Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?

Data: 2012-11-07 08:28:55
Autor: darnok
Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?
On 2012-11-07 08:14, SQLwiel wrote:
<subj>

nie daje. MCC 4900.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2012-11-07 08:58:27
Autor: SQLwiel
Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?
W dniu 2012-11-07 08:28, darnok pisze:
On 2012-11-07 08:14, SQLwiel wrote:
<subj>

nie daje. MCC 4900.

A gdzie Ty widzisz ten MCC, bo ja nie potrafię dojrzeć? Na slipie, wyciągu?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-11-07 10:11:45
Autor: darnok
On 2012-11-07 08:14, SQLwiel wrote:
<subj>

nie daje. MCC 4900.

A gdzie Ty widzisz ten MCC, bo ja nie potrafię dojrzeć? Na slipie, wyciągu?

Nie widac. Jest to wiedza grupowa :)
Ale potwierdzona przeze mnie empirycznie. Zaplacilem karta dobrego rachunki i wczoraj zwrotu nie dostalem.
co do MCC byc moze ktos zaplacil raz np ASynciem - tam widac MCC.

Data: 2012-11-07 01:16:30
Autor: luc
On 2012-11-07 08:58, SQLwiel wrote:

> [...]

co do MCC byc moze ktos zaplacil raz np ASynciem - tam widac MCC.

No mi się zdarzyło, jak sprawdzałem kiedyś, czy da się wyciągnąć w ten sposób dodatkowy bonus z KK BGŻ... Ale ich lista uznawanych MCC nie zawiera tego numeru :-(

pzdrwm
luc

Czy Mille daje MB 3% za drobne u Płaza?