Czy PRL był państwem polskim?

Data: 2018-02-23 11:46:39
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Który to mądrala pisał tu o wyrzucaniu dyplomów i innych peerelowskich dokumentów?
To znaczy, że jak ktoś wyrobił dyplom w Kongresówce, to w odrodzonej Polsce miał go wyrzucić do kibla? Puknijcie się komuchy w wasze poradzieckie łby!

JB

Data: 2018-02-23 22:54:11
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
[...]

PRL był bardziej państwem polskim jak żydokomuna od 89 roku
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-24 04:07:53
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Po 89 roku to nie był PRL?  Okrągły mebel był w PRL i przy tym meblu podpisano dalszą historię PRL.

JB

Data: 2018-02-24 14:46:18
Autor: boukun
Czy PRL był państwem polskim?
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Po 89 roku to nie był PRL?  Okrągły mebel był w PRL i przy tym meblu podpisano dalszą historię PRL.

JB

Polska wolna była tylko za Gomułki i Gierka i to nie całkiem. Od
 jaruzela i stanu wojennego już nigdy więcej nie jest
 wolna
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-24 09:07:46
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Pierwsze dwa lata rządów Gomułki sprawiały na wielu takie wrażenie. Ale nad władzą Gomułki były służby wojskowe - już wtedy Jaruzelski był ważniejszy od niego, bo to był zaufany sowietów, a Gomułka był dla nich niepewny. Tak więc sam Gomułka był więźniem tej sytuacji, a co dopiero kraj którym i tak do końca nie rządził (marcowa prowokacja 68).

JB

Data: 2018-02-24 18:10:44
Autor: u2
W dniu 24.02.2018 o 18:07, UB pisze:
Pierwsze dwa lata rządów Gomułki sprawiały na wielu takie wrażenie.

jakie wrażenie ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-02-24 09:53:25
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Wielkie wrażenie - była duża fala powrotów, nawet Cat - Mackiewicz, były premier na uchodźctwie wrócił do kraju.

JB

Data: 2018-02-24 10:07:18
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Co Gomułce trzeba przyznać, że miał odwagę postawić się Chruszczowowi i rzeczywiście Październik to było zrzucenie sowieckiej okupacji na rzecz państwa marionetkowego, w którym coraz większą rolę odgrywały służby wojskowe (patrz kariera Jaruzelskiego). Dlatego za Październikiem nie poszły żadne reformy ekonomiczne, a więc postępujące dziadostwo i bieda.

JB

Data: 2018-02-25 02:32:44
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 19:07, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Ale z ciebie naiwniak skoro wierzysz w komunistyczne bajdy.

--
stevep

Data: 2018-02-25 03:05:05
Autor: japanizer
On Sunday, February 25, 2018 at 10:32:45 AM UTC+9, Stefan Pietrzykowski wrote:
> [...]
> Ale z ciebie naiwniak skoro wierzysz w komunistyczne bajdy.

On ma rozdwojenie jaźni.

Raz mówi, że komunizm był zły, a innym razem, że to był najlepszy system i broni byłych komunistów, którzy przefarbowali się na kolor pisiora.

Data: 2018-02-25 06:57:26
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
To są oceny względne jednych na tle innych.
Wielu ludzi na emigracji łudziło się, że tzw. polska droga do socjalizmu Gomułki jest drogą do niepodległości. Tylko nieliczni (tacy jak Józef Mackiewicz) rozumieli, że Polska nie jest okupowane przez Rosę, lecz przez komunistyczną korporację, która może przybierać różne narodowe barwy.
W czasach stalinowskich komunizm musiał mieć formę okupacji zewnetrznej, gdyż nie zdążył jeszcze wyprodukować wroga wewnętrznego.
JB

Data: 2018-02-25 16:51:24
Autor: boukun
[...]

Powtarzam za Gomułki i Gierka Polska była względnie jestem wolnym
 i na pewno niepodległym a dopiero od stanu wojennego i Okrągłego
 Stołu jest totalnie zniewolona przez żydokomunę
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-25 12:23:29
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Dla mnie nie ma różnicy między zydokomuną i chamokomuną.

