Czy PO i Tusk przeprosza za KRYZYS?

Data: 2009-07-26 21:52:06
Autor: awe
Czy PO i Tusk przeprosza za KRYZYS?
Data: 2009-07-26 22:07:31
Autor: Lorn
Czy PO i Tusk przeprosza za KRYZYS?
Do tej pory nikt mnie k... nie przeprosił, że za rządów Tuska padł mi akumulator w UPS`ie. :>

Data: 2009-07-26 22:55:16
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h4ibtr$efc$4news.interia.pl...
Do tej pory nikt mnie k... nie przeprosił, że za rządów Tuska padł mi akumulator w UPS`ie. :>

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
i bardzo dobrze palancie bo to nie wina tuska ze jestes pierdola i nie umiesz wybrac upsa renomowanej firmy
awe

Data: 2009-07-26 23:01:02
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Nie przypominam sobie, żebym chwalił się jakiej firmy mam UPS. :> Nie Twoja wina, że jesteś posrańcem i technicznym analfabetą :> Akumulator w każdym UPS`ie ma określony czas żywotności. :> Wina rządu... Padł akurat gdy rządzą. :)

Data: 2009-07-26 14:05:54
Autor: magdaverakosiorek

--
Co to jest ten UPS?
magdavera

Data: 2009-07-26 23:10:38
Autor: Lorn

http://pl.wikipedia.org/wiki/System_zasilania_awaryjnego

Data: 2009-07-26 16:54:02
Autor: magdaverakosiorek
On Jul 26, 4:10 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
magdaverakosiorek pisze:

> Co to jest ten UPS?

http://pl.wikipedia.org/wiki/System_zasilania_awaryjnego

--
Dziekuje ci dobry czlowieku. UPS kojarzy mi sie z tym.
http://www.ups.com/

Data: 2009-07-27 00:29:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Lorn wrote:

awe pisze:
[...]

Toż dobrze Ci awe napisał, że to nie wina Tuska i żeś pierdoła. :)
Bo skoro wiesz, że akumulator w każdym UPS-ie ma określony czas żywotności,
to czemuś go w porę nie wymienił?
--
Pit

Data: 2009-07-27 01:01:03
Autor: Lorn
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Lorn wrote:

awe pisze:
[...]

Tez mi radzisz zakupić UPS renomowanej firmy? :>

Bo skoro wiesz, że akumulator w każdym UPS-ie ma określony czas żywotności,
to czemuś go w porę nie wymienił?

Tuska wina... Zbyt często były przerwy w dostawie prądu...

Data: 2009-07-27 02:31:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Lorn wrote:

awe pisze:
[...]

Kupuj jakiej chcesz.

Bo skoro wiesz, że akumulator w każdym UPS-ie ma określony czas
żywotności, to czemuś go w porę nie wymienił?

Tuska wina... Zbyt często były przerwy w dostawie prądu...

I dlatego nie wymieniłeś akumulatora przed terminem ich zużycia?
--
Pit

Data: 2009-07-27 08:55:01
Autor: konserwator

Lorn wrote:

awe pisze:
[...]

tym dla akumulatora lepiej - jest glebiej rozladowywany!

Data: 2009-07-28 23:03:54
Autor: Lorn
Lorn wrote:

awe pisze:
[...]

Tym większa wina rządu :> Zażądam odszkodowania :P

Data: 2009-07-27 07:41:47
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Zrozumienie tego przekraca możliwości awe, he, he, he!

Przemek
--

"Kamińskiemu głosy mieszkańców Jedwabnego i okolic były potrzebne, bo był
wówczas posłem ZChN-u z Łomżyńskiego. Chciał je kupić w najbardziej

Data: 2009-07-27 08:21:54
Autor: Piotr
Dnia Sun, 26 Jul 2009 22:07:31 +0200, Lorn napisał(a):

Do tej pory nikt mnie k... nie przeprosił, że za rządów Tuska padł mi akumulator w UPS`ie. :>

No, popatrz... Za rządów kaczora to nawet upeesy nie padały...
Reraty powinien cię przeprosić, albo kwas.
Piotr

Czy PO i Tusk przeprosza za KRYZYS?