Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

Data: 2010-12-07 12:31:44
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Po up造wie umowy chcia貫m usun望 SIMlocka u Oran瘸
Pani powiedzia豉 瞠 ch皻nie za 50 pln闚
WTF?

Artur(m)

Data: 2010-12-07 11:38:34
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Tue, 7 Dec 2010 12:31:44 +0100, Artur(m) napisa(a):

Po up造wie umowy chcia貫m usun望 SIMlocka u Oran瘸
Pani powiedzia豉 瞠 ch皻nie za 50 pln闚
WTF?

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.

http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"przegladarka skyfire na iphona/ipada  w locie konwertuje flasha na HTML5
czyli H.264. " - Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-07 14:01:47
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

Po up造wie umowy chcia貫m usun望 SIMlocka u Oran瘸
Pani powiedzia豉 瞠 ch皻nie za 50 pln闚
WTF?

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.

http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

Data: 2010-12-07 14:45:01
Autor: J.F.
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid>
U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>
to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.
http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.
Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

J.

Data: 2010-12-07 20:35:42
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.
http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.
Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

Po prostu przyst徙i do umowy z operatorem w przekonaniu, 瞠 go nie "oszwabi". 99% ludzi tak robi

Data: 2010-12-08 10:48:15
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.
http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.
Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

Po prostu przyst徙i do umowy z operatorem w przekonaniu, 瞠 go nie "oszwabi". 99% ludzi tak robi


Czyli uwa瘸sz, 瞠 tylko 1% czyta umow i j rozumie? Ok, nie ma si wi璚 co dziwi, sk康 na grupie tylu p豉czk闚.

Data: 2010-12-08 21:39:10
Autor: J.F.
Czy Orange mo瞠 nie usun寞 SIMlocka (za darmo)
On Wed, 8 Dec 2010 10:48:15 +0100,  Tomek wrote:
Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???
Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)
Po prostu przyst徙i do umowy z operatorem w przekonaniu, 瞠 go nie "oszwabi". 99% ludzi tak robi

Czyli uwa瘸sz, 瞠 tylko 1% czyta umow i j rozumie? Ok, nie ma si wi璚 co dziwi, sk康 na grupie tylu p豉czk闚.

Coz chcesz, umowy dlugie, skomplikowane, czasu nie ma .. trzeba czytac
i pietnowac, bo sam kiedys padniesz ofiara.

J.

Data: 2010-12-09 11:44:35
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun寞 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠
zablokowa mu telefon ???
Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)
Po prostu przyst徙i do umowy z operatorem w przekonaniu, 瞠 go nie "oszwabi".
99% ludzi tak robi

Czyli uwa瘸sz, 瞠 tylko 1% czyta umow i j rozumie? Ok, nie ma si wi璚 co
dziwi, sk康 na grupie tylu p豉czk闚.

Coz chcesz, umowy dlugie, skomplikowane, czasu nie ma .. trzeba czytac
i pietnowac, bo sam kiedys padniesz ofiara.

Ot騜 to :-) Nie ma 瘸dnej szansy by przeczyta i jeszcze zrozumie wszystkie umowy

Data: 2010-12-09 11:42:48
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.
http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.
Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

Skoro sie tak z operatorem umowil, to dziwne :-)

Po prostu przyst徙i do umowy z operatorem w przekonaniu, 瞠 go nie "oszwabi". 99% ludzi tak robi

Czyli uwa瘸sz, 瞠 tylko 1% czyta umow i j rozumie?

Mniej :-)

Ok, nie ma si wi璚 co dziwi, sk康 na grupie tylu p豉czk闚.

Stawiam 瞠 te nie czytasz warunk闚 wszystkich um闚 jakie zawierasz bo nawet je郵i czytasz telefoniczne to ju np parkujesz bez 鈍iadomo軼i zasad. No i .... mog si za這篡 (jest ryzyko), 瞠 nie znasz specyfikacji NNTP. Nic nie pomo瞠, 瞠 ja j akurat znam (...bardziej) :-)

Data: 2010-12-07 14:56:38
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

Data: 2010-12-07 20:33:24
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

Jeste pewien, 瞠 wiesz o czym m闚isz ?

Data: 2010-12-08 10:47:06
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa :

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

Jeste pewien, 瞠 wiesz o czym m闚isz ?

Czy Ty masz we krwi publiczne o鄉ieszanie si i trollowanie? Kole podpisa umow, zgodzi si na jej warunki, a teraz pretensje do ca貫go 鈍iata, 瞠 nie umie czyta i szuka lito軼i w poplecznikach Twojego pokroju.

Data: 2010-12-09 11:46:31
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

Jeste pewien, 瞠 wiesz o czym m闚isz ?

Czy Ty masz we krwi publiczne o鄉ieszanie si i trollowanie?

Chcesz abym Ci plonkn掖 ?

Data: 2010-12-10 11:06:24
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisa w wiadomo軼i news:idnk6q$gbq$1news.onet.pl...

Czy Ty masz we krwi publiczne o鄉ieszanie si i trollowanie? Kole podpisa umow, zgodzi si na jej warunki, a teraz pretensje do ca貫go 鈍iata, 瞠 nie umie czyta i szuka lito軼i w poplecznikach Twojego pokroju.

S逝chaj kole.
Przeczytaj ze zrozumieniem (mo瞠 dwa razy wystarczy?)
a potem szykuj swoje teorie, aby komu przy*** "inteligentnie"

Pytanie moje nie zawiera這 nic w stylu "podpisa貫m umow
 i chc j sobie zmieni a oni mi nie daj"

Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
 "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporz康zenia, kt鏎e
obligatoryjnie (przeczytaj w s這wniku wyraz闚 obcych)
zmuszaj do likwidacji simloka bezp豉tnie.
W takim przypadku zapisy umowy s nieobowi您uj帷e mimo,
 瞠 w umowie jest taka opcja.
W Plusie z zapytaniem i 軼i庵ni璚iem to by這 jakie 2 minuty

Zaznaczy貫m, 瞠 nie jestem pewien, wi璚 na grupie dyskusyjnej
 zada貫m to proste (wida nie dla Ciebie) pytanie.

Pozdrawiam
篡cz wi璚ej rozumienia

Artur(m)
PS Wczoraj w TV (mo瞠 TV nadal k豉mie?) by這,
"w Polsce czyta ksi您ki 20% spo貫cze雟twa
a rozumie po這wa!!!

Data: 2010-12-10 10:32:15
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Fri, 10 Dec 2010 11:06:24 +0100, Artur(m) napisa(a):

S逝chaj kole.
Przeczytaj ze zrozumieniem (mo瞠 dwa razy wystarczy?)
a potem szykuj swoje teorie, aby komu przy*** "inteligentnie"

Pytanie moje nie zawiera這 nic w stylu "podpisa貫m umow
 i chc j sobie zmieni a oni mi nie daj"

Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
 "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporz康zenia, kt鏎e
obligatoryjnie (przeczytaj w s這wniku wyraz闚 obcych)
zmuszaj do likwidacji simloka bezp豉tnie.


S逝chaj kole. Grupa dyskusyjna jest od - niespodzianka - dyskusji. Rozmowy o r騜nych
rzeczach zwi您anych z jej tematyka.
Poka paluszkiem, gdzie widzisz w tematyce grupy "pomoc leniwym osobom z
problemami z czytaniem ze zrozumieniem i dysgugli" ????
Tak, jest taka ustawa, dotyczy (w po鈔edni spos鏏) odblokowania telefonu
zakupionego za pe軟 cen bez umowy promocyjnej.
Ty dobrowolnie zawar貫 umow, 瞠 operator dop豉ci ci do s逝chawki na kt鏎
ci nie sta, ale w zamian b璠ziesz mu musia p豉ci przez okre郵ony czas.
Opr鏂z tego skoro dop豉ca do s逝chawki, mo瞠 tez w ni ingerowa. Napisa ci to w warunkach umowy - mia貫s okazj to przeczyta przed
podpisaniem. Osoby inteligentne tak robi.
Nie podoba si - we kredyt z banku i kup telefon w media markcie czy innym
sklepie i we ta雟zy abonament od operatora. Umiej皻no軼i z kt鏎ej tam
klasy podstaw闚ki wystarcz do wyliczenia, 瞠 w wi瘯szo軼i przypadk闚
zap豉cisz mniej. W dodatku nie b璠ziesz musia j璚ze na grupach
dyskusyjnych, jaki to jeste nieszcz窷liwy i dyskryminowany.

I nie, nie masz racji, nie lubi Orange.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygod" - Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-12-12 00:54:22
Autor: poreba
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Fri, 10 Dec 2010 10:32:15 +0000, Waldek Godel napisa(a):

Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
 "Czy nie ma ustawy, czy innego rozporz康zenia, kt鏎e
obligatoryjnie (przeczytaj w s這wniku wyraz闚 obcych)
zmuszaj do likwidacji simloka bezp豉tnie.
Tak, jest taka ustawa, dotyczy (w po鈔edni spos鏏) odblokowania telefonu
zakupionego za pe軟 cen bez umowy promocyjnej.
Aha, i po to sz.Panowie tak d逝go do siebie rozmawiaj aby ustali, 瞠 NIE
ZNASZ odpowiedzi na postawione pytanie? --
pozdro
poreba

Data: 2010-12-10 12:29:52
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisa

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisa

Czy Ty masz we krwi publiczne o鄉ieszanie si i trollowanie? Kole podpisa umow, zgodzi si na jej warunki, a teraz pretensje do ca貫go 鈍iata, 瞠 nie umie czyta i szuka lito軼i w poplecznikach Twojego pokroju.

