Czy Mi¶ki już zasnęły?

Data: 2009-10-06 15:23:24
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Ostatnie badzania nad sposobem i tempem organizacji
JJSP pozwalaja na stwierdzenie, że tej jesieni (a mamy ja już
od 2 tygodni) sen zimowy (zima dopiero przyjdzie)
zmorzył organizatorów do¶ć wcze¶nie. :-)

Co jest ze zlotem JJSP do KN?

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Zachciało sie 'niegór'. Na Bere¶niku nie to, że pokoje byłyby już poprzydzielane z uwzględnieniem
rotacji naturalnej, menu ustalone, lista win obficie uzupełniona, dyżury ratownicze rozpisane, to nawet
plan artystyczny co do minuty zapełniony.

Data: 2009-10-06 16:12:16
Autor: Jacek Krywult
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Co jest ze zlotem JJSP do KN?

a ja my¶lałem, że wy¶cie już dawno byli i wrócili!!! ;-)

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-10-06 16:15:23
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Jacek Krywult pisze:
Co jest ze zlotem JJSP do KN?

a ja my¶lałem, że wy¶cie już dawno byli i wrócili!!! ;-)

Ty to optymista jeste¶ :-)
Wszyscy wrócili? Góry czekaj± na swoje ofiary.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-23 12:24:37
Autor: tomek.podolak
Czy Mi¶kijużzasnęły?
nie wiem, ale chciałbym aby spały tej zimy

Data: 2009-10-23 12:25:07
Autor: lukaszpal
Czy Mi¶kijużzasnęły?

nie wiem,ale chciałbym żeby spały tej zimy --

Data: 2009-10-06 22:08:59
Autor: Hektor
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Użytkownik "Wojciech Wierba" <wierba@mail.desy.de> napisał

[...]

No wła¶nie. Niech kto¶ z Kapituły zrobi jakie¶ podsumowanie tego co jest ustalone.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-07 12:41:06
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Tue, 06 Oct 2009 15:23:24 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

[...]

Witaj!
Sorry, ale wyszło na to że w tzw. międzyczasie tzw. szef wyjechał na
wakacje i w ten sposób korespondencja umarła ¶mierci± naturaln±.
Po jakim¶ ponagleniu odpisał mi kto¶ kompetentny no i wygl±dałoby to mniej
więcej tak - tu pozwolę sobie zacytować obszerne fragmenty (z dzisiaj):

"> - menu (wyżywienie, napoje - piwo itp.)

zestawy (frytki surówka) ze schabowym 20,00 z szaszłykiem 20,00 talerz
bauera - pieczona karkówka na niej pieczony boczek i duszone warzywa
(papryka i cebula) podane z frytkami i surówkami 20,00 knedle z gulaszem
16,00 pierogi: ruskie, z mięsem, z soczewic± i ananasem, z soczewic± i
fasol±, z fasol± i kurczakiem, ze szpinakiem i serem, z grzybami, z kapust±
i grzybami 1,80 za sztukę minimum 4 sztuki na porcję
napoje:     piwo beczkowe warka i żywiec i butelkowe warka strong, żywiec, piast, żubr, heineken, redds 6-7zł wino grzane, wino białe i
czerwone - jeżeli zgłosi pan zapotrzebowanie to będzie 8zł za 150ml
- możliwo¶ć przygotowania jakiej¶ "specjalnej" potrawy
Aczkolwiek od kilku już lat wybieramy raczej wariant gotowy, o ile rzecz jasna jest to faktycznie co¶ lepszego...)

niestety zgodnie z przepisami sanitarnymi nie będziemy mogli zaprosić
państwa do kuchni, ale jako specjaln± potrawę proponuję talerz bauera w
cenie 18,00zł za osobę
- gdzie w pobliżu można pozostawiać samochody - ZTCP to z parkowaniem w Karłowie s± problemy...

