Czy NIK skontroluje KRRiT?

Data: 2012-03-30 22:25:31
Autor: abc
Czy NIK skontroluje KRRiT?
Sejmowa komisja Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii skieruje wniosek
do NIK o zbadanie procesu przyznawania przez KRRiT koncesji na nadawanie na
multipleksie.

Premier otrzyma natomiast dezyderat, który mówi o dyskryminowaniu TV Trwam i
niejasnych procedurach związanych z przyznaniem koncesji na nadawanie
cyfrowe drogą naziemną.

Wniosek do NIKu a także dezyderat przygotował wiceprzewodniczący komisji
poseł Marek Suski z PiSu. Dokumenty zostały przyjęte przez aklamacje.

Więcej  http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=1143232

Data: 2012-03-30 22:28:34
Autor: u2
Czy NIK skontroluje KRRiT?
W dniu 2012-03-30 22:25, abc pisze:
Sejmowa komisja Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii skieruje wniosek
do NIK o zbadanie procesu przyznawania przez KRRiT koncesji na nadawanie na
multipleksie.

No wiesz NIK nie moze wystawic aktu oskarzenia. Dlatego jestem za
kontrola prokuratorska.

Data: 2012-03-30 22:35:33
Autor: Grzegorz Z.
Czy NIK skontroluje KRRiT?
u2 napisał:

[...]

A w wyniku tejże znajdzie się "brakujące" 17 milionów na pierwszy rok
nadawania, których to milionów pan Rydzyk jak wiemy "nie ma".

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-31 09:41:13
Autor: sofu
Czy NIK skontroluje KRRiT?

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:11sj7nab3jw8c$.xgxyf4uxy3k0$.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Jak znam czarne to chciało TRWAM umieścic na multipleksie za darmo, że niby ta tuba ciemnogrodzianego jadu pełni ważne funkcje społeczne. Zapomniało, że zbudowanie systemu kosztuje wymierne pieniądze. Nie było nie ma i nie będzie bardziej bezczelnej i społecznie szkodliwszej organizacji niż KRK i jej agendy. Jedynie kiedyś bolszewicy próbowali im w tym dorównać, ale marnie im to wychodziło.

sofu

Data: 2012-03-31 10:41:05
Autor: pluton
Czy NIK skontroluje KRRiT?
[...]

Wyleczylismy syfa za pomoca ejdsa, a teraz ejds sie rozpanoszyl
i probuuje nas pozrec.

Nullification

Data: 2012-03-31 11:10:27
Autor: jadryś
Czy NIK skontroluje KRRiT?
W dniu 2012-03-31 10:41, pluton pisze:

Wyleczylismy syfa za pomoca ejdsa, a teraz ejds sie rozpanoszyl
i probuuje nas pozrec.

Czyli, co szanowny ma na myśli?

Data: 2012-03-31 11:10:32
Autor: pluton
Czy NIK skontroluje KRRiT?
> Wyleczylismy syfa za pomoca ejdsa, a teraz ejds sie rozpanoszyl
> i probuuje nas pozrec.

Czyli, co szanowny ma na myśli?

Mam na mysli, ze wyleczylismy syfa za pomoca ejdsa, a teraz ejds

Data: 2012-03-31 11:30:47
Autor: jadryś
Czy NIK skontroluje KRRiT?
W dniu 2012-03-31 11:10, pluton pisze:
[...]

No tak, teraz już pojmuję, - chodzi o WAS pluton.

Data: 2012-03-31 12:36:14
Autor: pluton
Czy NIK skontroluje KRRiT?

> Mam na mysli, ze wyleczylismy syfa za pomoca ejdsa, a teraz ejds
> sie rozpanoszyl i probuuje nas pozrec.

No tak, teraz już pojmuję, - chodzi o WAS pluton.

Tak dokladnie. Wojskowa Agencja Satyryczna.

Nullification

Data: 2012-03-30 22:39:47
Autor: pluton
Czy NIK skontroluje KRRiT?
> [...]
na
> multipleksie.

No wiesz NIK nie moze wystawic aktu oskarzenia. Dlatego jestem za

Prokuratura nie ma uprawnien kontrolnych, dlatego jestem za
pierdoleniem kotka za pomoca mlotka.

Nullification

Czy NIK skontroluje KRRiT?