Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny

Data: 2009-04-19 11:52:53
Autor: Seba_Fan
Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny
potrzebuje czegos do HD, MKV, filmow z kamery, DVD, divx
malo gram
czy lepiej konsole ps3 czy moze jakis popcorn albo wd player

Data: 2009-04-19 14:53:22
Autor: Mirek Ptak
Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny
Dnia 2009-04-19 11:52,  *Seba_Fan* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
potrzebuje czegos do HD, MKV, filmow z kamery, DVD, divx
malo gram
czy lepiej konsole ps3 czy moze jakis popcorn albo wd player

PS3 (firmware) ci±gle nie radzi sobie z napisami i kontenerem mkv.
Jest na to wiele sposobów - media serwer na PC, lub konwersja plików na format strawny dla PS3.
Najlepszym (jaki znam :) ) jest mkv2vob - w ostatniej wersji potrafi przemuxowaæ pliki mkv do AVCHD razem z napisami w formacie .srt - wmuxowaæ, czyli nie jest to nak³adka na fil a osobny strumieñ tekstu, który mo¿na w czasie wy¶wietlania wy³±czyæ tak jak przy filmach DVD. Niestety nie zawsze to dzia³a w 100% dobrze - czasem rekoduje film wklejaj±c napisy na sta³e.

Generalnie polecam z uwagi na inne zalety (BR, gry), ale wygody przy filmach nie zapewni takiej jak popcorn hour, czy inny tvix

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-19 15:05:12
Autor: Krzysztof Duchnowski
Seba_Fan pisze:
potrzebuje czegos do HD, MKV, filmow z kamery, DVD, divx
malo gram
czy lepiej konsole ps3 czy moze jakis popcorn albo wd player

PS3 jest bardzo kapryśna jeśli chodzi o formaty filmów. Nie mam jak sprawdzić ( nie mam kamery ) ale nie zdziwiłbym się gdyby nawet nie chciała bezpośrednio odtwarzać filmów z kamer cyfrowych Sony ;P
Potrzebny komputer do przeróbki na format zjadliwy dla PS3
Na kombajn lepszy będzie jakiś HTPC z zainstalowanym XBMC *na ten przykład* ( nawet linuxowy ).

--
Krzysztof 'DK75' Duchnowski
pl.rec.kino-domowe FAQ - http://clonex.f1.pl/faq.html

Data: 2009-04-19 22:44:07
Autor: Seba_Fan
Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny
testowalem wlasnie material z kamery, zrobilem na penie strukture avchd i na DVD i pieknie poszlo to na PS3,
na razie nie wiem jak takie cos pojdzie na WD Player nie mam nikogo z tym urzadzeniem, ale sie dalej zastanawiam, jak WD bedzie mial wszystko co chce itd i cena to jednak chyba WD, dla mnie osobiscie blu-ray nie ma bytu jak nie bede mial wypalarki takiej i tanie plyty a nie po 30zl.

Data: 2009-04-20 01:53:28
Autor: Adam Dybkowski
Seba_Fan pisze:

dla mnie osobiscie blu-ray nie ma
bytu jak nie bede mial wypalarki takiej i tanie plyty a nie po 30zl.

Ale na grzyba wypalarka i płyty? Standard BD-R / BD-RE szybko się nie
przyjmie, ale płyty read-only z filmami jak najbardziej. Szczególnie że
stacjonarne odtwarzacze Bluray (np. Sony) kosztują już poniżej 1000 zł
czyli o 1/3 mniej niż konsola PS3. A komputerowe napędy combo (odczyt
BD/DVD/CD, zapis DVD/CD) to koszt ok. 400 zł. Ulubiony firm w Full HD
puszczany z dobrego projektora. Mniam. Masz inny pomysł zamiast BD?