no cóż je¶li nie w Karłowie to kilka (ok. 5) zmie¶ci się na parkingu le¶nym
na drodze do Pasterki (podej¶cie do schroniska żółtym szlakiem do przełęczy
między Wielkim i Małym Szczelińcem a potem po schodach w górę
- jakie¶ 20 min.) albo pod naszym drugim schroniskiem w Pasterce (również
żółty szlak ale ok. 30 min. dłużej)
- kwestia rygorystycznego przestrzegania ciszy nocnej - oczywi¶cie nie ma mowy o jakichkolwiek wybrykach czy ekscesach, chodzi o możliwo¶ć posiedzenia do póĽna przy gitarze czy rozmowie

na dzień dzisiejszy s± państwo jedynymi go¶ćmi którzy zarezerwowali pobyt w
tym terminie, więc można na sali posiedzieć i pograć trochę dłużej niż
zwyczajowa 22 aczkolwiek w rozs±dnych godzinach (znaczy się powiedzmy do
północy)
- ceny - z ew. uwzględnieniem jakich¶ ekstra upustów?

upusty:
- dla  członków PTTK i  czynnych honorowych dawców krwi  20% zniżki na
noclegi
- dla przewodników 30% zniżki na noclegi
- jeżeli grupa będzie >20 osobowa to cena noclegu wynosi 22zł/os zniżki nie
sumuj± się
- i na koniec - z lekkim przymrużeniem oka - możliwo¶ć ew. wymiany do¶wiadczeń w kwestii produkcji i degustacji nalewek o których wspominano mimochodem na Waszej stronie internetowej, a które i w naszej grupie maj± zagorzałych wielbicieli :)
oczywi¶cie jest taka możliwo¶ć :) posiadamy kilka ciekawych wynalazków w
tej kwestii

mam nadzieję, że odpowiedzi s± satysfakcjonuj±ce
pozdrawiam
Arek Węcławski - "Na Szczelińcu""
Koniec cytatu.

To jak, bierzemy?...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-07 13:35:21
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Tomasz Sójka pisze:

To jak, bierzemy?...

Ja bym wzi±ł "Bauera" :-)

Pozdrawiam
Wojtek
PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.

Data: 2009-10-07 05:18:44
Autor: Slawomir Gorniak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
On Oct 7, 1:35 pm, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
To jak, bierzemy?...
PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.

I naprawde pojdziecie spac o polnocy? :))

S.

Data: 2009-10-07 14:21:53
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Slawomir Gorniak pisze:
On Oct 7, 1:35 pm, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
To jak, bierzemy?...
PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.

I naprawde pojdziecie spac o polnocy? :))

Kto pójdzie, ten pójdzie. A kogo trzeba będzie zanie¶ć?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-07 16:22:44
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Slawomir Gorniak pisze:
On Oct 7, 1:35 pm, Wojciech Wierba <wie...@mail.desy.de> wrote:
To jak, bierzemy?...
PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.

I naprawde pojdziecie spac o polnocy? :))

O północy to się chodzi na Pasterkę... ;-)

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-10-07 07:48:19
Autor: Slawomir Gorniak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
On Oct 7, 4:22 pm, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
> I naprawde pojdziecie spac o polnocy? :))
O północy to się chodzi na Pasterkę... ;-)

Ale wtedy przepada nocleg, bo watpie zeby ktokolwiek chcial wrocic,
raz na dole ;-)

S.

PS: Kurcze, znowu taki termin wybraliscie, niech was licho.. ;-)

Data: 2009-10-07 17:00:21
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Marcin Kysiak pisze:

O północy to się chodzi na Pasterkę... ;-)

A nie lepiej do pasterki (albo pastereczki je¶li ma 16).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-07 20:15:05
Autor: Hektor
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Użytkownik "Marcin Kysiak" <mkysiak@gmail.com> napisał

A nie lepiej do pasterki (albo pastereczki je¶li ma 16).

Albo 13.

Ty Marcin nie b±dĽ taki trendy, bo teraz nawet Szwajcarii sięgaj± macki "sprawiedliwo¶ci".

ZK

Data: 2009-10-07 20:46:44
Autor: Wojciech Wierba
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Hektor pisze:
[...]

