Czy PO profesor Stefan Niesiołowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?

Data: 2014-10-30 11:29:02
Autor: A. Filip
Czy PO profesor Stefan Niesiołowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?
http://www.kontrowersje.net/stefanie_niesio_owski_ty_chamie
> [...]
| „Niesiołowski, ty chamie”. Gdybym był mężem, ojcem, synem, a nawet kolegą z
| pracy, cham Stefan Niesiołowski dostałby w pysk i nie w przenośni. Za nazwanie
| kobiety „śmieciem” ręcznie dałbym chamowi w pysk. Jestem tylko zwykłym Piotrem
| Wielguckim, nie mam przyjaciół i krewnych w wyższych sferach, ale chamowi nie
| odpuszczę. Pokazuję chama palcem, podpisując się imieniem i nazwiskiem, nie pod
| żadnym listem protestacyjnym, tylko pod stwierdzeniem, które powinno sprowadzić
| chama tam gdzie jego miejsce, na margines społeczny – Niesiołowski, ty chamie!

AFAIR Stefan Niesiołowski (PO) szef Sejmowej komisji obrony jest profesorem od
bezkręgowców.  Jakie to jednoznacznie dwuznaczne. --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wędrówki zbliżają nas do nieba.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-10-30 03:36:38
Autor: szklanynocnik
Czy PO profesor Stefan Niesioowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?
A, matka kurka, ten od "berka" co to wydawnictwo bylo nastawione
z entuzjazmem do historii "berka", a gdy wydawnictwo poznalo dalsze losy berka niezgodne z obecna linia propagandy
 entuzjazm wydawnictwa opadl:) Byly nawt bany:)

Data: 2014-10-30 12:01:51
Autor: A. Filip
Książka niechciana/wyklęta TERAZ [Was: Czy PO profesor Stefan Niesiołowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?]
szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

A nie podasz linka na informacje które konkretnie wydawnictwo i
"przypuszczalnie" dlaczego? :-)

http://www.pch24.pl/berek-- -prowokacyjna-ksiazka,18394,i.html

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Wszystko dobre, co się dobrze kończy.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-10-30 05:22:50
Autor: szklanynocnik
Ksika niechciana/wyklta TERAZ [Was: Czy PO profesor Stefan Niesioowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?]
uytkownik A. Filip napisa:

A nie podasz linka na informacje ktre konkretnie wydawnictwo i
"przypuszczalnie" dlaczego? :-)

Moze wyd. "znak".
A dlaczego? A jak myslisz dlaczego "towarzysz general"
albo "odkryc prawde" nie trafilo do tv?
Dlaczego p.Remuszko musial zakladac gazetom proces za to ze nie chcieli wydrukowac reklamy jego ksiazki?

Taka racja stanu:) System dba o siebie:)
http://www.pch24.pl/berek-- -prowokacyjna-ksiazka,18394,i.html

Ktos jednak wydal.

Data: 2014-10-30 17:31:37
Autor: Budzik
Czy PO profesor Stefan Niesioowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

| [...] Usłyszałem chama Niesiołowskiego, który nazywa kobietę Joannę
| Lichocką „śmieciem” i chociaż to nie moja żona, matka ani córka,
| odpowiadam:

Znaczy chodzi o to ze nazwał tak a nie inaczej dziennikarza czy chodzi o to ze tym dziennikarzem była kobieta?
Bo nie do konca rozumiem to podkreslanie płci?

Data: 2014-10-30 18:40:13
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]

Bo nie do konca rozumiem to podkreslanie płci?

Czy TY oczekujesz od (typowej) kobiety dania męskiemu chamowi po [części twarzowej] _osobiście_?  Pełny cham nie odda?
_SAM_ wyciąłeś naprowadzenie na odpowiedź w duchu logiki zacytowanego autora.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Szalona dziewczyna staje się szaloną żoną, potem szaloną gospodynią, a na końcu

Data: 2014-10-30 18:59:44
Autor: Budzik
> [...]

_SAM_ wyciąłeś naprowadzenie na odpowiedź w duchu logiki zacytowanego
Nie chodzi mi o to kto ma bić, bo to jest jasne... Chociaz jak by tak posłanka Wróbel się odwinęła to pewnie nie jeden facet tak nie uderzy...
Chodzi mi o to, dlaczego w tym oburzeniu tak bardzo się podkreśla ze Niesiołowski obraził kobietę...?

Data: 2014-10-31 07:22:51
Autor: stevep
W dniu .10.2014 o 11:29 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

> [...]

AFAIR Stefan Niesiołowski (PO) szef Sejmowej komisji obrony jest  profesorem od
bezkręgowców.  Jakie to jednoznacznie dwuznaczne.

Nie daj mu się zbadać bo odkryje pantofelka.

--
stevep
-- -- -

Czy PO profesor Stefan Niesiołowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?