S逝chaj kole.
Przeczytaj ze zrozumieniem (mo瞠 dwa razy wystarczy?)
a potem szykuj swoje teorie, aby komu przy*** "inteligentnie"

Pytanie moje nie zawiera這 nic w stylu "podpisa貫m umow
i chc j sobie zmieni a oni mi nie daj"

Wi璚 sam u篡j w ko鎍u g這wy i przeczytaj ka盥y post, a jak nie zrozumiesz, popro kogo z wi瘯szym ni ma逍a IQ to Ci wyt逝maczy.

Pytanie powtarzam dla Ciebie, bo masz z tym problem,
"Czy nie ma ustawy, czy innego rozporz康zenia, kt鏎e
obligatoryjnie (przeczytaj w s這wniku wyraz闚 obcych)
zmuszaj do likwidacji simloka bezp豉tnie.

Odpowied tak ju dosta貫, a ja nie mam w zwyczaju dublowa odpowiedzi ju udzielonych. I sam sobie poczytaj s這wnik oraz poradnik zachowania w鈔鏚 ludzi.

W takim przypadku zapisy umowy s nieobowi您uj帷e mimo,
瞠 w umowie jest taka opcja.
W Plusie z zapytaniem i 軼i庵ni璚iem to by這 jakie 2 minuty

W Tele-Albania lub Phone-zanzibar trwa to minut, ale kogo to obchodzi? Zacz掖e p豉cz o ORANGE i tego si 豉skawie trzymaj.

Zaznaczy貫m, 瞠 nie jestem pewien, wi璚 na grupie dyskusyjnej
zada貫m to proste (wida nie dla Ciebie) pytanie.

I prost odpowied otrzyma貫 kilka dni temu od Marka. Nie zrozumia貫? To wida.

Data: 2010-12-08 08:46:20
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisa w wiadomo軼i news:idleev$4ab$1news.onet.pl...

U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

No zaraz, czy nie ma jakiego zarz康zenia, kt鏎e obliguje operator闚 do
darmowej likwidacji simloka po zako鎍zeniu umowy, i jest nadrz璠ne
nad umowami w tym wzgl璠zie???

Data: 2010-12-08 08:54:23
Autor: qwerty
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
U篡tkownik "Artur(m)"  napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:idnd4c$20qb$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...
No zaraz, czy nie ma jakiego zarz康zenia, kt鏎e obliguje operator闚 do
darmowej likwidacji simloka po zako鎍zeniu umowy, i jest nadrz璠ne
nad umowami w tym wzgl璠zie???

Dlaczego mia這by by?

Data: 2010-12-08 09:40:47
Autor: tl
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:idnd4c$20qb$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

U篡tkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisa w wiadomo軼i news:idleev$4ab$1news.onet.pl...

U篡tkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa

Znaczy dziwne jest dla Ciebie, 瞠 kto nie chce operatorowi p豉ci za to, 瞠 zablokowa mu telefon ???

No dziwne, szczeg鏊nie, 瞠 si na to zgodzi, a teraz p豉cze.

No zaraz, czy nie ma jakiego zarz康zenia, kt鏎e obliguje operator闚 do
darmowej likwidacji simloka po zako鎍zeniu umowy, i jest nadrz璠ne
nad umowami w tym wzgl璠zie???

Ostatnie "zarz康zenie" zawieszaj帷e wa積o嗆 um闚 cywilno-prawnych i obliguj帷e do pracy za darmo wesz這 w 篡cie
13 grudnia 1981 roku. Ch皻ni do nasladownictwa pojawiaj si tu i 闚dzie ale znajduj raptem do 30% ch皻nych wykonania
wysi趾u fizycznego jakim jest spacer i u篡cie d逝gopisu. Wysi貫k umys這wy jest w ich przypadku wysoce niewskazany.

Data: 2010-12-09 09:59:52
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Jest raport UOKIK z 2007r m闚i帷y o tym, 瞠 op豉ta pobierana jest w spos鏏 nieuzasadniony. Era wycofa豉 si z pobierania tej op豉ty. W Orange tylko poprzez s康 mo積a za豉twia bardziej z這穎ne sprawy. Poczytaj sobie:

www.uokik.gov.pl/download.php?id=588

Punkt 2.12. Nie znam si na prawie lecz spr鏏uj poprzez tego typu organizacje walczy o swoje.

Data: 2010-12-09 10:01:58
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Data: 2010-12-10 11:21:57
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Marek" <brak@email.com> napisa w wiadomo軼i news:idq5qf$qpf$1news.net.icm.edu.pl...
Jest raport UOKIK z 2007r m闚i帷y o tym, 瞠 op豉ta pobierana jest w spos鏏 nieuzasadniony. Era wycofa豉 si z pobierania tej op豉ty. W Orange tylko poprzez s康 mo積a za豉twia bardziej z這穎ne sprawy. Poczytaj sobie:

www.uokik.gov.pl/download.php?id=588

Punkt 2.12. Nie znam si na prawie lecz spr鏏uj poprzez tego typu organizacje walczy o swoje.


Dzi瘯uje Marku.
Sens istnienienia grup dyskusyjnych
potwierdzaj  takie osoby jak Ty

Je瞠li to taki obr鏒 przyjmuje to raczej
zrezygnuje:).

Pozdrawiam

Artur(m)

Data: 2010-12-10 15:48:55
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-10 11:21, Artur(m) pisze:

U髒ytkownik "Marek"<brak@email.com>  napisa w wiadomoci
news:idq5qf$qpf$1news.net.icm.edu.pl...
Jest raport UOKIK z 2007r m籀wicy o tym, 髒e opata pobierana jest w spos籀b
nieuzasadniony. Era wycofaa si z pobierania tej opaty. W Orange tylko
poprzez sd mo髒na zaatwia bardziej zo髒one sprawy. Poczytaj sobie:

www.uokik.gov.pl/download.php?id=588

Punkt 2.12. Nie znam si na prawie lecz spr籀buj poprzez tego typu
organizacje walczy o swoje.


Dzikuje Marku.
Sens istnienienia grup dyskusyjnych
potwierdzaj  takie osoby jak Ty

Je髒eli to taki obr籀t przyjmuje to raczej
zrezygnuje:).

Przeczytaj z kt籀rego roku byo to co poda tw籀j przedpica. Operatorzy zapacili ju髒 ogromne kary i musieli zmieni regulaminy.


--
animka

Data: 2010-12-11 10:22:45
Autor: Tomek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (za darmo)

U髒ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisaa:

przedpica

Mo髒esz mi wskaza jakie wsparcie dla istnienia tego sowa w jezyku polskim? Szukam i nie widz, a zauwa髒yem, 髒e sporo os籀b go u髒ywa.

Data: 2010-12-11 12:59:35
Autor: J.F.
Czy Orange mo瞠 nie usun寞 SIMlocka (za darmo)
On Sat, 11 Dec 2010 10:22:45 +0100,  Tomek wrote:
U篡tkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa豉:
przedpi嗆ca

Mo瞠sz mi wskaza jakie wsparcie dla istnienia tego s這wa w jezyku polskim? Szukam i nie widz, a zauwa篡貫m, 瞠 sporo os鏏 go u篡wa.

Skoro uzywaja, to widac istnieje, zajebiste slowo :-P

Jasne przeciez jest ze nie mozna w usenecie napisac "przedm闚ca", a wladcy slownikow usenetu i irca nie znaja, polemike pisemna mogli
prowadzic co najwyzej przez czasopisma :-)

Zycie sie rozwija, jezyk nie nadaza, tzn jak widac nadaza :-)

J.

Data: 2010-12-11 19:23:24
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-11 10:22, Tomek pisze:

U髒ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisaa:

przedpica

Mo髒esz mi wskaza jakie wsparcie dla istnienia tego sowa w jezyku
polskim? Szukam i nie widz, a zauwa髒yem, 髒e sporo os籀b go u髒ywa.

Poszukaj "przedpi驕dziec" mo髒e bdzie atwiej :-D

Data: 2010-12-11 22:08:18
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-11 10:22, Tomek pisze:

przedpica

Mo髒esz mi wskaza jakie wsparcie dla istnienia tego sowa w jezyku polskim?
Szukam i nie widz, a zauwa髒yem, 髒e sporo os籀b go u髒ywa.

To sowo kto na usenecie wymyli chyba. Nie ma w SJP.

--
animka

Data: 2010-12-10 17:12:34
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Zadzwo do nich

Urz康 Ochrony Konkurencji i Konsument闚
Plac Powsta鎍闚 Warszawy 1,
00-950 Warszawa
tel.: 22 55 60 800

pewnie ju po procesie tylko Orange musi zosta o tym fakcie poinformowany przez swoich klient闚. Ci pewnie nie zap豉c a inni owszem.

Data: 2010-12-12 12:33:47
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
P.S.
Z tego co s造sza貫m to o czym pisa貫m ju si faktem sta這. Np. Play ju od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 - zosta造 za這穎ne bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby si upewni i domagaj si swoich praw.

Data: 2010-12-12 11:35:27
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:33:47 +0100, Marek napisa(a):

Z tego co s造sza貫m to o czym pisa貫m ju si faktem sta這. Np. Play ju od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 - zosta造 za這穎ne bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby si upewni i domagaj si swoich praw.