"Niech ma szesna¶cie, byle młodo wygl±dała"

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-10-07 21:45:59
Autor: Hektor
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał

"Niech ma szesna¶cie, byle młodo wygl±dała"

W oryginale podobno było "niech ma nawet dwana¶cie..."

ZK

Data: 2009-10-08 08:52:48
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Hektor pisze:
Użytkownik "Wojciech Wierba" <Wojciech.Wierba@ifj.edu.pl> napisał

"Niech ma szesna¶cie, byle młodo wygl±dała"

W oryginale podobno było "niech ma nawet dwana¶cie..."

- Odchodzę od ciebie, dowiedziałam się, że jeste¶ pedofilem!
- Mocne słowa jak na trzynastolatkę...

Pzdr, :-D
M.

Data: 2009-10-07 14:19:17
Autor: Basia Z.
Czy Mi¶ki już zasnęły?

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.

Też jestem "za".
Przy okazji zapytaj - czy istnieje możliwo¶ć dojechania już w pi±tek (ewentualnie zatrzymania się w "Pasterce") ?
Chcę przyjechać z koleżankami i pozostać aż do 11.11 potem przenie¶ć się do "Pasterki", pozwiedzać okolicę ze szczególnym uwzględnieniem Skalnych Miast.

Co do parkingu - w Karłowie byłam ostatnio w maju b.r i pod samym Szczelińcem jest tam ogromny parking (strzeżony, płatny), wprawdzie w sezonie zajęty przez wycieczki szkolne, ale to już będzie po sezonie.
Na miejscu brak zwykłego sklepu spożywczego, s± knajpy, sezonowe stoiska, pełno kramów z pami±tkami, park dinozaurów itd. Przypuszczam, że będ± już nieczynne.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-10-07 14:55:15
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Wed, 7 Oct 2009 14:19:17 +0200, Basia Z. napisał(a):

[...]

Oczywi¶cie że od pi±tku można - tak zreszt± pytałem o rezerwację od razu.
Przyjeżdżajcie w pi±tek jak najliczniej! Z prostego wyliczenia wynika że
dwie imprezki s± dwa razy (lub więcej) lepsze niż jedna :)  Je¶li faktycznie chcecie zostać dłużej i połazić, to chyba korzystniej
będzie przenie¶ć się w niedzielę do Pasterki - zakładam wprawdzie
(optymistycznie) że "na górze" będzie fajnie, ale mieszkać dłużej na
trzydziestym piętrze bez windy?... ;)
Oczywi¶cie parkingów w Karłowie nie brakuje, pytałem bo moje ostatnie
wizyty tamże kojarz± mi się z totalnym brakiem darmowych miejsc, nawet na
pół godzinki. Chyba tylko pod knajp±, ale dla klientów...
Dla jednych to jest plus, dla innych minus - ja lubię mieć wybór i tyle.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-15 08:49:02
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-07 14:55, Tomasz Sójka pisze:

[...]

No ja tym razem będe oficjalnie od pi±tku wła¶nie, ale tylko do soboty.
W niedzielę mam imprezkę urodzinow± córki i musze być z powrotem.
P.S.
Kto¶ może jest zorientowany jak tam jest z dojazdem do tego Karłowa ?
Jakie¶ sensowne poł±czenia ? przyznam że rozkładów jeszcze nie przegl±dałem, ale na razie dopytuję, czy lepiej PKSem, czy PKP, a może jakies busy jeżdż± ?
Kto¶ ma do¶wiadczenia w logistyce dojazdowej tamże ?
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-15 10:06:55
Autor: Michal Jankowski
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Doczu <doczu@gazeta.pl> writes:

[...]

Kolei nie ma - kiedys byla do Radkowa.

O ile wierzyc internetowi, to ostatni w tym roku PKS do Karlowa byl
wczoraj. Do Radkowa sa.

  MJ

Data: 2009-10-15 10:22:15
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Doczu pisze:

Kto¶ może jest zorientowany jak tam jest z dojazdem do tego Karłowa ?

