Czy Obama upomni się o majątki żydowskie?...

Data: 2011-05-25 10:44:03
Autor: Tzva Adonai
Czy Obama upomni się o majątki żydowskie?...
Światowa Organizacja ds. Restytucji Mienia Żydowskiego (WJRO) wezwała
prezydenta USA Baracka Obamę, by w czasie wizyty w Warszawie wywierał
na polski rząd presję w kierunku załatwienia sprawy rekompensat za
zrabowane w Polsce prywatne majątki żydowskie.

Kraj, który nie odniósł się odpowiednio do swej przeszłości, nie jest
w pełni wolny, aby podążać w przyszłość. Prosimy prezydenta Obamę, aby
podniósł ten problem fundamentalnej sprawiedliwości na spotkaniu z
polskim rządem. Skradzione majątki muszą być zwrócone. Wzywamy
premiera Tuska, aby wznowił proces legislacyjny na rzecz restytucji,
jak obiecywał - oświadczył dyrektor generalny WJRO David Peleg.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Amerykanscy-Zydzi-prezydencie-Obamo-niech-pan-sie-upomni-o-majatki-w-Polsce,wid,13443667,wiadomosc.html?ticaid=1c5e3

Data: 2011-05-25 10:59:03
Autor: Marek
On May 25, 7:44 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
[...]

Skradzione majatki musza byc zwrocone - niech policja ustali sprawcow
kradziezy i doprowadzi do zwrotu skradzionego majatku.
Kazdy uczciwy czlowiek potwierdzi to haslo.
Tak powiedzialbym Obamie i powiedzialbym jeszcze, ze ani premier, ani
prezydent nie zajmuje sie kradziezami w tym kraju.

Data: 2011-05-25 21:34:29
Autor: MH
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
On May 25, 7:44=A0pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
> =A6wiatowa Organizacja ds. Restytucji Mienia =AFydowskiego (WJRO) wezwa=
=B3a
> prezydenta USA Baracka Obam=EA, by w czasie wizyty w Warszawie wywiera=B3
> na polski rz=B1d presj=EA w kierunku za=B3atwienia sprawy rekompensat za
> zrabowane w Polsce prywatne maj=B1tki =BFydowskie.
>
> Kraj, kt=F3ry nie odni=F3s=B3 si=EA odpowiednio do swej przesz=B3o=B6ci, =
nie jest
> w pe=B3ni wolny, aby pod=B1=BFa=E6 w przysz=B3o=B6=E6. Prosimy prezydenta=
 Obam=EA, aby
> [...]

Tak powiedzialbym Obamie i powiedzialbym jeszcze, ze ani premier, ani
prezydent nie zajmuje sie kradziezami w tym kraju.

=====================

Poniekąd masz rację , ale ja na miejscu prezia odpowiedziałbym krótko : NIE
TWOJA SPRAWA NEGRZE .  Ewentualnie można by dorzucić pytanko , "jak się mają
sprawy związane z majątkami Apaczów i takich tam..."

MH

Data: 2011-05-25 17:49:41
Autor: apr...
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
[...]

=3D1c5e3
tylko dlatego tu jestem, bo nie chciałem dublować wątku.
niech te mordy z tego żydoskiego przedsiębiorstwa zamkną ryja, Polska już ich spłaciła i jeszcze spłaca ichnimi rządami od 45 roku, wara !

Data: 2011-05-25 10:58:16
Autor: Tzva Adonai
Czy Obama upomni się o majątki żydowskie?...
apr... napisał(a):

niech te mordy z tego �ydoskiego przedsi�biorstwa zamkn� ryja, Polska ju� ich
sp�aci�a

Jak to spłaciła, co ty pieprzysz?.. Nie przypominam sobie, żeby
kiedykolwiek Polacy płacili jakiegokolwiek odszkodowania za skradzione
żydowskie mienie... Wisicie ponad 65 miliardów dolarów, to suma bardzo
zaniżona, wręcz symboliczna.. Te majątki były warte o wiele więcej...
Jeśli Polska chce uchodzić za poważne państwo na arenie
międzynarodowej, musi zapłacić... Jesteście teraz "zieloną wyspą",
cała Europa jest wpatrzona w wasze gospodarcze prosperity jak w
obrazek, stać was....