ROTFL!!!!
"Nokii 6310 nie ma ju w sprzeda篡, wnioskuj, 瞠 te kt鏎e by造 sprzedane,
sprzedano bezprawnie"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"przegladarka skyfire na iphona/ipada  w locie konwertuje flasha na HTML5
czyli H.264. " - Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-12 13:38:15
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-12 12:35, Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 12 Dec 2010 12:33:47 +0100, Marek napisa(a):

Z tego co s造sza貫m to o czym pisa貫m ju si faktem sta這. Np. Play ju
od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 -
zosta造 za這穎ne bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby si upewni i domagaj
si swoich praw.

ROTFL!!!!
"Nokii 6310 nie ma ju w sprzeda篡, wnioskuj, 瞠 te kt鏎e by造 sprzedane,
sprzedano bezprawnie"


Czytaj uwa積ie. Napisa貫m "za這穎no bezprawnie" a nie "sprzedano bezprawnie". SIMlock闚 si nie sprzedaje lecz zak豉da(這).

Je郵i chcesz to by mo瞠 za dodatkow op豉t sprzeda Ci go jaki operator. Jednak瞠 z faktu, 瞠 nabra造 one warto嗆 kolekcjonersk - mog by baaardzo drogie :-D

Data: 2010-12-12 13:16:58
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Sun, 12 Dec 2010 13:38:15 +0100, Marek napisa(a):

Czytaj uwa積ie. Napisa貫m "za這穎no bezprawnie" a nie "sprzedano bezprawnie". SIMlock闚 si nie sprzedaje lecz zak豉da(這).

"TP SA nie zak豉da juz us逝gi SDI. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e za這穎no,
za這穎no bezprawnie"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-12 19:37:56
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-12 14:16, Waldek Godel pisze:
"TP SA nie zak豉da juz us逝gi SDI. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e za這穎no,
za這穎no bezprawnie"

A masz na to orzeczenie s康u? Bo co do SIMlock闚 by這.

Data: 2010-12-12 21:14:27
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Sun, 12 Dec 2010 19:37:56 +0100, Marek napisa(a):

"TP SA nie zak豉da juz us逝gi SDI. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e za這穎no,
za這穎no bezprawnie"

A masz na to orzeczenie s康u? Bo co do SIMlock闚 by這.

Jakiego s康u? NSA?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-13 10:33:50
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-12 22:14, Waldek Godel pisze:
Jakiego s康u? NSA?

Dzwo do UOKiKu i zapytaj si o histori pozwu o jakim pisa貫m. Oni Ci powiedz jaki s璠zia i kiedy wyda orzeczenie oraz jaki to by numer sali.

Nie rozumiem czemu si mnie czepiasz? To nie ja pozwa貫m operator闚 i wymusi貫m odst徙ienie od stosowania SIMlock闚. Da貫m linki do najbardziej wiarygodnego 廝鏚豉 jakim jest UOKiK wi璚 ich si czepiaj je郵i uwa瘸sz, 瞠 bredz.

Data: 2010-12-13 10:29:56
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Mon, 13 Dec 2010 10:33:50 +0100, Marek napisa(a):


Nie rozumiem czemu si mnie czepiasz? To nie ja pozwa貫m operator闚 i wymusi貫m odst徙ienie od stosowania SIMlock闚. Da貫m linki do najbardziej wiarygodnego 廝鏚豉 jakim jest UOKiK wi璚 ich si czepiaj je郵i uwa瘸sz, 瞠 bredz.

nie, to ty bredzisz. Play przesta zak豉da simlocki z powod闚
marketingowych a nie prawnych.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dok豉dnie to co m闚i filozofia tej firmy"- Pawe "robbo"
Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-13 14:17:17
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-13 11:29, Waldek Godel pisze:

nie, to ty bredzisz. Play przesta zak豉da simlocki z powod闚
marketingowych a nie prawnych.

UOKiK te Twoim zdaniem bredzi tu:
http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=554

A tak na marginesie - m闚imy tu o pobieraniu przez Orange drako雟kich op豉t za zdejmowanie SIMlock闚 a nie o Play. Po drugie - co do Play - to nigdzie nie napisa貫m, 瞠 wskutek wyroku Play nie stosuje SIMlock闚. Tak wi璚 skup si nad tym co czytasz zanim zaczniesz trollowa.

Data: 2010-12-13 13:30:02
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Mon, 13 Dec 2010 14:17:17 +0100, Marek napisa(a):

A tak na marginesie - m闚imy tu o pobieraniu przez Orange drako雟kich op豉t za zdejmowanie SIMlock闚 a nie o Play. Po drugie - co do Play - to nigdzie nie napisa貫m, 瞠 wskutek wyroku Play nie stosuje SIMlock闚. Tak wi璚 skup si nad tym co czytasz zanim zaczniesz trollowa.

Message-ID: <ie2bur$baa$1@news.net.icm.edu.pl>
"Play ju od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 - zosta造 za這穎ne bezprawnie."

Pewnie teraz napiszesz, 瞠 jaki z造 gnom si w豉ma i dosta do twojego
komputera.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwer闚. " - Pawe "robbo"
Kami雟ki aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-12-13 15:10:14
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Message-ID:<ie2bur$baa$1@news.net.icm.edu.pl>
"Play ju od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 -
zosta造 za這穎ne bezprawnie."

No i gdzie napisa貫m jaki by pow鏚 nie stosowania SIMlock闚 przez Play? Czepiasz si na si喚 aby nie wiem co udowodni. Je郵i nie rozumiesz moich intencji, to Twoje zmartwienie. Ja dyskutuj z Arturem i wa積e aby on zrozumia.

Jeszcze raz t逝macz - i ju ostatni. Napisa貫m o WNIOSKOWANIU z faktu niestosowania SIMlock闚 przez Play od pewnego czasu, 瞠 jest ju po sprawie. Nie sprawdza貫m tego w s康zie i nie zamierzam, nie wiem jaka jest sygnatura akt i guzik mnie to obchodzi. Nie b璠 zdobywa tych informacji za Ciebie. Sam sobie sprawd je郵i tak bardzo to jest interesuj帷e. Poda貫m nawet numer telefonu.

Z powy窺zego powodu napisa貫m aby w徠kotw鏎ca zasi璕n掖 informacji we w豉snym zakresie gdy moje wnioskowanie co do zako鎍zenia sprawy przeciwko m.in. Play (i przede wszystkim Orange - o kt鏎ym mowa w tym w徠ku) jest tylko wnioskowaniem a nie stwierdzeniem faktu.

Data: 2010-12-13 14:40:26
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Mon, 13 Dec 2010 15:10:14 +0100, Marek napisa(a):

Jeszcze raz t逝macz - i ju ostatni. Napisa貫m o WNIOSKOWANIU z faktu niestosowania SIMlock闚 przez Play od pewnego czasu, 瞠 jest ju po sprawie. Nie sprawdza貫m tego w s康zie i nie zamierzam, nie wiem jaka jest sygnatura akt i guzik mnie to obchodzi. Nie b璠 zdobywa tych informacji za Ciebie. Sam sobie sprawd je郵i tak bardzo to jest interesuj帷e. Poda貫m nawet numer telefonu.

Wyroki s康闚 (poza SN i NSA) nie stanowi obowi您uj帷ego w Polsce prawa ani
jego wyk豉dni.
B璠ziesz dalej brn掖 w ten bezsens?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-12-13 16:39:28
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa

B璠ziesz dalej brn掖 w ten bezsens?

Waldek lito軼i, nie karm ju go.

Data: 2010-12-13 17:44:38
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
S逝chaj, je郵i nie chcesz pom鏂 koledze Arturowi to przynajmniej nie powiniene przeszkadza i to w duecie z Waldkiem. Je郵i natomiast znasz rozwi您anie dla jego problemu, to napisz mu o tym.

Data: 2010-12-13 17:07:22
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-13 15:40, Waldek Godel pisze:
Wyroki s康闚 (poza SN i NSA) nie stanowi obowi您uj帷ego w Polsce prawa ani
jego wyk豉dni.
B璠ziesz dalej brn掖 w ten bezsens?

O czym my w og鏊e rozmawiamy? Prawomocny wyrok przeciwko pozwanemu = obowi您ek dla pozwanego. Je郵i w ramach wyroku operatorzy musz gratis zdj望 simlocki a kt鏎y si wy豉mie, to dostanie kolejny milionik kary, i tyle! O czym tu dyskutowa? Co jest bezsensem? Dlaczego nie reagowa gdy operator pr鏏uje Ci oskuba wbrew wyrokowi? (oczywi軼ie po sprawdzeniu, 瞠 wyrok zapad w og鏊e) Je郵i chcesz by kopanym w ty貫k to Twoja sprawa. Artur nie chce a ja mu podpowiadam co powinien zrobi.

Data: 2010-12-13 16:56:02
Autor: Waldek Godel
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Dnia Mon, 13 Dec 2010 17:07:22 +0100, Marek napisa(a):

O czym my w og鏊e rozmawiamy? Prawomocny wyrok przeciwko pozwanemu = obowi您ek dla pozwanego. Je郵i w ramach wyroku operatorzy musz gratis zdj望 simlocki a kt鏎y si wy豉mie, to dostanie kolejny milionik kary,

Po raz ostatni, bo sprawiasz wra瞠nie wyj徠kowego przyg逝pa - WYROKI S.紟
NIE STANOWI PRAWA W POLSCE.

Je瞠li dalej masz zamiar brn望 w t bredni - pogadasz sobie ze
Strybyszwskokami雟kim w plonkownicy, tam mam wypasion kolekcje przyg逝p闚
polskiego usenetu.
Dla mnie EOT.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Pawe "robbo" Kami雟ki aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-12-13 18:42:18
Autor: atm
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)


Po raz ostatni, bo sprawiasz wra瞠nie wyj徠kowego przyg逝pa - WYROKI S.紟
NIE STANOWI PRAWA W POLSCE.

