Czy PKP pójdzie do Żyda?

Data: 2011-01-05 16:30:03
Autor: boukun
Czy PKP pójdzie do Żyda?
Ostanie państwowe przedsiębiorstwo chcą polskiemu narodowi ukraść. Przed chwilą rozgorzała u mnie w domu gorąca dyskusja. Zona tłumaczy córce, że PKP zawsze, ale to zawsze było w tragicznym i opłakanym stanie. Kiedyś pociągi spóźniały się po kilkaset minut, przez megafony tylko ludzi stale przep-raszali i informowali, że opóźnienie może się jeszcze wydłużyć. Kible były w opłakanym stanie, a konduktor odpowiadał tłoczącym się na korytarzach ludziom, że jacy pasażerowie, takie kible.

Więc o co nagle taki rejwach? Co to za prymitywna kampania pod mizerną publiczkę? Ano o to, że chcą ukraść ostatni miliardowy majątek wszystkich Polaków, i przekazać go wąskiej grupie kolesiów... Ostatni państwowy zakład pójdzie do Żyda...

boukun

Data: 2011-01-05 10:32:54
Autor: Tzva Adonai
Czy PKP pójdzie do Żyda?
boukun napisał(a):

Ostatni panstwowy zaklad pojdzie do Zyda...

I dobrze, niech chociaż Żydzi mają pożytek z PKP, skoro Polacy nie
mają żadnego.. Pamiętaj boukun, że wszystko co polskie to szajs,
gówno, złodziejstwo w biały dzień i padaka... Im mniej polskości w
Polsce, tym lepiej dla Polaków...

Data: 2011-01-05 19:33:59
Autor: u2
Czy PKP pójdzie do Żyda?
W dniu 2011-01-05 19:32, Tzva Adonai pisze:
boukun napisał(a):

[...]

Pomyliłeś cwa Polaków ze swoimi ziomkami Bagsikiem i Gąsiorowskim.

Data: 2011-01-05 10:39:05
Autor: Tzva Adonai
Czy PKP pójdzie do Żyda?
u2 napisał(a):

Pomyliles cwa Polakow ze swoimi ziomkami Bagsikiem i Gasiorowskim.

Co ty pierdolisz?.. To Bagsik i Gąsiorowski opóźniają o kilkanaście
godzin polskie tabory kulejowe?... Od dzieciństwa uczono mnie, że
wszystko co polskie to gówno i lepiej tego nie tykać, a to co
najlepsze pochodzi z Niemiec, Japonii i USA.. Do ruskich wyrobów też
uczono mnie dystansu- a bo może napromieniowane i jeszcze wybuchnie w
dłoniach.. Cała słowiańszczyzna a w szczególności 'szajse polaken' to
jeden wielki badziew i chujnia z grzybnią - takie są fakty..

Data: 2011-01-05 19:46:35
Autor: raff
Czy PKP pójdzie do Żyda?
godzin polskie tabory kulejowe?... Od dzieciństwa uczono mnie, że
wszystko co polskie to gówno

No to co tu sie wypowiadasz ? Spierdalanka stąd.

R.

Data: 2011-01-05 19:48:24
Autor: u2
Czy PKP pójdzie do Żyda?
W dniu 2011-01-05 19:39, Tzva Adonai pisze:
[...]

No właśnie, wychowałeś się w rodzinie typu Bagsik i Gąsiorowski.

Znam nieźle pewne żydowskie małżeństwo, typu Kammel - Niezgoda. I
paralelle są porażające. Żonka wymyśliła, że dzięki sprytnemu zapisowi w
regulaminie Kasy Chorych (pracowała tam jako prawniczka) da zarobić dla
swojego męża na pewnej aparaturze medycznej, którą dostarczał chorym.
Przewał wyszedł na szczęście na jaw i dostała malutki wyrok w zawiasach.

Ostatnio słyszałem że dzielnie walczy z rakiem mózgu.

Data: 2011-01-06 09:58:12
Autor: boukun
Czy PKP pójdzie do Żyda?

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:7a65cc0f-6e90-4e35-91e4-f8862667e30eo14g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Już DonJose odpisałem na takie same pieprzenie:

Żydzi rządzą niepodzielnie naszym krajem od końca wojny (przed wojną, za Sanacji
też niepodzielnie rządzili Polską) i choć systemy zmieniają i majątek narodowy
Polaków roztrwaniają, to już i tak im dziadostwo wychodzi i już nie mają czym
kupczyć. Pewno wymyślą nową rewolucję, jak tu teraz kapitalistów ogołocić i
apiat...

boukun

Data: 2011-01-05 17:20:32
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy PKP pójdzie do Żyda? Nie pojdzie do ruska i niemca!

http://finanse.wp.pl/kat,7002,title,Co-chce-kupic-w-Polsce-Deutsche-Bahn,wid,9277749,wiadomosc_prasa.html?ticaid=1b87e&_ticrsn=5

Data: 2011-01-06 11:00:33
Autor: cyc
Czy PKP pójdzie do Żyda?
To pewne jak fakt , ze smolenska katastrofa jest efektem glupoty , argoancji i braku odpowiedzialnosci dysponenta samolotu !.

cyc

Data: 2011-01-06 14:11:37
Autor: u2
Czy PKP pójdzie do Żyda?
W dniu 2011-01-06 11:00, cyc pisze:
To pewne jak fakt , ze smolenska katastrofa jest efektem glupoty , argoancji i braku odpowiedzialnosci dysponenta samolotu !.

Czyli polskiego nie-rządu.

Czy PKP pójdzie do Żyda?