Czy OSK potrzebuje orginału badań lekarskich

Data: 2011-09-21 10:53:23
Autor: A
Czy OSK potrzebuje orginału badań lekarskich
Pytanie jak w temacie.
Terminy egzaminów są odległe o jakieś 3 tygodnie a ja posiadam już dawno temu ukończony, ale ważny kurs, tyle że potrzebuje aktualne badania.
OSK, w którym powtarzam dawno ukończony kurs, odmawia ich wydania, twierdząc że musi mieć orginał, czy to prawda?
W osrodku ruchu drogowego powiedziano mi ze wystarczy mu kserokopia.

Kto ma rację?

Dziękuję za pomoc.

--

Czy OSK potrzebuje orginału badań lekarskich