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-04-20 18:02:36
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:gsgdho$slq$1news.wp.pl...
Seba_Fan pisze:

[...]

filmy HD z WD Playera tez dobra jakosc
dla mnie takie odtwarzacze nie sa warte tyle, co najwyzej 400zl, dlatego poczekam nie spieszy mi sie,  a filmy no coz 100zl za drogo

Data: 2009-04-20 21:17:44
Autor: Adam Dybkowski
Seba_Fan pisze:

Ulubiony firm w Full HD
puszczany z dobrego projektora. Mniam. Masz inny pomysł zamiast BD?

filmy HD z WD Playera tez dobra jakosc

Wszystko fajnie, a skąd weźmiesz film? Z Torrenta?
Ja na razie zadowalam siÄ™ kilkoma programami HD z satelity, ale
docelowym rozwiÄ…zaniem kina domowego pozostanie zapewnie odtwarzacz
Bluray. Niech tylko wprowadzą płyty BD do mojej najbliższej wypożyczalni...

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-04-20 22:47:35
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "Adam Dybkowski" <adybkows12@45wp.pl> napisał w wiadomości news:gsihoo$a57$3news.wp.pl...
[...]
filmy mam skad mam, nie piszemy tu o tym skad co ma. BD sa po 15zl, TV nie ogladam wiec mnie kanaly HD malo interesuja mozna powiedziec ze prawie ich nie ma

Data: 2009-04-20 21:56:23
Autor: [MF] PL
2009-04-20 01:53, Adam Dybkowski napisal (a):
Seba_Fan pisze:

dla mnie osobiscie blu-ray nie ma
bytu jak nie bede mial wypalarki takiej i tanie plyty a nie po 30zl.

Ale na grzyba wypalarka i p�yty? Standard BD-R / BD-RE szybko si� nie
przyjmie, ale p�yty read-only z filmami jak najbardziej. Szczególnie şe
stacjonarne odtwarzacze Bluray (np. Sony) kosztuj� juş ponişej 1000 z�
czyli o 1/3 mniej niş konsola PS3. A komputerowe nap�dy combo (odczyt
BD/DVD/CD, zapis DVD/CD) to koszt ok. 400 z�. Ulubiony firm w Full HD
puszczany z dobrego projektora. Mniam. Masz inny pomys� zamiast BD?

Że sie wtrącę. Nie zapominajcie - HD to też dźwięk. I tu BD to jedyne w tej chwili sensowne rozwiązanie. Filmy, nie mówiąc już o koncertach, w formatach HD czy dźwięku PCM 5.1 wymiatają. Nie do zastąpienia w tej chwili.

--
maciek

Data: 2009-04-20 22:48:43
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "[MF] PL" <star_bright@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsikj7$6mg$1mx1.internetia.pl...
[...]
dokladnie, ale trzeba pamietac ze duzo jest tez kaszany, nie zawsze ten dzwiek bedzie taki super
ale zgadza sie nowe formaty to cos i tylko z BD

Data: 2009-05-04 15:27:17
Autor: olaf3000
Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny
On 20 Kwi, 22:48, "Seba_Fan" <seba_...@poczta.onet.skasuj-to.pl>
wrote:
U¿ytkownik "[MF] PL" <star_bri...@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:gsikj7$6mg$1mx1.internetia.pl...> ¯e sie wtr±cê. Nie zapominajcie - HD to te¿ d¼wiêk. I tu BD to jedyne w
> tej chwili sensowne rozwi±zanie. Filmy, nie mówi±c ju¿ o koncertach, w
> formatach HD czy d¼wiêku PCM 5.1 wymiataj±. Nie do zast±pienia w tej
> chwili.

dokladnie, ale trzeba pamietac ze duzo jest tez kaszany, nie zawsze ten
dzwiek bedzie taki super
ale zgadza sie nowe formaty to cos i tylko z BD

PS3 to IMO swietny kombajn multimedialny, przy zalozeniu ze wystarczy
Ci pudelek pod telewizorem.. i masz PC a ps3 podpiete kablem, nie
WIFI. Wowczas Ps3 media center na PC, tam napiprojekt oraz notatnik SP
- do usuwania ogonkow w 2 kilki + sub edit player do srt. Ograniczenie
do 720p, DTS jest.

pzdr
olaf

Czy PS3 to dobry kombajn multimedialny