Je瞠li dalej masz zamiar brn望 w t bredni - pogadasz sobie ze
Strybyszwskokami雟kim w plonkownicy, tam mam wypasion kolekcje przyg逝p闚
polskiego usenetu.
Dla mnie EOT.


Wladek wiedze w wielu dziedzinach posiadasz rozlegla i ciezko to negowac, choc oczywiscie rowniez Tobie zdarzaja sie pomylki jak ostatnia dotyczaca usuwania pojedynczych smsow w iP4. Szkoda tylko, ze
swoim wypowiedziom nadajesz charakter niezachwianych prawd.
Wiele osob lyknie to z innymi informacjami, jesli nie mialo mozliwosci zweryfikowania tej wiedzy. Chyba nie przyznales, ze sie pomyliles? Ale moge nie pamietac.
Druga rzecz to sposob traktowania innych dyskusantow; WIEDZA NIE UPOWAZNIA DO OBRAZANIA INNYCH. Wydaje sie to byc jedna z podstawowych zasad savoir-vivre, usenetu pewnie takze. Ty zas sie wogole tym nie przejmujesz, przyklady z ostatnich dwoch dni:

Je瞠li dalej masz zamiar brn望 w t bredni - pogadasz sobie ze
Strybyszwskokami雟kim w plonkownicy, tam mam wypasion kolekcje przyg逝p闚
polskiego usenetu.
Dla mnie EOT.

mo瞠 warto by co si dowiedzie o sprz皻ach o kt鏎ych si pisze? Bo na
razie to plasujesz si w okolicach poziomu Kami雟kiego aka
Strybyszewskiego, czyli trudno ni瞠j.


Nie potrafisz inaczej prowadzic dyskusji? Naprawde musisz podbudowywac swoje opinie takimi tekstami?
Jesli tak to szkoda. Gdyby mechanik w mojej okolicy byl najlepszy w miescie i mial taki interfejs uzytkownika to z pewnoscia nie chcialbym miec z nim stycznosci. Mam nadzieje, ze w dzialalnosci zawodowej rozmawiasz nieco inaczej ze wspolpracownikami czy klientami.
Pozdrawiam......Rafal

Data: 2010-12-13 22:01:23
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
PLONK

Data: 2010-12-14 09:29:13
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo軼i news:1d3y1bg0uowzp.dlglepper.institute.com...
Dnia Mon, 13 Dec 2010 17:07:22 +0100, Marek napisa(a):

O czym my w og鏊e rozmawiamy? Prawomocny wyrok przeciwko pozwanemu =
obowi您ek dla pozwanego. Je郵i w ramach wyroku operatorzy musz gratis
zdj望 simlocki a kt鏎y si wy豉mie, to dostanie kolejny milionik kary,

Po raz ostatni, bo sprawiasz wra瞠nie wyj徠kowego przyg逝pa - WYROKI S.紟
NIE STANOWI PRAWA W POLSCE.

Hej prawniku powy瞠j stwierdzi貫 瞠
"Wyroki s康闚 (poza SN i NSA) nie stanowi obowi您uj帷ego w Polsce prawa ani
jego wyk豉dni."

Czyli SN I NSA stanowi prawo - Brawo.
Nie powiem, 瞠 jeste przyg逝p, bo kultura mi na to nie pozwala

Rozbucha貫 dyskusj, kt鏎a po jasnej odpowiedzi Marka
mnie satysfakcjonowa豉, Ty zacz掖e trolowa pierwsza klasa
(jeste dla mnie wzorcem trola), dodatkowo obra瘸.

Pozdrawiam, i nie sil si na odpowiedzi, bo s bezp這dne
(w kontek軼ie Mleczki "Polaku nie pierdol bez sensu")
umieszczam Ci tam gdie Ty umieszczasz troli.

Mi貫go dnia.

Artur(m)

Data: 2010-12-14 16:05:11
Autor: TGor
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
On 2010-12-14 09:29, Artur(m) wrote:

Czyli SN I NSA stanowi prawo - Brawo.
Nie powiem, 瞠 jeste przyg逝p, bo kultura mi na to nie pozwala

Chyba niewiele rozumiesz ze s這wa pisanego...
CO to si porobi這.
Ale przynajmniej jest weso這, jak 10 lat temu.

TG

--
................................................................................
"Ja mam astm i (dzi瘯i postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple填 na suficie swojej 豉zienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2010-12-14 09:16:28
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo軼i news:xfdopogtdlem$.dlglepper.institute.com...

Wyroki s康闚 (poza SN i NSA) nie stanowi obowi您uj帷ego w Polsce prawa ani
jego wyk豉dni.
B璠ziesz dalej brn掖 w ten bezsens?

A Ty chcesz ustanowic precedensowo嗆 postanowie s康u w Polsce?
Brnij w ten bezsens

Data: 2010-12-14 09:47:12
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-14 09:16, Artur(m) pisze:

U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo軼i
news:xfdopogtdlem$.dlglepper.institute.com...

Wyroki s康闚 (poza SN i NSA) nie stanowi obowi您uj帷ego w Polsce
prawa ani
jego wyk豉dni.
B璠ziesz dalej brn掖 w ten bezsens?

A Ty chcesz ustanowic precedensowo嗆 postanowie s康u w Polsce?
Brnij w ten bezsens

S康z, 瞠 Waldek czego nie zrozumia z mojej wypowiedzi. Ka盥y wie, 瞠 nie s康y stanowi prawo ani nikt w tej dyskusji nie sugerowa czego takiego. Powy窺zy Waldka komentarz jest pozbawiony sensu w 鈍ietle moich wcze郾iejszych s堯w, nie wspominaj帷 o jego chamskim zachowaniu p騧niej.

Napisa貫m, 瞠 UOKIK procesuje si/procesowa si z paroma operatorami m.in. o simlocki i m.in. z Orange, o kt鏎ym tu mowa. Wywnioskowa貫m (a wi璚 jest to sfera przypuszcze), 瞠 skoro jeden z operator闚, o kt鏎ym s造sza貫m (Play),瞠 odpu軼i sobie z simlockami to przypuszczalnie zapad這 ju orzeczenie s康u, w ramach kt鏎ego wszyscy bior帷y udzia w sprawie operatorzy zostali zobowi您ani do usuni璚ia nielegalnych zapis闚 z um闚.

Wtedy Waldek wyjecha z powy窺zym tekstem, kt鏎y nie ma kompletnie zwi您ku z niczym. Jedyna "maj帷a sens" interpretacja jego s堯w jaka do g這wy mi przychodzi jest absurdalna: 瞠 operator, kt鏎y przej掖by si orzeczeniem s康u w jego sprawie by豚y frajerem: "niech s康 gada swoje a my i tak po swojemu b璠ziemy robi bo nie s康 prawo stanowi".

Data: 2010-12-14 17:58:25
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-14 09:47, Marek pisze:


Napisa貫m, 瞠 UOKIK procesuje si/procesowa si z paroma operatorami
m.in. o simlocki i m.in. z Orange, o kt鏎ym tu mowa. Wywnioskowa貫m (a
wi璚 jest to sfera przypuszcze), 瞠 skoro jeden z operator闚, o kt鏎ym
s造sza貫m (Play),瞠 odpu軼i sobie z simlockami to przypuszczalnie
zapad這 ju orzeczenie s康u, w ramach kt鏎ego wszyscy bior帷y udzia w
sprawie operatorzy zostali zobowi您ani do usuni璚ia nielegalnych zapis闚
z um闚.

Zapad這, ale z tego co przeczyta貫m, simlock闚 nie tkni皻o. Gwoli 軼is這軼i (czego nie chcia貫 sam doczyta), nie chodzi這 o simlocki w og鏊e, a o wyg鏎owan kwot za zdj璚ie tego.


Wtedy Waldek wyjecha z powy窺zym tekstem, kt鏎y nie ma kompletnie
zwi您ku z niczym. Jedyna "maj帷a sens" interpretacja jego s堯w jaka do
g這wy mi przychodzi jest absurdalna: 瞠 operator, kt鏎y przej掖by si
orzeczeniem s康u w jego sprawie by豚y frajerem: "niech s康 gada swoje a
my i tak po swojemu b璠ziemy robi bo nie s康 prawo stanowi".

Nie. Waldkowi chodzi這 (i w miar jasno to napisa), 瞠 wyrok jakiegokolwiek s康u w jednej sprawie nie powoduje AUTOMATYCZNEGO przeniesienia na inn spraw.

Data: 2010-12-14 20:45:59
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
Zapad這, ale z tego co przeczyta貫m, simlock闚 nie tkni皻o. Gwoli
軼is這軼i (czego nie chcia貫 sam doczyta), nie chodzi這 o simlocki w
og鏊e, a o wyg鏎owan kwot za zdj璚ie tego.

Dzi瘯uj za informacj :-)

Nie. Waldkowi chodzi這 (i w miar jasno to napisa), 瞠 wyrok
jakiegokolwiek s康u w jednej sprawie nie powoduje AUTOMATYCZNEGO
przeniesienia na inn spraw.

A teraz cofnij si ciut wy瞠j do moich wypowiedzi i spr鏏uj wywnioskowa na jakiej podstawie Waldek wysnu wniosek (o ile tak pomy郵a w og鏊e jak piszesz) o tym, 瞠 jedna sprawa ma si przenie嗆 na drug w/g mnie pono.

