Czy PO profesor Stefan Niesio這wski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?

Data: 2014-10-30 17:31:37
Autor: Budzik
Czy PO profesor Stefan Niesio這wski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?
U髒ytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

| [...] Usyszaem chama Niesioowskiego, kt籀ry nazywa kobiet Joann
| Lichock mieciem i chocia髒 to nie moja 髒ona, matka ani c籀rka,
| odpowiadam:

Znaczy chodzi o to ze nazwa tak a nie inaczej dziennikarza czy chodzi o to ze tym dziennikarzem bya kobieta?
Bo nie do konca rozumiem to podkreslanie pci?

Data: 2014-10-30 18:40:13
Autor: A. Filip
Czy PO profesor Stefan Niesioowski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]

Bo nie do konca rozumiem to podkreslanie pci?

Czy TY oczekujesz od (typowej) kobiety dania mskiemu chamowi po [czci twarzowej] _osobicie_?  Peny cham nie odda?
_SAM_ wycie naprowadzenie na odpowied驕 w duchu logiki zacytowanego autora.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Szalona dziewczyna staje si szalon 髒on, potem szalon gospodyni, a na kocu

Data: 2014-10-30 18:59:44
Autor: Budzik
> [...]

_SAM_ wycie naprowadzenie na odpowied驕 w duchu logiki zacytowanego
Nie chodzi mi o to kto ma bi, bo to jest jasne... Chociaz jak by tak posanka Wr籀bel si odwina to pewnie nie jeden facet tak nie uderzy...
Chodzi mi o to, dlaczego w tym oburzeniu tak bardzo si podkrela ze Niesioowski obrazi kobiet...?

Czy PO profesor Stefan Niesio這wski pozwie na nazwanie go publicznie i nie anonimowo "chamem"?