Tak a propos, to ja zlotopasażerów szukam na trasie Warszawa -> Piotrków -> Częstochowa -> Opole -> Kłodzko -> Kudowa -> Karłów -> Pasterka.

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-15 10:57:08
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-15 10:22, Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

Kto¶ może jest zorientowany jak tam jest z dojazdem do tego Karłowa ?

Tak a propos, to ja zlotopasażerów szukam na trasie Warszawa ->  Piotrków
->  Częstochowa ->  Opole ->  Kłodzko ->  Kudowa ->  Karłów ->  Pasterka.

No wielka szkoda, bo ja i do Opola i do ¦więtego Miasta mam kawałek, a chętnie bym skorzystał :(
Gdyby jednak kto¶ na swojej trasie przejeżdżal przez Sosnowiec, Katowice, to jestem chętny na pasażera.
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-15 11:31:04
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Doczu pisze:

No wielka szkoda, bo ja i do Opola i do ¦więtego Miasta mam kawałek, a chętnie bym skorzystał :(

Marudzisz, czy tylko mi się wydaje? :-) Częstochowa to rzeczywi¶cie od czapy pomysł, ale Opole masz z grubsza po drodze i dużo bliżej niż Kudowę.

Ale fakt, ja wolałbym odbierać kogokolwiek z Cz-wy niż z Opola, bo dookoła Opola mam obwodnicę, a przez Miasto ¦więtej Wieży i tak muszę się przebić.

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-15 14:45:45
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-15 11:31, Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

[...]

W sumie to dobrze prawisz Wa¶ć. Przecież przez Opole i tak raczej będę jechał PKP czy PKS, więc może jednak mógłbym wstępnie się z Tob± umówić gdzies np w Lublińcu je¶li będziesz przezeń przejeżdżał, lub np. w Brzegu ?
Jak co¶, daj znać o której mniej więcej by¶ jechał przez Lubliniec.
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-15 17:09:35
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Doczu pisze:

gdzies np w Lublińcu je¶li będziesz przezeń przejeżdżał, lub np. w Brzegu ?
Jak co¶, daj znać o której mniej więcej by¶ jechał przez Lubliniec.

Raczej w Lublińcu, przez Brzeg nie będę jechał. Podoba mi się ten plan. Szczegóły jeszcze dogramy.

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-15 22:44:52
Autor: Krzysztof Warchuliński
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

[...]

Witam
Dopiero teraz zostałem skierowany na wła¶ciwe tory i odkryłem ciemn± stronę mocy. Jeżeli twoja propozycja jest aktualna to my jak najbardziej w tym Piotrkowie możemy się doł±czyć do wesołego autobusu.
Pozdrawiamy Kasia i Krzysiek

Data: 2009-10-16 13:53:58
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Krzysztof Warchuliński pisze:

Dopiero teraz zostałem skierowany na wła¶ciwe tory i odkryłem ciemn± stronę mocy. Jeżeli twoja propozycja jest aktualna to my jak najbardziej w tym Piotrkowie możemy się doł±czyć do wesołego autobusu.

To zbliżamy się do overbookingu.

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-20 17:02:58
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

Kto¶ może jest zorientowany jak tam jest z dojazdem do tego Karłowa ?

Tak a propos, to ja zlotopasażerów szukam na trasie Warszawa -> Piotrków -> Częstochowa -> Opole -> Kłodzko -> Kudowa -> Karłów -> Pasterka.

Rozkład jazdy:

Warszawa (Służewiec) - 10:00
Piotrków - 12:40
Częstochowa ~ 14:00
Lubliniec ~ 15:00

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-20 17:12:40
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-20 17:02, Marcin Kysiak pisze:

Rozkład jazdy:

Warszawa (Służewiec) - 10:00
Piotrków - 12:40
Częstochowa ~ 14:00
Lubliniec ~ 15:00

Tak jeszcze chciałem u¶ci¶lić - mojego maila w sprawie transportu dostałe¶ ?
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-20 19:23:55
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Doczu pisze:

Tak jeszcze chciałem u¶ci¶lić - mojego maila w sprawie transportu dostałe¶ ?

