Czy PEŁNE doniesienia do prokuratury są upubliczniane? [Macierewicz v. Miller]

Data: 2017-06-12 15:51:09
Autor: A. Filip
Czy PEŁNE doniesienia do prokuratury są upubliczniane? [Macierewicz v. Miller]
To co widziałem w mediach to jak dla mnie "bełkot *bez konkretów* "
- czyli jego ocena jest zależna od wiarygodności/"wiarygodności"
składającego. Czy gdzieś jest dostępna publicznie *pełna* wersja?

Jak w ogóle jest z doniesieniami do prokuratury?
Kto i od kiedy może się zapoznać z ich _pełną_ wersją?
Jak wygląda sprawa upubliczniania takich "doniesień"?

P.S.
AFAIR sam Macierewicz zaświecił przykładem składania
"doniesienia na doniesienie".  Do tego pełna wersja
"doniesienia pierwotnego" chyba nie zaszkodzi ;-)

--
A. Filip

Data: 2017-06-12 19:49:53
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-12 o 15:51, A. Filip pisze:
To co widziałem w mediach to jak dla mnie "bełkot *bez konkretów* "

A czego się spodziewałeś po "doniesieniu" tego półgłówka na ruskich usługach?

--
Sonn

Data: 2017-06-12 20:04:57
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
W dniu 2017-06-12 o 15:51, A. Filip pisze:
To co widziałem w mediach to jak dla mnie "bełkot *bez konkretów* "

A czego się spodziewałeś po "doniesieniu" tego półgłówka na ruskich
usługach?

Ja się pytam o twoje osobiste opinie (polityczne) czy o stan _prawny_ ?

--
A. Filip

Data: 2017-06-12 20:17:45
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-12 o 20:04, A. Filip pisze:
[...]

Głupie pytanie - głupia odpowiedź. Idź do prokuratury i poproś o wgląd do akt sprawy. Dowiesz się komu przysługuje prawo do tego. Bo na to że zajrzysz do kpk nawet nie liczę. Tam jest wszystko opisane.

--
Sonn

Czy PEŁNE doniesienia do prokuratury są upubliczniane? [Macierewicz v. Miller]