Data: 2011-05-25 11:03:09
Autor: Marek
On May 25, 7:58 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
apr... napisał(a):

> [...]

międzynarodowej, musi zapłacić... Jesteście teraz "zieloną wyspą",
cała Europa jest wpatrzona w wasze gospodarcze prosperity jak w

Ja zawsze wierzylem w prosperity Izraela...

Data: 2011-05-25 21:50:37
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-25 20:03, Marek pisze:
Ja zawsze wierzylem w prosperity Izraela...

Nie odpowiadaj temu prowokatorowi. Olej trolla, niekarmiony sam zdechnie.

Data: 2011-05-26 02:53:20
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irjmi0$g72$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-25 20:03, Marek pisze:
Ja zawsze wierzylem w prosperity Izraela...
Nie odpowiadaj temu prowokatorowi. Olej trolla, niekarmiony sam zdechnie.

Hmmm, troll namawia do olewania trolla, rozumiem, ze w ramach konkurencji.

--
stevep

Data: 2011-05-26 09:18:29
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-05-26 02:53, cirrus pisze:
Hmmm, troll namawia do olewania trolla, rozumiem, ze w ramach konkurencji.

W którym miejscu trollowałem? Wskaż konkretny post.

Data: 2011-05-26 11:02:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:irkurn$moo$1news.onet.pl...
W dniu 2011-05-26 02:53, cirrus pisze:
Hmmm, troll namawia do olewania trolla, rozumiem, ze w ramach
konkurencji.
W którym miejscu trollowałem? Wskaż konkretny post.

A ty wskazałeś to miejsce przy nazwaniu kogoś trollem?

--
stevep

Data: 2011-05-26 02:43:39
Autor: Jaksa
Czy Obama upomni się o majątki żydowskie? ...
On Wed, 25 May 2011 19:58:16 +0200, Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com>  wrote:

apr... napisał(a):

niech te mordy z tego ďż˝ydoskiego przedsiďż˝biorstwa zamknďż˝ ryja,  Polska juďż˝ ich
sp�aci�a

Jak to spłaciła, co ty pieprzysz?.. Nie przypominam sobie, żeby
kiedykolwiek Polacy płacili jakiegokolwiek odszkodowania za skradzione
Ĺźydowskie mienie... Wisicie ponad 65 miliardĂłw dolarĂłw, to suma bardzo
[...]

jasne zydu, moze byc czekiem te 65 mld dolarow?

Jaksa

Data: 2011-05-26 15:32:02
Autor: go!
On 25/05/2011 18:58, Tzva Adonai wrote:

Jak to spłaciła, co ty pieprzysz?.. Nie przypominam sobie, żeby
kiedykolwiek Polacy płacili jakiegokolwiek odszkodowania za skradzione
żydowskie mienie... Wisicie ponad 65 miliardów dolarów,

Ale komu maja to oddac? Wlasciciele dawno nie zyja, spadkobiercow brak..

Data: 2011-05-27 01:39:15
Autor: boukun

Użytkownik "go!" <go2@gmx.nospam.us> napisał w wiadomości news:irlo92$t83$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale co oddać?

Gdyby naqwet spadkobiercy żylki, to musieliby udowodnić, że ich przodkowie nabyli majątki uczciwie... To tak jak dzisiajsi złodzieje u władzy, co od 1989 roku okradają Polskę z naszego majątku narodowego....

boukun

Data: 2011-05-26 01:07:33
Autor: raff

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:74cb8342-ff15-4322-825d-97c0d8bab720x10g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

polskim rządem. Slusznie. Sprawiedliwosc zawsze do mnie trafiala. Porozmawiajmy zatem o palestynskiej ziemi. Zabralo sie, to trzeba oddac. Tak do granic z 1948 roku.

R.

Data: 2011-05-25 23:21:43
Autor: MH
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

polskim rz=B1dem.=20

[...]

No i widzisz Raffaelo , i czasami się zgadzamy. RACJĘ MASZ w 100 procentach.

MH

--

Czy Obama upomni się o majątki żydowskie?...