Teraz odkopałem w spamie i przeczytałem ze zrozumieniem.

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-20 19:56:35
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-20 19:23, Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

Tak jeszcze chciałem u¶ci¶lić - mojego maila w sprawie transportu
dostałe¶ ?

Teraz odkopałem w spamie i przeczytałem ze zrozumieniem.

Aż tak mnie nie lubisz, że od razu do spamu z Doczem ? ;-)

No a poważniej, to jeszcze raz dzięki za propozyszyn :-)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-10-20 17:26:45
Autor: Krzysztof Warchuliński
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Marcin Kysiak pisze:
Marcin Kysiak pisze:
Doczu pisze:

[...]

Poproszę dwa bilety z Piotrkowa na miejsce:-) Może być pierwsz± klas±. Szczegóły ustalimy bliżej wyjazdu.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2009-10-20 19:26:57
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Krzysztof Warchuliński pisze:

Poproszę dwa bilety z Piotrkowa na miejsce:-)

Może jeszcze po schodach na górę? ;-)

Może być pierwsz± klas±.

Business class jest z przodu - jedno z Was może tam posiedzieć, ale drugie tylko pod warunkiem zmienienia mnie za kółkiem.

Pzdr,
M.

PS
Oferta na dwa miejsca nadal otwarta.
M.

Data: 2009-10-15 10:57:47
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Thu, 15 Oct 2009 08:49:02 +0200, Doczu napisał(a):

[...]

ZTCP to posezonowa komunikacja publiczna mocno tam kuleje. Chyba
najrozs±dniej będzie się z kim¶ zmówić :) Na pewno kto¶ z kierunku A4
będzie jechał. Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-07 17:47:59
Autor: Waldek Brygier
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Basia Z. wrote:
Na miejscu brak zwykłego sklepu spożywczego,

Na miejscu JEST sklep spożywczy, od kilku lat przynajmniej, w budynku dawnej poczty

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-10-07 17:54:18
Autor: Basia Z.
Czy Mi¶ki już zasnęły?

Użytkownik "Waldek Brygier" :

Na miejscu JEST sklep spożywczy, od kilku lat przynajmniej, w budynku dawnej poczty

Kiedy tam byłam był wszędzie tak niesamowity tłok, zamęt i setki ludzi, że nie znalazłam.

Poza tym - problemem było WC (zwłaszcza damskie) do którego kolejka liczyła stale ok 20 osób.

Nie lubię takich miejsc o takich porach.
Ale to tak samo jak Morskie Oko, trzeba tam być o odpowiedniej porze.

B.

Data: 2009-10-07 18:13:34
Autor: Waldek Brygier
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Basia Z. wrote:
Poza tym - problemem było WC (zwłaszcza damskie) do którego kolejka
liczyła stale ok 20 osób.

"Wy macie lepiej, bo sikacie do umywalek" - cytat z jednej z moich wycieczkowiczek :-D

Data: 2009-10-07 16:23:48
Autor: Marcin Kysiak
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Wojciech Wierba pisze:
Tomasz Sójka pisze:

To jak, bierzemy?...

Ja bym wzi±ł "Bauera" :-)

http://www.digart.pl/zoom/3179639/PODRYW_STASZKA.html

Pzdr,
M.

PS.
PS. Oczywi¶cie, że tak, brzmi nieĽle.
Tak jest, brać.

PS2.
http://www.digart.pl/zoom/3143235/FLASZKE_PYLY.html

Pzdr,
M.

Data: 2009-10-07 21:47:31
Autor: Hektor
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Użytkownik "Tomasz Sójka" <nobody@email.com> napisał

To jak, bierzemy?...

Moim zdaniem brać. Tylko jaki¶ parking przydałoby się wywiedzieć...

Zbigniew Kordan

Data: 2009-10-08 08:12:04
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Wed, 7 Oct 2009 21:47:31 +0200, Hektor napisał(a):

[...]

