Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?

Data: 2011-07-30 19:09:32
Autor: Inc
Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?

5 wersji raportu komisji Millera:

1 wersja:

Samolot był sprawny do samego końca

2 wersja:

Samolot stracił zasilanie na 15 metrze ale był sprawny

3 wersja:

Samolot był sprawny do momentu zderzenia z brzozą na 6 metrze, a brzozy w Rosji są jebut twoja mać

4 wersja:

Samolot po zderzeniu z brzozą na 6 metrze wzbił się na 15 metrów i stracił zasilanie ale do końca był sprawny

5 wersja:

5 wersja jest w drodze z Moskwy.

http://www.youtube.com/watch?v=-_8k4uCv6M4&feature=player_embedded

Data: 2011-07-31 02:41:28
Autor: jazn
Dnia Sat, 30 Jul 2011 19:09:32 -0500, Inc napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=-_8k4uCv6M4&feature=player_embedded

Ten krótki wywiad z Millerem, to doskonały przykład nieudolnego mataczenia
w wykonaniu osobnika o niskiej inteligencji i aż trudno uwierzyć, że ktoś
taki został ministrem i osobą odpowiedzialną za przygotowanie tego raportu.

Miller twierdzi, że samolot uderzył skrzydłem w brzozę, na 5 metrach
wysokości brzozy (czyli 5 metrów nad ziemią), stracił 6 metrów skrzydła,
obrócił się o 180 stopni i wylądował na grzbiecie. Rozpiętość skrzydeł
TU154 wynosi 37,55 metra, czyli odległość od osi samolotu do końca każdego
skrzydła to 18,77 metra, jeżeli odejmiemy 6 metrów utraconego skrzydła,
nadal po lewej stronie pozostaje ponad 12 metrów samolotu, który jakimś
cudem obrócił się wokół własnej osi, będąc zaledwie 5 metrów nad ziemią.

A z drugiej strony, jaki premier taki minister, jeżeli Tusk potrafił wmówić
kilku milionom baranów cud gospodarczy, niskie podatki, wysokie zarobki i
sieć autostrad, to kto będzie przywiązywał uwagę do kłamstw jakiegoś
raportu i bajdurzenia jakiegoś ministra.

Data: 2011-07-31 14:56:07
Autor: bolek

Użytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisał w wiadomości news:1jblqky5sxozu$.1ef501ltv6zfg.dlg40tude.net...
[...]

Czyli zamach ?
Wróć do szkoły.
W chwili zderzenia z drzewem silniki miały pełny ciąg i samolot się wznosił.
Niestety brakło miejsca i czasu.
Miller elegancko pominął milczeniem presję na pilotów.
A co te chłopaki /piloci/ miały zrobić ?
Powiedzieć Kaczyńskiemu że go nie będzie na imprezie ?
Pewnie to było tak:
         te Błasik powiedz dziadom, że mają lądować.
A co miał zrobić Błasik jak stanowisko miał tylko dlatego,
że jego dymisję zablokował Kaczyński.
Jak pilot może kierować samolotem jak na pokładzie ma samych kamikadze ?
Pionków na pokładzie nie liczę.

bolek

Data: 2011-07-31 13:35:42
Autor: jazn
Dnia Sun, 31 Jul 2011 14:56:07 +0200, bolek napisał(a):

[...]

Kolejny głupek wysyła mnie do szkoły. Macie jakieś kompleksy ze względu na
braki w "wykształceniu" Komorowskiego?

W chwili zderzenia z drzewem silniki miały pełny ciąg i samolot się wznosił.

W którym miejscu wypowiedzi Millera usłyszałeś że samolot się wznosił?
W którym miejscu jego raportu przeczytałeś dane na temat prędkości samolotu
po zderzeniu z ziemią? Wysokość TU154 wynosi 11,4 m, samolot uderzył
skrzydłem w brzozę na wysokości 5 metrów. Na jakiej wysokości nad ziemia
znajdowały się koła samolotu? A tak wygląd ruski samolot po zderzeniu z
lasem: http://en.rian.ru/photolents/20100322/158274190_5.html

Niestety brakło miejsca i czasu.
Miller elegancko pominął milczeniem presję na pilotów.
A co te chłopaki /piloci/ miały zrobić ?
Powiedzieć Kaczyńskiemu że go nie będzie na imprezie ?

