Czy Msza może być zajęciami obowi ązkowymi w szkole?

Data: 2009-09-10 21:30:39
Autor: Johnson
Czy Msza może być zajęciami obowi ązkowymi w szkole?
Kron pisze:

Miałem w szkole syna dziwną sytuację. Było rozpisane rozpoczęcie roku
a po rozpoczęciu podana Msza Święta w pobliskim kościele.

A czemu msza święta z dużej litery?

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-10 23:03:00
Autor: zenek

Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h8bk4v$t3m$1inews.gazeta.pl...
Kron pisze:

Miałem w szkole syna dziwną sytuację. Było rozpisane rozpoczęcie roku
a po rozpoczęciu podana Msza Święta w pobliskim kościele.

A czemu msza święta z dużej litery?

Może z szacunku?

Pozdro-
zenek

Data: 2009-09-10 23:41:34
Autor: Jotte
W wiadomości news:h8bpio$1at$1opal.futuro.pl zenek <zz@zzz.zzzz> pisze:

Msza Święta w pobliskim kościele.
A czemu msza święta z dużej litery?
Może z szacunku?
No właśnie.
Szacunek przede wszystkim: Fajna Cipa, Duże Cycki, Jędrna Dupa...

--
Jotte

Data: 2009-09-11 01:16:59
Autor: Johnson
zenek pisze:

A czemu msza święta z dużej litery?

Może z szacunku?

jeśli tak duży szacunek to w czym problem? Niech dziecko chodzi na szacowna mszę.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-09-11 09:50:19
Autor: Kazik
Czy Msza może być zajęciami obowi ązkowymi w szkole?
A czemu msza święta z dużej litery?

Może z szacunku?

Nie ma takiej reguly
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629375

Data: 2009-09-11 13:42:10
Autor: Michal
Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:h8cvfr$hs1$1inews.gazeta.pl...
A czemu msza święta z dużej litery?

Może z szacunku?

Nie ma takiej reguly
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629375

A może jednak?
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629420

Data: 2009-09-11 14:33:09
Autor: Kazik
Czy Msza może być zajęciami obowi ązkowymi w szkole? [OT]
Michal pisze:

> A może jednak?
> http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629420

Jak juz sie licytujemy to ten link mnie bardziej
przekonuje http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629418
;)

Nie mniej jednak reguly takiej nie ma, za to jest mozliwosc.

Data: 2009-09-14 09:21:27
Autor: Herald
Dnia Fri, 11 Sep 2009 13:42:10 +0200, Michal napisał(a):

[...]

A ja mam szacunek to Pierdzenia i dlatego piszę Go z dużej litery.
Paranoik jesteś i tyle.

Data: 2009-09-15 09:25:48
Autor: Michal

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:1isijg9whrqtu.3wt3o5wwzwzg.dlg40tude.net...
[...]

I kto by pomyślał, że zasady ortografii mogą rozbudzić takie emocje. A Twoje ukierunkowanie szacunku nieco jest może osobliwe, ale nie jest chyba zabronione.

Czy Msza może być zajęciami obowi ązkowymi w szkole?