No było pisane - w Karłowie płatne, dużo, z drugiej strony Szczelińca ZTCP
taka zatoczka w miejscu gdzie szlak opuszcza asfaltówkę do Pasterki (szlak
żółty, idzie na przeł±czkę między oboma Szczelińcami, dalej schody) - tutaj
ma mie¶cić się te 5 autek; no i pod Pasterk± w Pasterce :) o jakie¶ pół
godziny dalej.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-08 09:02:58
Autor: Waldek Brygier
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Tomasz Sójka wrote:
z drugiej strony Szczelińca
ZTCP taka zatoczka w miejscu gdzie szlak opuszcza asfaltówkę do
Pasterki (szlak żółty, idzie na przeł±czkę między oboma Szczelińcami,
dalej schody) - tutaj ma mie¶cić się te 5 autek

Warto wspomnieć, że to miejsce odludne do¶ć, już prawie w lesie
To dla tych maj±cych lepsze samochody :-)

Data: 2009-10-08 11:31:31
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Thu, 8 Oct 2009 09:02:58 +0200, Waldek Brygier napisał(a):

Tomasz Sójka wrote:
[...]

A nie całkiem w lesie?... Wiadomo że pozostawianie auta gdzie b±dĽ zawsze
wi±że się z jakim¶ ryzykiem, raczej nie istniej± darmowe i pewne parkingi.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-09 09:15:06
Autor: Jacek Krywult
Czy Mi¶ki już zasnęły?
ma mie¶cić się te 5 autek; no i pod Pasterk± w Pasterce :) o jakie¶ pół
godziny dalej.

jak spałem na Szczelińcu , to zawsze parkowałem pod samym schroniskiem w Pasterce.
Zawsze to bezpieczniej niż w ¶rodku lasu. A że to był jeden wła¶ciciel, to problemów nie było.

a kiedy Wy tam jedziecie, bo już pogubiłem się w w±tku?

Data: 2009-10-09 14:03:14
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Fri, 9 Oct 2009 09:15:06 +0200, Jacek Krywult napisał(a):

[...]

Ano za 4 tygodnie - tj. 6-8 listopada...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-13 09:42:41
Autor: Jurek Geisler
Czy Mi¶ki już zasnęły?

zwyczajowa 22 aczkolwiek w rozs±dnych godzinach (znaczy się powiedzmy do
północy)

jak na razie martwi mnie to jedno zdanie ...

j.

Data: 2009-10-13 11:19:24
Autor: Tomasz Sójka
Czy Mi¶ki już zasnęły?
Dnia Tue, 13 Oct 2009 09:42:41 +0200, Jurek Geisler napisał(a):

zwyczajowa 22 aczkolwiek w rozs±dnych godzinach (znaczy się powiedzmy do
północy)

jak na razie martwi mnie to jedno zdanie ...

j.

Daawno temu spędzaj±c bodajże Wielkanoc w Zygmuntówce narazili¶my się na
opeer gospodarza za imprezowanie do "za długo" :) I - no w sumie grzeczn±
sugestię co by może zaczynać wcze¶niej?... "To co, mamy o dziewi±tej rano
zaczynać??!!" ;)
Ale - to jednak schronisko, no i gdyby dajmy na to przypadkiem przebywał
tam jaki¶ drażliwy klient z małymi dziećmi, to wiadomo czyj± stronę weĽmie
gospodarz... Bywało że i na bazie na Lubaniu musieli¶my czasem się
ograniczać.
Mam nadzieję że wszystko będzie OK.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-10-15 21:08:20
Autor: Doczu
Czy Mi¶ki już zasnęły?
W dniu 2009-10-06 15:23, Wojciech Wierba pisze:
Ostatnie badzania nad sposobem i tempem organizacji
JJSP pozwalaja na stwierdzenie, że tej jesieni (a mamy ja już
od 2 tygodni) sen zimowy (zima dopiero przyjdzie)
zmorzył organizatorów do¶ć wcze¶nie. :-)

swoj± drog±, to je¶li nie mam błędu w obliczeniach, to chyba powinno być juz X JJSP. Czy kto¶ może zweryfikować ?
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Czy Mi¶ki już zasnęły?