Czy PO albo PSL

Data: 2009-05-31 18:03:52
Autor: awe
Czy PO albo PSL
Sa tak slabe ze chwala sie wzrostem gospodarczym na 0,8% . Czy nie sadzicie ze to jest zenujace? A co z PSL? Nie sadzicie ze ta partia sie juz konczy. Przeciez tak naprawde to nic dla tych rolinkow nie zrobili i chyba nie nalezy sie spodziewac zeby zrobili. Owszem utrzymuja w stanie zamrozenia sytuacje w KRUS, ale czy cos zrobili dla Polski?
awe

Data: 2009-05-31 18:33:49
Autor: Przemek
Czy PO albo PSL

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvu9o9$nmh$1news.onet.pl...
[...]

Prawda jest taka, że obecny rząd nic pożytecznego nie robi dla Polski.
Jestem w szoku, że dalej ma tak wysokie poparcie społeczeństwa.
Ale, myśle że Polacy zmąrzeją i już więcej nie dadzą się nabrać na jakiś cud Irlandii.
Już samo to hasło rzucone przez Tuska było dla mnie idiotyczne i żenujące, bo według mnie Polska jest Polską, a nie jakąś Irlandią.
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-31 21:32:58
Autor: awe
Czy PO albo PSL

Użytkownik "Przemek" <przemus2709kasuj_to@op.pl> napisał w wiadomości news:gvuc31$qs8$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

mysle ze moze byc wesolo;-) i mam nadzieje ze to ja bede mial dobry humor;-))
awe

Czy PO albo PSL