

na czyje zlecenie dziala, to mozna sie tylko domyslec po jego czynach - to
jest tylko *odgromnik* i *specjalista* od osmieszania polskiej prawicy.

Jak ośmiesza?, ma kontrowersyjne od nikogo niezależne poglądy?

tak *zdemaskowal* ze dzisiaj czuja sie doskonale, a on lobbuje za ich
emeryturami:))

A co miał jeszcze zrobić? Miał tylko 3 posłów a porządnie namieszał, trzeba było dużo sprytu aby to się udało, i co się okazało - sejm przegłosował ustawę! skorzystano m.in. z tego że Unia Wolności (czy Demokratyczna) była poza sejmem wtedy, sprytnie nie lustrował prezydenta, gdyby nie ta lustracja, mógłby nie czuć się zagrożony i mogło by się udać.
Tu nie chodziło o to aby im dokopać jako ludziom, ale aby oczyscić atmosferę, aby nie mogli być szantażowani.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Herbatka_bosto%C5%84ska
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rewolucja_ameryka%C5%84ska

Data: 2012-08-16 21:36:02
Autor: zdumiony
Czy Michalkiewicz ma rację?
[...]

Obóz rosyjski też istnieje, ujawniał się przed referendum unijnym nawołując do głosowania przeciw, łudząć zacieśnieniem więzów z USA, a faktycznie chodziło o rosyjską strefę wpływów.

Data: 2012-08-17 17:00:55
Autor: u2
Czy Michalkiewicz ma rację?
W dniu 2012-08-16 21:20,  Observatore pisze:
*Michalkiewicz mówi o *staliniątkach i fejginiątkach*, czyli o dzieciach i
wnukach stalinowskich zbrodniarzy, w szczególności Żydów, którzy działaja we
władzach Polski, w mediach i w t.zw. *Salonie*.

Popacz tylko kto teraz rulezz w merdiach :-)

Data: 2012-08-17 17:06:16
Autor: Chiron
Czy Michalkiewicz ma rację?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:502e5ca9$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obywatele polscy narodowości urzędniczej:-)

--

Chiron

Data: 2012-08-17 17:53:03
Autor: Przemysław M.
Czy Michalkiewicz ma rację?
Dnia Fri, 17 Aug 2012 17:00:55 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Zakochani, tak bez końca w sobie zakochani ;))))

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Czy Michalkiewicz ma rację?