Nigdy nie by這 mowy z mojej strony o "innej sprawie" tylko o jednej konkretnej - dotycz帷ej Orange. Zgodnie z linkami jakie przytoczy貫m (oto jeden z nich):

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=554

sprawa dotyczy豉 (a mo瞠 "sprawy dotyczy造"? - tego nie wiem) trzech operator闚: Orange, Ery i Playa. Nam chodzi tylko o Orange w tej dyskusji. Jedynie co zasugerowa貫m (wywnioskowa貫m by mo瞠 mylnie, by mo瞠 nie - rozstrzygni璚ie zostawi貫m w徠kotw鏎cy i da貫m nawet numer telefonu gdzie mo瞠 to zrobi) to to, 瞠 skoro Play zadzia豉 w sprawie simlock闚 to by mo瞠 wyrok ju zapad i by mo瞠 r闚nie w stosunku do Orange. Czy ja tego r闚nie jasno nie napisa貫m?

Data: 2010-12-14 21:36:34
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/14/2010 08:45 PM, Marek wrote:
Zapado, ale z tego co przeczytaem, simlock籀w nie tknito. Gwoli
cisoci (czego nie chciae sam doczyta), nie chodzio o simlocki w
og籀le, a o wyg籀rowan kwot za zdjcie tego髒.

Dzikuj za informacj :-)

Nie. Waldkowi chodzio (i w miar jasno to napisa), 髒e wyrok
jakiegokolwiek sdu w jednej sprawie nie powoduje AUTOMATYCZNEGO
przeniesienia na inn spraw.

A teraz cofnij si ciut wy髒ej do moich wypowiedzi i spr籀buj wywnioskowa
na jakiej podstawie Waldek wysnu wniosek (o ile tak pomyla w og籀le
jak piszesz) o tym, 髒e jedna sprawa ma si przenie na drug w/g mnie
pono.

Nigdy nie byo mowy z mojej strony o "innej sprawie" tylko o jednej
konkretnej - dotyczcej Orange. Zgodnie z linkami jakie przytoczyem
(oto jeden z nich):

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=554

I Orange...
....nadal zakada simlocki...

M.

Data: 2010-12-14 23:07:53
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-14 21:36, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

I Orange...
...nadal zakada simlocki...

Wooow :-) Si rzeczy zainteresowaa mnie ta kwestia. Jaki czas temu przeniosem si do Playa i byem pewien, 髒e i tu tak jest. Przyzwyczaiem si do standard籀w. Jakie髒 byo moje zdumienie gdy dostaem wypasiony telefon... bez simlocka. Przypadkiem si o tym dowiedziaem biorc udzia w tej dyskusji.

Data: 2010-12-15 19:04:17
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/15/2010 02:39 PM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-15 14:03, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

To by byo na tyle jak chodzi o przekonanie o og籀lnej bezprawnoci
simlock籀w

Zgodnie z tym co napisaem - nie byem wcale o tym przekonany lecz tylko
wnioskowaem z pewnych zachowa innego operatora, 髒e jest szansa i髒
zapad wyrok i Orange musi si dostosowa. Chyba nikt inny w tej
dyskusji te髒 o tym przekonany nie by?

A tak przy okazji: czy wyrok zapad? Orientujesz si? Niechccy wo髒yem
kij w mrowisko i z niechci musz si zainteresowa tematem.
Wo髒ye kij w mrowisko i Ci si zama...

M.

Data: 2010-12-15 21:12:17
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-15 19:04, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Wo髒ye kij w mrowisko i Ci si zama...

Widz, 髒e wicej o kijach si od Ciebie dowiem ni髒 na temat. Dziki!

Data: 2010-12-15 23:22:17
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-15 21:12, Marek pisze:
W dniu 2010-12-15 19:04, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Wo髒ye kij w mrowisko i Ci si zama...

Widz, 髒e wicej o kijach si od Ciebie dowiem ni髒 na temat. Dziki!

Internetu nie masz? Google nie dziaa?

--
animka

Data: 2010-12-16 00:16:02
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-15 23:22, animka pisze:


Internetu nie masz? Google nie dziaa?

A pewnie, 髒e dziaa Google. I nawet podaje:

http://media2.pl/telekomunikacja/15478-nie-dla-zakazu-usuwania-sim-lockow.html

Nie dla zakazu usuwania SIM-lock籀w
ukasz Szewczyk, 11 grudnia 2006, godz. 12:05

TAGI: Orange, Plus, Era, UOKiK, prawo, SIM-lock
Dobra informacja dla u髒ytkownik籀w telefon籀w kom籀rkowych. Ju髒 wkr籀tce wszyscy kom籀rkowi operatorzy bd musieli zrezygnowa z restrykcji za zdjcie SIM-locka. Na razie odpowiednie zmiany w regulaminie wprowadzi Plus.


A potem w 2010 roku:

http://di.com.pl/news/31007,0,Oplaty_za_zdjecie_simlocka_sa_nieuprawnione_-_twierdzi_UOKiK.html

Prezes UOKiK w wywiadzie z DGP zakwestionowa pobieranie przez operatora telekomunikacyjnego opaty za zdjcie blokady karty SIM w trakcie trwania umowy. Zdaniem urzdu nie ma podstaw do pobierania takich opat.


Czyli wyglda to tak jakby tak jakby UOKiK zapomnia, 髒e w 2006 identyczny temat przerabia.


Potem z sierpnia 2010:
http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2010/08/co-z-tym-simlockiem.aspx

驍e sprawa simlock籀w trafia do NSA.



A z poni髒szego wynika, 髒e Era dawno ju髒 wycofaa si z simlock籀w i nie wiadomo po co powy髒sza sprawa.

http://manager.money.pl/hitech/artykuly/artykul/zegnajcie;sim-locki;era;uwalnia;telefony,134,0,420230.html

2009-01-20 21:05.
驍egnajcie SIM-Locki! Era uwalnia telefony



Od 23 stycznia Polska Telefonia Cyfrowa zaoferuje swoim klientom telefony bez blokady.

Czy z tego Twoim zdaniem cokolwiek wynika?

Data: 2010-12-16 11:26:19
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 10:34 AM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-16 00:58, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Wyroki w sprawie opat za zdjcie simlocka nie maj nic wsp籀lnego z
legalnoci sprzedawania telefon籀w z simlockiem. Mam nadziej 髒e w kocu
ogarniesz...

M.

PS:Z decyzj operatora 髒e do mo髒na nie zakada simlocka tako髒 nie maj.

Ok, by mo髒e z punktu prawnego spos籀b sformuowania ma znaczenie.
Prawnikiem nie jestem i w zwizku z tym nie stosuj jzyka prawniczego.
To dla mnie bekotem gdy髒 nie rzutuje w 髒aden spos籀b na efekt kocowy
jakim jest telefon bez simlocka. Wybacz, ale nie potrafi tego ogarn,
jak si wyrazie. Przyj do wiadomoci mog, 髒e to r籀髒nica ale nie
ogarn. Nie jest wa髒ne czy klient dosta telefon z simlockiem i
operator go zdj za darmo, czy kupi od razu bez simlocka. Dla dyskusji
nie ma to znaczenia.

  A wyroki sa jeszcze o czym innym. Ale gdzie髒by doczyta...

M.

Data: 2010-12-16 11:57:49
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 11:26, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

A wyroki sa jeszcze o czym innym. Ale gdzie髒by doczyta...

Tyle tylko, 髒e zgodnie z tym co napisaem: nie interesowaem si wcale tym czy wyroki zapady w og籀le i poleciem Arturowi zajcie si tym dochodzeniem we wasnym zakresie. Wskazaem organizacj (UOKIK), kt籀ra zaja si spraw simlock籀w (podaem linki do artyku籀w w UOKIKu) i nic wicej nie pisaem. Nawet nie mam pewnoci czy sprawa w og籀le zacza si! Niczego nie czytaem wicej bo mnie to nie interesowao wic nie miaem okazji doczytywa, co mi teraz zarzucasz. Nie wiem skd taka presja z Waszej strony, 髒e skoro wskazuj organizacj, kt籀ra pisze wyra驕nie na swoich stronach, 髒e zaja si simlockami, to teraz musz by alf i omeg i wiedzie wszystko o sprawie, kt籀r tak naprawd mam gdzie. Ch pomocy Arturowi w ramach moich niewielkich mo髒liwoci przerodzia si w jaki koszmar senny.

Data: 2010-12-16 13:30:33
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 01:28 PM, Marek wrote:

Strasznie du髒o piszesz o sprawie o kt籀rej wiesz prawie nic i kt籀ra na
dodatek jest taka nieinteresujca.

Jeli kto w Ciebie rzuciby kamieniem to nie zbuntowaby si lub
choby docieka przyczyn?
'Jeli trzech ludzi m籀wi Ci 髒e jeste koniem, to nie dyskutuj tylko kup siodo'.

M.

PS:Tak, nasiae w tym wtku wyjtkowo donony stek bzdur.
PS2:nieodmiennie polec lektur: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Data: 2010-12-16 13:39:49
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 13:30, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
PS:Tak, nasiae w tym wtku wyjtkowo donony stek bzdur.

Taaa, a to wszystko poprzez zacytowanie link籀w do UOKiKu i snujc z tego jakie przypuszczenia z zaleceniem ich weryfikacji. Niewiele si wic na ten "stek" napracowaem.

PS2:nieodmiennie polec lektur: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Tak, znam to. Masz racj. Powinienem to ola jeli kto mnie obra髒a.

