Czy PSL naprawdę pozwie 23 listopada Kukiza za "organizacje przestępczą"?

Data: 2015-11-20 13:23:46
Autor: A. Filip
Czy PSL naprawdę pozwie 23 listopada Kukiza za "organizacje przestępczą"?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,PSL-zada-od-Kukiza-przeprosin-za-slowa-o-grupie-przestepczej-i-grozi-pozwem,wid,17986623,wiadomosc.html
| akt. 20.11.2015, 12:15
| - Żądamy od pana Kukiza przeprosin, dajemy czas do poniedziałku. Jeżeli nie -
| skierujemy sprawę do sądu - zapowiedziała posłanka PSL _Urszula Pasławska_. [...]
| Kukiz powiedział: „Mieszkam w małej miejscowości na Opolszczyźnie. Widziałem
| zachowania PSL - nie powiem tego publicznie, nie będę zgłaszał tych spraw do
| prokuratury - ale byłem świadkiem sytuacji takich, gdzie ewidentnie można
| powiedzieć, że to jest zorganizowana grupa przestępcza”. Dodał, że ma dowody i
| ewentualnego pozwu się nie boi.

Czy Kukiz wystarczająco obniżył "skarżalność" tego co *i jak* powiedział? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Koń ma cztery nogi, a jednak się potknie.  (Przysłowie węgierskie)

Czy PSL naprawdę pozwie 23 listopada Kukiza za "organizacje przestępczą"?