Czy Niesiolowski mial racje ?

Data: 2010-10-20 09:36:08
Autor: cyc
Czy Niesiolowski mial racje ?
Czy Niesiolowski mial racje mowiac , ze Kaczynski powinien sie leczyc psychiatrycznie ?.
Oczywiscie , ze mial !. Nie jest to pierwsza wypowiedz " ludzi  ekranu " na ten temat . Ocene stanu zdrowia Kaczynskiego w oparciu o jego niedoodpowiedzialne wypowiedzi wyrazalo juz wielu politykow , recenzentow i dziennikarzy , rowniez "szarych "obywateli na tej grupie ,choc akuratnie to ostatnie nie ma praktycznie zadnego znaczenia .
Tak , mial racje Niesiolowski . Kaczynski powinien sie leczyc , swiadcza o tym rowniez jego  wypowiedzi po ostatniej tragedii , kiedy kierowal oskarzenie i wine za nia  w strone Tuska .
Ja powiem , ze jesli ozna szukac tu winy to najbardziej odpowiedzialna za tragedie osoba jest Kaczynski , ktory w bezkompromisowy i iscie psychopatyczny spsob ksztaltuje nasze polityczne zycie kierujac je na bezdroza normalnosci .

cyc

Data: 2010-10-20 05:57:33
Autor: zbig
On 20 Paź, 09:36, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Czy Niesiolowski mial racje mowiac , ze Kaczynski powinien sie leczyc
psychiatrycznie ?.
 Ja myślę , że poza traumą posmoleńską on jest zupełnie zdrów.
Kalkuluje na zimno, tak jak to zawsze robił a wduchu jest zadowolony,
ze ten zamach został przeprowadzaony bo może to cynicznie
wykorzystywac tak jak wykorzystywał śmierć brata.

Data: 2010-10-20 06:12:11
Autor: Hans Kloss
Czy Niesiolowski mial racje ?
On 20 Paź, 14:57, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
 Ja myślę ,
Powyższe twoje twierdzenie jest zupełnie gołosłowne i bardzo
przesadne.
J-23

Data: 2010-10-20 06:28:38
Autor: zbig
On 20 Paź, 15:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 20 Paź, 14:57, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:>  Ja myślę ,

Powyższe twoje twierdzenie jest zupełnie gołosłowne i bardzo
przesadne.
J-23

Zgadza się , to może jednak go przebadać?

Data: 2010-10-20 15:09:21
Autor: cyc

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55bb52a9-cb40-4a82-a02d-8e173b553e0cd17g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

W innym poscie , chyba wczoraj rowniez napisalem , ze w gruncie rzeczy pisowcy ciesza sie z tej tragedii .
Po pierwsze dlatego , ze sa to na ogol ludzie pozbawieni skrupulow , po drugie dlatego , ze wdlg ich cel uswieca srodki , po trzecie , sadza , ze zdobyli kolejny srgunet propagandowy w walce o wladze , po czwarte moga znowyu wypelnic swoje "geby " propagandowymi frazesami i zwalic na innych wine za coraz intensywniej nasilajaca sie spirale nienawisci .
Ta tragedia to woda na mlyn Kaczynskiego , to dla niego sama radosc a dla PiSu nadzieja na przetrwanie bo jako liczaca sie partia koncza sie . Wyczerpali swoje mozliwosci ich elektorat jest juz ie do powiekszenia osiagnal szczyt ilosciowej mozliwosci ...o jakosciowej milosiernie nie wspomne .

cyc

Data: 2010-10-20 09:38:59
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9m659$53d$1news.onet.pl...
Czy Niesiolowski mial racje mowiac , ze Kaczynski powinien sie leczyc psychiatrycznie ?.
Oczywiscie , ze mial !.

Niesiolek to nie psychiatra ale profesorek od ameby
On by leczyl wszystkich wlacznie z Joasiom Senyszyn
a z Chojnowskim chcial wariat przywrocic kiedys stalinowskom cenzure w Polsce aby mafia miala wiekszy zysk na podziemnej dystrybucji Playboya chociazby i aby banda policyjna wspolpracujaca z mafiom paliwowom wetdy miala powody do aresztowan i przesladowan za polityke, ale Kwasniewski debilom zwetowal ten pomysl.
Tfu!

Data: 2010-10-20 10:34:17
Autor: Zahir
Czy Niesiolowski mial racje ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9m659$53d$1news.onet.pl...
Czy Niesiolowski mial racje mowiac , ze Kaczynski powinien sie leczyc psychiatrycznie ?\

Do psychiatry wysłałbym naszych grupowych oszołomów: awe, raff, jaksa, razor, u2, antenta i kilku inych polewających psp fekaliami od zawsze. Ci ludzie są chorzy z nienawiści. Nieudacznicy zyciowi winą obarczają wszystkich tylko nie siebie!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 08:50:52
Autor: Hans Kloss
Czy Niesiolowski mial racje ?
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:22:20
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9mahc$gku$1inews.gazeta.pl...
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):

[stek bzdur]
Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 14:49:11
Autor: dK

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbeb4c7$0$21006$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Eeee ... gada jak typowy NKWD-zista.
dK

Data: 2010-10-20 19:14:06
Autor: heÂŽsk
Czy Niesiolowski mial racje ?
On Wed, 20 Oct 2010 11:22:20 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> Stul ryj plugawy platfonsie.
> J-23

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

 to towarzystwo dostalo obledu! wiedza, ze ostatnie wydarzenia to
 skutek nienawisci i jatrzenia PiS-u.

Data: 2010-10-20 10:49:28
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-20 10:34, Zahir pisze:

[...]

Taaa ... Ty za to jesteś udacznikiem ... udacznikiem grupowym

Tomy M.

Data: 2010-10-20 11:22:06
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbead1b$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Być może. Nie idź tą drogą Tomy M. Nie zeszmać się jak twoi grupowi koledzy. Bronisz BANDYTÓW!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 15:59:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbea984$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nic dziwnego, że tak czczą innego zyciowego nieudacznika Jaroslawa Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2010-10-20 19:14:06
Autor: heÂŽsk
Czy Niesiolowski mial racje ?
On Wed, 20 Oct 2010 10:34:17 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Do psychiatry wysłałbym naszych grupowych oszołomów: awe, raff, jaksa, razor, u2, antenta i kilku inych polewających psp fekaliami od zawsze. Ci ludzie są chorzy z nienawiści. Nieudacznicy zyciowi winą obarczają wszystkich tylko nie siebie!

 po co? leczenie kosztuje. zapakowac ich do psychuszki, niech grabia
 liscie na alejkach parkowych. niech zapracuja na siebie lenie.

Czy Niesiolowski mial racje ?