Faktycznie dzieje si co takiego jak tu:
"Mo髒e si zdarzy, 髒e kto na Ciebie naskoczy, zaatakuje bez wyra驕nej przyczyny itp., nawet jeli nie schrzanie (tylko komu si tak zdao). Jeli wtedy zaczniesz marudzi i narzeka, naprawd schrzanisz."

Pojem swoj win :-)
Proponuj wic EOT.

Data: 2010-12-16 22:07:14
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 09:55 PM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-16 15:25, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Kamiesz.
Zacytowanie czego nie dotyczcego i snucie przypuszcze z czapy to nie
'niewiele'.

Dokadnie! To niewiele a nawet zero. Przypuszczenia to tylko
przypuszczenia a ju髒 w szczeg籀lnoci gdy wyra驕nie napisaem Arturowi
"zweryfikuj je we wasnym zakresie". Ka髒de dochodzenie prawdy zaczyna
si od badania przyjtych wariant籀w wydarze. Ja zaproponowaem jaki
hipotetyczny scenariusz, trafny lub kompletnie nieprawdziwy, podaem
adres i telefon gdzie mo髒na spr籀bowa to zweryfikowa (potwierdzi lub
obali) i tyle! Co w tym niewaciwego?

Dajmy ju髒 temu spok籀j. Jak doradzie, chc si zastosowa do Twojego PS 2.

Tak, na pewno warto nie wiedzc nic i majc same przypuszczenia pisa cae kilobajty tekstu i cay czas si wykrca :>

M.

Data: 2010-12-16 12:47:32
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 00:16, Marek pisze:

Nie dla zakazu usuwania SIM-lock籀w
ukasz Szewczyk, 11 grudnia 2006, godz. 12:05

Teraz jest 2010 rok.
Przepisy si zmieniy.



--
animka

Data: 2010-12-16 13:30:03
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 12:47, animka pisze:

Teraz jest 2010 rok.
Przepisy si zmieniy.

I o nie pytam. Znasz je, to powiedz co stanowi aktualne prawo odnonie simlock籀w. Chtnie zapoznam si. Z Googli niewiele dao si wyszuka.

Data: 2010-12-16 16:44:37
Autor: Tomek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (za darmo)

U髒ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa:

W dniu 2010-12-16 12:47, animka pisze:

Teraz jest 2010 rok.
Przepisy si zmieniy.

I o nie pytam. Znasz je, to powiedz co stanowi aktualne prawo odnonie simlock籀w. Chtnie zapoznam si. Z Googli niewiele dao si wyszuka.

Ty jeste gorszy od Jana S. Tragedia normalnie.We驕 daj 髒y i wyjd驕.

Data: 2010-12-16 20:05:54
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 13:30, Marek pisze:
W dniu 2010-12-16 12:47, animka pisze:

Teraz jest 2010 rok.
Przepisy si zmieniy.

I o nie pytam. Znasz je, to powiedz co stanowi aktualne prawo odnonie
simlock籀w. Chtnie zapoznam si. Z Googli niewiele dao si wyszuka.

Poszukaj w gazecie prawnej http://www.gazetaprawna.pl/ , mnie si nie chce dla ciebie specjalnie szuka. Pod rk miaam to:
http://media2.pl/telekomunikacja/63055-uokik:-sim-locki-maja-byc-sciagane-za-darmo.html
http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1149&bih=563&q=UOiK+simlocki+operator%C3%B3w+telefonii+kom%C3%B3rkowych&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=UOiK+simlocki+operator%C3%B3w+telefonii+kom%C3%B3rkowych&gs_rfai=&fp=5032781ed6f3ab81



--
animka

Data: 2010-12-16 21:44:52
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 20:05, animka pisze:
W dniu 2010-12-16 13:30, Marek pisze:
W dniu 2010-12-16 12:47, animka pisze:

Teraz jest 2010 rok.
Przepisy si zmieniy.

I o nie pytam. Znasz je, to powiedz co stanowi aktualne prawo odnonie
simlock籀w. Chtnie zapoznam si. Z Googli niewiele dao si wyszuka.

Poszukaj w gazecie prawnej http://www.gazetaprawna.pl/ , mnie si nie

Tam jest tylko 1 artyku na temat simlock籀w z 2010r.

chce dla ciebie specjalnie szuka. Pod rk miaam to:
http://media2.pl/telekomunikacja/63055-uokik:-sim-locki-maja-byc-sciagane-za-darmo.html

To jest w zasadzie to samo co podaem na samym pocztku tego wtku.

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1149&bih=563&q=UOiK+simlocki+operator%C3%B3w+telefonii+kom%C3%B3rkowych&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=UOiK+simlocki+operator%C3%B3w+telefonii+kom%C3%B3rkowych&gs_rfai=&fp=5032781ed6f3ab81

Jak powiedziaem: szukaem w ten spos籀b. Przegldaem ze 30 pozycji - w zasadzie powielone informacje, 髒e UOKIKowi co si nie podoba i koniec na tym.

Chodzi mi o to, 髒e piszesz "Internetu nie masz? Google nie dziaa?" tak jakbym nie szuka tego wczeniej. Sama nie potrafiaby niczego wyszuka - widz z powy髒szego, ze pr籀bowaa i nic... Teraz ja m籀gbym spyta podobnie Ciebie o to czy Google nie dziaaj. Prawda?

Data: 2010-12-16 22:37:08
Autor: animka
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 21:44, Marek pisze:
Jak powiedziaem: szukaem w ten spos籀b. Przegldaem ze 30 pozycji - w
zasadzie powielone informacje, 髒e UOKIKowi co si nie podoba i koniec
na tym.

Chodzi mi o to, 髒e piszesz "Internetu nie masz? Google nie dziaa?" tak
jakbym nie szuka tego wczeniej. Sama nie potrafiaby niczego wyszuka
- widz z powy髒szego, ze pr籀bowaa i nic... Teraz ja m籀gbym spyta
podobnie Ciebie o to czy Google nie dziaaj. Prawda?

Dostaj na bie髒co r籀髒ne wiadomoci, artykuy. Przeczytam i nie trzymam tego na dysku.
Ty podae ciekawostki z 2006 roku, a od tamtej pory telefonie kom籀rkowe zapaciy na wniosek UKE ju髒 miliony z. kar.

--
animka

Data: 2010-12-16 09:19:51
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (za darmo)

U髒ytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl>

Wo髒ye kij w mrowisko i Ci si zama...

Widz, 髒e wicej o kijach si od Ciebie dowiem ni髒 na temat. Dziki!

Internetu nie masz? Google nie dziaa?
--

Wiesz na czym polegaj niusy ?

Data: 2010-12-16 10:07:25
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 09:19, niusy.pl pisze:

Wiesz na czym polegaj niusy ?

NTG. Spr籀buj dowiedzie si na pl.comp.www

Data: 2010-12-20 08:42:32
Autor: niusy.pl
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (za darmo)

U髒ytkownik "Marek" <brak@email.com>

Wiesz na czym polegaj niusy ?

NTG. Spr籀buj dowiedzie si na pl.comp.www

Odr籀髒niasz niusy od www ?

Data: 2010-12-16 10:20:22
Autor: Tomek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (za darmo)

U髒ytkownik "Marek" <brak@email.com> napisa w wiadomoci news:iebi7p$oea$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 2010-12-15 23:22, animka pisze:


Internetu nie masz? Google nie dziaa?

A pewnie, 髒e dziaa Google. I nawet podaje:

http://media2.pl/telekomunikacja/15478-nie-dla-zakazu-usuwania-sim-lockow.html

Nie dla zakazu usuwania SIM-lock籀w
ukasz Szewczyk, 11 grudnia 2006, godz. 12:05

TAGI: Orange, Plus, Era, UOKiK, prawo, SIM-lock
Dobra informacja dla u髒ytkownik籀w telefon籀w kom籀rkowych. Ju髒 wkr籀tce wszyscy kom籀rkowi operatorzy bd musieli zrezygnowa z restrykcji za zdjcie SIM-locka. Na razie odpowiednie zmiany w regulaminie wprowadzi Plus.


A potem w 2010 roku:

http://di.com.pl/news/31007,0,Oplaty_za_zdjecie_simlocka_sa_nieuprawnione_-_twierdzi_UOKiK.html

Prezes UOKiK w wywiadzie z DGP zakwestionowa pobieranie przez operatora telekomunikacyjnego opaty za zdjcie blokady karty SIM w trakcie trwania umowy. Zdaniem urzdu nie ma podstaw do pobierania takich opat.


Czyli wyglda to tak jakby tak jakby UOKiK zapomnia, 髒e w 2006 identyczny temat przerabia.


Potem z sierpnia 2010:
http://www.komputerswiat.pl/blogi/blog-redakcyjny/2010/08/co-z-tym-simlockiem.aspx

驍e sprawa simlock籀w trafia do NSA.



A z poni髒szego wynika, 髒e Era dawno ju髒 wycofaa si z simlock籀w i nie wiadomo po co powy髒sza sprawa.

http://manager.money.pl/hitech/artykuly/artykul/zegnajcie;sim-locki;era;uwalnia;telefony,134,0,420230.html

2009-01-20 21:05.
驍egnajcie SIM-Locki! Era uwalnia telefony



Od 23 stycznia Polska Telefonia Cyfrowa zaoferuje swoim klientom telefony bez blokady.

Czy z tego Twoim zdaniem cokolwiek wynika?


Wynika z tego, 髒e jeste ograniczony i pleciesz od tygodnia nie na temat. Ile jeszcze os籀b ma Ci to uwiadomi?

