Czy ONR wywalczy w sądach prawo do WIELODNIOWYCH "demonstracji" TAKŻE pod Urzędem Rady Ministrów? ;-)

Data: 2017-05-24 06:15:20
Autor: A. Filip
Czy ONR wywalczy w sądach prawo do WIELODNIOWYCH "demonstracji" TAKŻE pod Urzędem Rady Ministrów? ;-)
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,jest-zakaz-pikiety-przeciwko-klatwie-onr-zgromadzenie-i-tak-sie-odbedzie,232739.html
23.05.2017 21:33 Decyzja prezydent Warszawy
Jest zakaz pikiety przeciwko "Klątwie". ONR: zgromadzenie i tak się odbędzie

Ratusz nie zgodził się na *pięciodniową* demonstrację środowisk
prawicowych przeciwko spektaklowi "Klątwa". Manifestacja miała się
rozpocząć 27 maja. Według urzędników, organizator spowodowałby
zablokowanie wejść i wyjść do placówki na kilka dni i uniemożliwił jej
normalne funkcjonowanie. [...]
Tomasz Kalinowski, rzecznik Obozu Narodowo-Radykalnego.
Jak dodaje, *organizatorzy zamierzają się odwołać od decyzji ratusza*.
- Zespół prawny już pisze odwołanie. Mamy na to 24 godziny. Natomiast
niezależnie od tego, czy legalnie, czy nielegalnie, zgromadzenie i tak
się odbędzie - zapewnia. [...]

Niezłe :-) Jak się zakaz utrzyma to ONR dostanie "prztyczka w nos" zaś
policja albo będzie musiała coś (w końcu) zrobić albo "olać prawo".
Jak zakaz zostanie odrzucony to wielodniowe "demonstracje" np. pod
Urzędem Rady Ministrów będą jeszcze w tym kwartale?

Czyli: Czy się wygra czy się przegra coś da się ugrać.
Takich zagrywek każdy prawnik powinien się uczyć! ;-)

--
A. Filip