JB

Data: 2018-02-26 00:11:08
Autor: boukun
Czy PRL był państwem polskim?
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Dla mnie nie ma różnicy między zydokomuną i chamokomuną.

JB

To dlatego pasuje ci obecna żydokomuna
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-25 15:38:39
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
PiS to żydkomuna?

Data: 2018-02-26 14:34:14
Autor: boukun
Czy PRL był państwem polskim?
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
PiS to żydkomuna?

Też. Od 1989 roku żydokomuna przejęła władzę w Polsce
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-26 06:14:45
Autor: japanizer
On Monday, February 26, 2018 at 10:34:17 PM UTC+9, boukun wrote:
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
> PiS to żydkomuna?
> Też. Od 1989 roku żydokomuna przejęła władzę w Polsce

Żydokomuna przejęła władzę od żydokomuny? Coś plączecie się w zeznaniach.

Data: 2018-02-26 15:37:51
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> PiS to żydkomuna?

Też. Od 1989 roku żydokomuna przejęła władzę w Polsce

Żydokomuna przejęła władzę od żydokomuny? Coś plączecie się w zeznaniach.

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937

boukun

Data: 2018-02-26 06:49:23
Autor: japanizer
On Monday, February 26, 2018 at 11:37:54 PM UTC+9, boukun wrote:

> Też. Od 1989 roku żydokomuna przejęła władzę w Polsce

Żydokomuna przejęła władzę od żydokomuny? Coś plączecie się w zeznaniach.

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=937

Sami Żydzi, oprócz Wałęsy.

A wiadomo na czyjej liście płac byli ci Żydzi? Mossad, Moskwa, może wywiad wojskowy Kamerunu?

Data: 2018-02-26 14:11:16
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Głupiś - jemu chodzi o żydkomunę, czyli frakcję odsuniętą od władzy przez Gomułkę, która wlazła do Solidarności i zakonserwowala się tam dzięki stanowi wojennemu (inaczej by ich stamtąd wywalili na wiecach). Z pochodzeniem to już nie miało wiele wspólnego, bo kontrolę nad tym wszystkim miała wojskówka.
JB

Data: 2018-02-27 04:02:07
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Ty boukun sam do siebie, czy ktoś się podszywa pod ciebie?
JB

Data: 2018-02-28 09:38:19
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 13:02 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Ty boukun sam do siebie, czy ktoś się podszywa pod ciebie?
JB

To, czy tamto, zawsze bredzi.

--
stevep

Data: 2018-02-28 02:34:25
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Piszcie od razu raport Piszczyk, zamiast pustą gębą kłapać na zebraniu..

_kolektyw

Data: 2018-02-26 15:48:28
Autor: stevep
W dniu 2018-02-26 o 15:14, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

PiS to żydokomuna?

--
stevep

Data: 2018-02-26 01:33:16
Autor: stevep
W dniu 2018-02-25 o 21:23, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Dla mnie nie ma różnicy między zydokomuną i chamokomuną.

JB

Boś cham.

--
stevep

Data: 2018-02-26 05:18:44
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
To powiedzcie jeszcze Piszczyk, jaka jest różnica między chamem a Żydem?

_kolektyw

Data: 2018-02-26 15:47:12
Autor: stevep
W dniu 2018-02-26 o 14:18, jacekbialy80@gmail.com pisze:
To powiedzcie jeszcze Piszczyk, jaka jest różnica między chamem a Żydem?

_kolektyw

Serio, jesteś chamskim Żydem?

--
stevep

Data: 2018-02-28 03:01:48
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Powtarzaj tutaj sobie co chcesz. Tylko wnukom tego nie opowiadaj, bo będą się z ciebie śmiały (i po co ci to na starość?)

JB

Data: 2018-02-28 23:12:37
Autor: stevep
W dniu 2018-02-28 o 12:01, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Powtarzaj tutaj sobie co chcesz. Tylko wnukom tego nie opowiadaj, bo będą się z ciebie śmiały (i po co ci to na starość?)

JB

A twoje dzieci podobnie jak dzieci Kaczora na pewno nie będą się z ciebie śmiać, bo gdybyś je miał popełniłyby sepuku ze wstydu.