Data: 2010-12-16 00:58:21
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 12:16 AM, Marek wrote:

Czy z tego Twoim zdaniem cokolwiek wynika?

Wyroki w sprawie opat za zdjcie simlocka nie maj nic wsp籀lnego z legalnoci sprzedawania telefon籀w z simlockiem. Mam nadziej 髒e w kocu ogarniesz...

M.

PS:Z decyzj operatora 髒e do mo髒na nie zakada simlocka tako髒 nie maj.

Data: 2010-12-16 10:34:53
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 00:58, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Wyroki w sprawie opat za zdjcie simlocka nie maj nic wsp籀lnego z
legalnoci sprzedawania telefon籀w z simlockiem. Mam nadziej 髒e w kocu
ogarniesz...

M.

PS:Z decyzj operatora 髒e do mo髒na nie zakada simlocka tako髒 nie maj.

Ok, by mo髒e z punktu prawnego spos籀b sformuowania ma znaczenie. Prawnikiem nie jestem i w zwizku z tym nie stosuj jzyka prawniczego. To dla mnie bekotem gdy髒 nie rzutuje w 髒aden spos籀b na efekt kocowy jakim jest telefon bez simlocka. Wybacz, ale nie potrafi tego ogarn, jak si wyrazie. Przyj do wiadomoci mog, 髒e to r籀髒nica ale nie ogarn. Nie jest wa髒ne czy klient dosta telefon z simlockiem i operator go zdj za darmo, czy kupi od razu bez simlocka. Dla dyskusji nie ma to znaczenia.

Skojarzya mi si analogiczna sytuacja, w kt籀rej potrzeba egzystencji w zgodzie z prawnym bekotem prowadzi do absurd籀w w 髒yciu realnym. Rozbiem umow usug multimedialnych (tel, internet) na dwie w ramach tej samej firmy. Przyszed wic monter odczy modem dostpowy, podczy identyczny i zostawi celowo poprzedni. Po paru dniach przyjecha jeszcze raz aby zabra poprzedni modem. Powiedzia, 髒e tak musi by gdy髒 reguluje to umowa, a ta z kolei m籀wi, 髒e gdy rezygnuj z umowy to musz zwr籀ci poprzedni egzemplarz samodzielnie. Czyli najpierw trzeba byo "wygenerowa" poprzedni egzemplarz w postaci podczenia innego identycznego aby byo co zwraca, a potem musiaem samodzielnie zgosi aby zabrano poprzedni. :-D

Data: 2010-12-16 12:01:13
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 11:57 AM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-16 11:26, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

A wyroki sa jeszcze o czym innym. Ale gdzie髒by doczyta...

Tyle tylko, 髒e zgodnie z tym co napisaem: nie interesowaem si wcale
tym czy wyroki zapady w og籀le i poleciem Arturowi zajcie si tym
dochodzeniem we wasnym zakresie. Wskazaem organizacj (UOKIK), kt籀ra
zaja si spraw simlock籀w (podaem linki do artyku籀w w UOKIKu) i nic
wicej nie pisaem. Nawet nie mam pewnoci czy sprawa w og籀le zacza
si! Niczego nie czytaem wicej bo mnie to nie interesowao wic nie
miaem okazji doczytywa, co mi teraz zarzucasz. Nie wiem skd taka
presja z Waszej strony, 髒e skoro wskazuj organizacj, kt籀ra pisze
wyra驕nie na swoich stronach, 髒e zaja si simlockami, to teraz musz
by alf i omeg i wiedzie wszystko o sprawie, kt籀r tak naprawd mam
gdzie. Ch pomocy Arturowi w ramach moich niewielkich mo髒liwoci
przerodzia si w jaki koszmar senny.
Strasznie du髒o piszesz o sprawie o kt籀rej wiesz prawie nic i kt籀ra na dodatek jest taka nieinteresujca.

M.

Data: 2010-12-16 13:28:00
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)

Strasznie du髒o piszesz o sprawie o kt籀rej wiesz prawie nic i kt籀ra na
dodatek jest taka nieinteresujca.

Jeli kto w Ciebie rzuciby kamieniem to nie zbuntowaby si lub choby docieka przyczyn?

Data: 2010-12-16 15:25:23
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/16/2010 01:39 PM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-16 13:30, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
PS:Tak, nasiae w tym wtku wyjtkowo donony stek bzdur.

Taaa, a to wszystko poprzez zacytowanie link籀w do UOKiKu i snujc z tego
jakie przypuszczenia z zaleceniem ich weryfikacji. Niewiele si wic na
ten "stek" napracowaem.

Kamiesz.
Zacytowanie czego nie dotyczcego i snucie przypuszcze z czapy to nie 'niewiele'.

M.

Data: 2010-12-16 21:55:48
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-16 15:25, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:
Kamiesz.
Zacytowanie czego nie dotyczcego i snucie przypuszcze z czapy to nie
'niewiele'.

Dokadnie! To niewiele a nawet zero. Przypuszczenia to tylko przypuszczenia a ju髒 w szczeg籀lnoci gdy wyra驕nie napisaem Arturowi "zweryfikuj je we wasnym zakresie". Ka髒de dochodzenie prawdy zaczyna si od badania przyjtych wariant籀w wydarze. Ja zaproponowaem jaki hipotetyczny scenariusz, trafny lub kompletnie nieprawdziwy, podaem adres i telefon gdzie mo髒na spr籀bowa to zweryfikowa (potwierdzi lub obali) i tyle! Co w tym niewaciwego?

Dajmy ju髒 temu spok籀j. Jak doradzie, chc si zastosowa do Twojego PS 2.

Data: 2010-12-15 14:03:00
Autor: Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
On 12/14/2010 11:07 PM, Marek wrote:
W dniu 2010-12-14 21:36, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

I Orange...
...nadal zakada simlocki...

Wooow :-) Si rzeczy zainteresowaa mnie ta kwestia. Jaki czas temu
przeniosem si do Playa i byem pewien, 髒e i tu tak jest.
Przyzwyczaiem si do standard籀w. Jakie髒 byo moje zdumienie gdy
dostaem wypasiony telefon... bez simlocka. Przypadkiem si o tym
dowiedziaem biorc udzia w tej dyskusji.

To by byo na tyle jak chodzi o przekonanie o og籀lnej bezprawnoci simlock籀w

M.

Data: 2010-12-15 14:39:24
Autor: Marek
Czy Orange mo髒e nie usun SIMlocka (z a darmo)
W dniu 2010-12-15 14:03, "Michal Dwuznik (Micha Dwu髒nik)" pisze:

To by byo na tyle jak chodzi o przekonanie o og籀lnej bezprawnoci
simlock籀w

Zgodnie z tym co napisaem - nie byem wcale o tym przekonany lecz tylko wnioskowaem z pewnych zachowa innego operatora, 髒e jest szansa i髒 zapad wyrok i Orange musi si dostosowa. Chyba nikt inny w tej dyskusji te髒 o tym przekonany nie by?

A tak przy okazji: czy wyrok zapad? Orientujesz si? Niechccy wo髒yem kij w mrowisko i z niechci musz si zainteresowa tematem.

Data: 2010-12-14 16:07:46
Autor: TGor
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
On 2010-12-14 09:16, Artur(m) wrote:

A Ty chcesz ustanowic precedensowo嗆 postanowie s康u w Polsce?
Brnij w ten bezsens


Akurat wyroki NSA i SN s obowi您uj帷e dla wszystkich, nie tylko w jednej jedynej sprawie.

--
................................................................................
"Ja mam astm i (dzi瘯i postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple填 na suficie swojej 豉zienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2010-12-15 08:23:16
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisa w wiadomo軼i news:ie8185$lkr$3news.onet.pl...
On 2010-12-14 09:16, Artur(m) wrote:

A Ty chcesz ustanowic precedensowo嗆 postanowie s康u w Polsce?
Brnij w ten bezsens


Akurat wyroki NSA i SN s obowi您uj帷e dla wszystkich, nie tylko w jednej jedynej sprawie.

Skonsultuj si z w豉snym (innym) prawnikiem, potem bryluj na salonach

Artur(m)

Data: 2010-12-14 16:02:05
Autor: TGor
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
On 2010-12-13 15:10, Marek wrote:

No i gdzie napisa貫m jaki by pow鏚 nie stosowania SIMlock闚 przez Play?

Nie. Nie pisa貫. O katastrofie smole雟kiej te nie ale nie o tym my tu ...
Napisa貫, 瞠 zak豉danie simlock闚 by這 (jest) bezprawne. Kol. W.G. wykaza, 瞠 to bzdura a teraz si wypierasz pomimo, 瞠 W.G. da cytat, kt鏎y wprost o tym m闚i.

TG


--
................................................................................
"Ja mam astm i (dzi瘯i postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple填 na suficie swojej 豉zienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2010-12-14 17:27:23
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "TGor" <tgor@onet.pyl> napisa :

On 2010-12-13 15:10, Marek wrote:

No i gdzie napisa貫m jaki by pow鏚 nie stosowania SIMlock闚 przez Play?

Nie. Nie pisa貫. O katastrofie smole雟kiej te nie ale nie o tym my tu ...
Napisa貫, 瞠 zak豉danie simlock闚 by這 (jest) bezprawne. Kol. W.G. wykaza, 瞠 to bzdura a teraz si wypierasz pomimo, 瞠 W.G. da cytat, kt鏎y wprost o tym m闚i.