Tego rodzaju brednie zatrzymaj dla rodziny, a zamiast do szkoły zapisz się
na wizytę u "psychologa" Zenka, obaj reprezentujecie ten sam poziom głupoty
i braki w wykształceniu.

Data: 2011-07-31 18:51:46
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
W chwili zderzenia z drzewem silniki miały pełny ciąg i samolot się wznosił.
Niestety brakło miejsca i czasu.

Fakty sa niestety inne i sa nawet zdjecia, ktore tego typu twierdzeniom MAK -
zaprzeczaja:)

Podobno (według MAK) ten silnik pracował w chwili uderzenia w ziemię. Wirnik
pierwszego stopnia sprężarki niskociśnieniowej kręci się wtedy z prędkością N1
około 2700-3200 obr/min. Jego znalezienie z większością łopatek w całości
byłoby cudem. Stan łopatek jest podstawowym kryterium technicznym dla
stwierdzenia, czy wirnik w momencie zderzenia z ziemią obracał się, czy też
nie obracał.

A tutaj dowody rzeczowe:

http://staryw.blogspot.com/2010/09/otozjednak-sprezarka-w-spoczynku-w.html

Data: 2011-07-31 21:17:02
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j14882$ml5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Facet, zrób sobie baranka.

BomBel

Data: 2011-09-11 08:54:31
Autor: cytryna
> [...]

sieć autostrad, to kto będzie przywiązywał uwagę do kłamstw jakiegoś

raportu i bajdurzenia jakiegoś ministra.

*************************

Ta gustowna grzywka nad czółkiem podkrakowskiego checia mówi wszystko. A nabór ćwierćinteligentów i nieudaczników do nierządu Dunalda został ogłoszny cztery lata temu. Festiwal kłamstwa, mataczenia, robienia w konia sporego narodu trwa
przerywany od czasu do czasu uroczystymi pogrzebami.

Data: 2011-09-11 09:02:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-11 08:54, cytryna pisze:

*************************

[...]

Wiesz,  piszesz czasem ciekawie, tak ze warto to czytać, ale po kiego diabła wklejasz w całości wklejasz te litanie czyjegoś zapastowanego tekstu w cytacie, ktĂłra wymaga nieraz półminutowego kręcenia rolka Ĺźeby dojść do tego co Ty napisałaś?

Data: 2011-09-11 09:17:09
Autor: cytryna
Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?

Wiesz,  piszesz czasem ciekawie, tak ze warto to czytać, ale po kiego

diabła wklejasz w całości wklejasz te litanie czyjegoś zapastowanego

tekstu w cytacie, która wymaga nieraz półminutowego kręcenia rolka żeby

dojść do tego co Ty napisałaś?

Niezmiennie Szanowny Panie Jadryś, przepraszam, że się urodziłem, już nie skopiuję więcej słowotoku pisanego agentów firmy WSI-UB-KGB tak szczodrze produkujących się na psp.polityka.
Poza wszystkim pozdrówka powakacyjne, oby się nam dobrze pisało bez porannych wizyt chłopców-skarpetkowców z gładkolufymi kijami.

Data: 2011-09-11 18:39:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-11 09:17, cytryna pisze:

[...]

Oj, Szanowna Cytryno, przepraszam za szorstkość w moim poście. Nie powinienem był tego w ten sposób napisać. :-(

RĂłwnieĹź pozdrawiam.

Data: 2011-07-31 09:49:26
Autor: pluton
Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?
5 wersji raportu komisji Millera:

6 wersji raportu 'komisji' Macierewicza:

1) sztuczna mgla
2) bomba termobaryczna
3) działo magnetyczne
4) podpilowane skrzydla, przeciekajacy silnik
5) naturalny(?) hel (a moze szuczny?)
6) dwa wstrzasy

Nullification

Data: 2011-07-31 12:46:25
Autor: obserwator
Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (...)

skoro tak irracjonalnie publicznie bronisz wersji ruskiej i kretactw Tuska, to
na co liczysz?

Na nizszy wymiar kary za swoje swinstwa ktore popelniles za PRL-u?

Data: 2011-07-31 14:51:10
Autor: Kaczysta

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j131gc$s7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

A na których stronach tego raportu są wspomniane elementy?
AZ

Data: 2011-07-31 16:07:12
Autor: pluton
> [...]
> 5) naturalny(?) hel (a moze szuczny?)
> 6) dwa wstrzasy
A na których stronach tego raportu są wspomniane elementy?

Na parzystych.

Nullification

Czy Millera powinien zbadać psycholog Klich?