--
stevep

Data: 2018-02-28 16:22:11
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
A przez które ramię towarzyszu Piszczyk?

_kolektyw

Data: 2018-03-01 04:59:54
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 01:22 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A przez które ramię towarzyszu Piszczyk?

_kolektyw

Przez to zbrojne pisowskie.

--
stevep

Data: 2018-02-25 13:50:03
Autor: boukun
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
> [...]

Raz mówi, że komunizm był zły, a innym razem, że to był najlepszy system i broni byłych komunistów, którzy przefarbowali się na kolor pisiora.

I co się niby stało z tym rzekomym komunizmem?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2018-02-28 02:58:44
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Ty się nie martw o moją jaźń. Co tutaj piszę każdy widzi i nikt nie potrzebuje twoich egzegez na ten temat.

JB

Data: 2018-02-27 04:42:10
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
Dziadostwo, bo każdy ludzki entuzjazm był niszczony. Na przykład za Gomułki powstał taki tygodnik "Perspektywy", na początku szok - wyglądało jakbyś z Zachodu przywiózł.. Na tylnej okładce futurystyczne felietony i kolorowe kadry z "2001 Odysei kosmicznej". W środku też pięknie, reportaże że świata okraszone barwnymi fotografiami. Ale po paru miesiącach zaczęła do tego wchodzić ideologia, czyli lipa. Ciągnące się w nieskończoność odcinki o 'Człowieku o sześciu nazwiskach', czyli o kapitanie Czechowiczu, co to "od wewnątrz rozpracował Wolną Europę" (tylko po ch... mu do tego było tyle nazwisk, tego do dzisiaj nie wiem). Na tylnych okładkach zagościła historia w sepii, czyli paszkwile na Piłsudskiego, albo jakieś peerelowskie dyrdymały na temat II Wojny Światowej... Ot - był tygodnik, jest szmata pomyslalem. Za Gierka wyszli z 'Relaxem' - dziesięć pierwszych numerów - bajka! Wielu wspaniałych polskich rysowników tam się wypromowało. Ale potem wchodzą tam opowieści o radzieckim agencie Sorge, nudne, w rysunkach toporne, nadające się do radzieckich pism dla komsomolców, a całe pisemko dostało taki papier, że po pierwszym przejrzeniu szmata w ręku.
W ogóle miałem takie wrażenie, że co by ludzie nie wymyślili, to się w tym ustroju zamienia w gówno lub szmatę.. Zakupili licencję na Grundigi, Thompsony, potem im te znaczki pobierali, bo spie*dolili w peerelowskiej fabryce. A propaganda wciąż, że ludziom się robić nie chce, że Szwedzi i Niemcy są tacy pracowici i dlatego tak dobrze mają, a Polacy to lenie i dlatego "jesteśmy sto lat za Murzynami". Pamiętam to wszystko jak dziś i głupich ludzi, który tą szeptankę powtarzali z przemadrzałymi minami. Oni chyba byli najbardziej 'pracowici' ze wszystkich, bo najbardziej później za tym chlewem tęskni.

JB

Data: 2018-02-25 02:31:47
Autor: stevep
W dniu 2018-02-24 o 18:53, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Wielkie wrażenie - była duża fala powrotów, nawet Cat - Mackiewicz, były premier na uchodźctwie wrócił do kraju.

JB

Toć Mikołajczyk też wrócił i co na dobre mu wyszło?

--
stevep

Data: 2018-02-24 09:29:52
Autor: Komunisci i Złodzieje - (c) J. Brudziński - PiS
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:p6q2i2$oi3$1gioia.aioe.org...
PRL był bardziej państwem polskim jak żydokomuna od 89 roku

No paczpan! A PiS zaprzecza i twierdzi, że wtedy nie było Polski! Dogadajcie się jakoś bo nie wiem czy urodziłem się w Polsce, ZSRR, Niemczech czy jakimś Zaolziu?

CL

Data: 2018-02-24 04:02:27
Autor: jacekbialy80
Czy PRL był państwem polskim?
W czerwonym chlewie zwanym dla maluczkich 'Polską Ludową'.

JB

Czy PRL był państwem polskim?