Bo Marek, to jak si wcze郾iej ju przyzna, taki usenetowy "przedpi寮ziec", wi璚 wybacz mu.

Data: 2010-12-14 21:34:14
Autor: Marek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-14 16:02, TGor pisze:
On 2010-12-13 15:10, Marek wrote:

No i gdzie napisa貫m jaki by pow鏚 nie stosowania SIMlock闚 przez Play?

Nie. Nie pisa貫. O katastrofie smole雟kiej te nie ale nie o tym my tu ...
Napisa貫, 瞠 zak豉danie simlock闚 by這 (jest) bezprawne. Kol. W.G.
wykaza, 瞠 to bzdura a teraz si wypierasz pomimo, 瞠 W.G. da cytat,
kt鏎y wprost o tym m闚i.

Hmmm... wygl康a na to, 瞠 u篡wam niezrozumia造ch s堯w dla Was. Wcale nie napisa貫m, 瞠 by這/jest bezprawne lecz, 瞠 "wnioskuj to z pewnych przes豉nek". Cytujesz fragment moich s堯w i tym samym zmieniasz ca趾owicie sens ich. Oto cytat nieokrojony moich s堯w.

"P.S.
Z tego co s造sza貫m to o czym pisa貫m ju si faktem sta這. Np. Play ju od 1.5 roku nie stosuje SIMlock闚. Wnioskuj, 瞠 te, kt鏎e by造 - zosta造 za這穎ne bezprawnie. Pogadaj z UOKiK aby si upewni i domagaj si swoich praw. "

Wiesz co znaczy "wnioskowa"? Aby nie szuka po s這wnikach to wyr璚z Ci: synonimem jest "implikowa" lub "konkludowa". Wniosek nie wyra瘸 przekonania o danym fakcie lecz jest tez, kt鏎 mo積a obali lub podtrzyma. Zwr鵵 uwag, 瞠 zanim sformu這wa貫m ten wniosek zaleci貫m zweryfikowanie sprawy podaj帷 numer telefonu, pod kt鏎ym mo積a dowiedzie si szczeg馧闚 i jakie ew. nowe korzy軼i przys逝guj klientom gdyby sprawa okaza豉by si zako鎍zon. Sam wi璚 na wst瘼ie os豉bi貫m swoj p騧niejsz hipotez bazuj帷 na przes豉nce.

Oboj皻ne jak tego nie zrozumieli軼ie w pierwszym momencie, to wyja郾ienia jakie p騧niej nast徙i造:

"Napisa貫m o WNIOSKOWANIU z faktu niestosowania SIMlock闚 przez Play od pewnego czasu, 瞠 jest ju po sprawie."

powinny wyra幡ie wyklarowa moj intencj. Po co wmawiacie mi intencje, kt鏎ych nie mia貫m i du篡mi literami to wyr騜ni貫m? A wyr騜ni貫m s這wo WNIOSKOWANIE jako PRZESxNK, na podstawie kt鏎ej co sobie pomy郵a貫m i co trzeba zweryfikowa we wcze郾iej podanym przeze mnie miejscu.

Powiedz szczerze: co zrobi貫m 幢e chc帷 pom鏂 koledze Arturowi podaj帷 linki do UOKiKu i pisz帷, 瞠 z pewnej przes豉nki (konkretnie: Play bez simlock闚) wywnioskowa貫m, 瞠 fakt rozpraw s康owych m鏬 si ju dokona (simlocki sta造by si wtedy bezprawne) i zalecaj帷 zweryfikowanie moich informacji? (pewnie pominiesz to)

A ju naprawd nie rozumiem chamstwa kolegi W.G. wobec mnie a i widz, 瞠 kolega Tomek r闚nie si przy陰cza do tego klubu.

Data: 2010-12-14 22:44:11
Autor: Endi
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Marek" <brak@email.com> napisa

A ju naprawd nie rozumiem chamstwa kolegi W.G. wobec mnie a i widz, 瞠 kolega Tomek r闚nie si przy陰cza do tego klubu.

Oszcz璠 wszystkim tego i wyjd. Bredzisz i odwracasz kota ogonem, gdy wytkni皻o Ci g逝pot. I te t逝maczenia. Lito軼i.

Data: 2010-12-14 23:15:56
Autor: Marek
Czy Orange mo嚙箴 nie usun嚙踝蕭 SIMlocka (za darmo)
Rce opadaj...
Nie odwracam niczego lecz chc by dobrze zrozumiany i nie zostawia krzywdzcej mnie opinii. To chyba naturalne?

Mam prob. Chciabym unikn w przyszoci sytuacji j/w wic: wyka髒, w kt籀rym miejscu nastpio odwr籀cenie sensu z mojej strony. Zacytuj moje zdanie i drugie moje zdanie, w kt籀rym twierdz odwrotnie.

Ponadto poka髒 te髒 na czym polega moja domniemana gupota.

Data: 2010-12-14 23:51:37
Autor: Marek
Czy Orange mo嚙箴 nie usun嚙踝蕭 SIMlocka (za darmo)
P.S.
Zwr籀 uwag, 髒e w ani jednym zdaniu niczego nie twierdziem. Przekazaem dwa czy trzy linki i napisaem, 髒e co z czego wnioskuj. Nic wicej. Chyba nie ma tu miejsca na uznanie kogo gupim?

Jeli za oknem nieg pada i wywnioskujesz z tego, ze jutro te髒 bdzie a oka髒e si, 髒e tak si nie stao, to znaczy 髒e jeste jakim niedorozwojem? Przygupem? A ju髒 w szczeg籀lnoci gdy zaznaczasz na wstpie, 髒e suszno wnioskowania nale髒y zweryfikowa. Chyba wic troch przeginasz przyczajc si do tej opinii.

Nie dziw mi si, 髒e jeli kto rzuca we mnie kamieniem to przynajmniej chc wiedzie z jakiego powodu. P籀ki co kompletnie nie rozumiem tej wrzawy. Jest kompletnie o nic. Padaj puste sformuowania nie poparte moimi sowami. Jedynie kto zacytowa kogo innego kto mnie przypuszczalnie dokadnie opacznie zrozumia i nie doczyta mojego p籀驕niejszego wyjanienia.

Kto uzna i髒 twierdz, 髒e sdy stanowi prawo. Wkada te sowa w moje usta a potem dyskutuje sam ze sob jakie bzdury gada autor tych s籀w - sugerujc, 髒e to ja. To chyba jest jaka jednostka chorobowa kogo kto tak postpuje? Jeli to miae na myli, a nie przeczytae caoci wtku, to zr籀b to najpierw zanim zabierzesz gos.

Data: 2010-12-15 08:26:44
Autor: Artur\(m\)
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Endi" <haxior@CIAHCIAHgmail.com> napisa w wiadomo軼i news:ie8ofc$6nk$1news.onet.pl...

U篡tkownik "Marek" <brak@email.com> napisa

A ju naprawd nie rozumiem chamstwa kolegi W.G. wobec mnie a i widz, 瞠 kolega Tomek r闚nie si przy陰cza do tego klubu.

Oszcz璠 wszystkim tego i wyjd. Bredzisz i odwracasz kota ogonem, gdy wytkni皻o Ci g逝pot. I te t逝maczenia. Lito軼i.

Czy nale篡sz do grupy 70% spo貫cze雟twa, kt鏎e nie przeczyta這 ani jednej ksi捫ki
Wszystko na to wskazuje.
My郵e, my郵e.
Co rano powtarzaj sobie to. Ci co "nieczytaj" m闚i ze pomaga.

Artur(m)

Data: 2010-12-15 10:47:15
Autor: Tomek
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

U篡tkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisa

Czy nale篡sz do grupy 70% spo貫cze雟twa, kt鏎e nie przeczyta這 ani jednej ksi捫ki
Wszystko na to wskazuje.
My郵e, my郵e.
Co rano powtarzaj sobie to. Ci co "nieczytaj" m闚i ze pomaga.

HAHAHA odezwa si TEN co czyta. We si ju nie o鄉ieszaj w徠kotw鏎co od siedmiu bole軼i. trzeba by這 poczyta regulamin i umow zanim wyskoczy貫 z tak idiotycznym pytaniem na grupie.

Data: 2010-12-07 20:00:36
Autor: Anna Izabela
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
W dniu 2010-12-07 12:38, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 7 Dec 2010 12:31:44 +0100, Artur(m) napisa(a):

Po up造wie umowy chcia貫m usun望 SIMlocka u Oran瘸
Pani powiedzia豉 瞠 ch皻nie za 50 pln闚
WTF?

to si nazywa - uwaga, b璠zie trudne s這wo - C E N N I K.

http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4000377671,title,nbspbSIMbnbspnbspblockbnbsp,article.html

Niekt鏎zy s tacy dziwni, 瞠 czytaj go przed rozpocz璚iem korzystania z
us逝g operatora, a nie po zako鎍zeniu.


waldek kiedy oddasz mi t 豉dowarke wreszcie??

Data: 2010-12-12 16:08:55
Autor: TGor
Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)
On 2010-12-07 20:00, Anna Izabela wrote:

waldek kiedy oddasz mi t 豉dowarke wreszcie??

I jeszcze jaka to melodia, bo nie wiemy.

TG
--
................................................................................
"Ja mam astm i (dzi瘯i postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple填 na suficie swojej 豉zienki. Ponadto mam reumatyzm."

Czy Orange mo瞠 nie usun望 SIMlocka (za darmo)

Nowy film z video.banzaj.pl wi璚ej »
Redmi 9A - recenzja bud瞠towego smartfona