Czy Palikot jest 膰wier膰 inteligentem?

Data: 2010-05-30 00:38:11
Autor: Tomy M.
Czy Palikot jest 膰wier膰 inteligentem?
http://palikot.blog.onet.pl/

cytuj臋
Czy jest prawd膮, 偶e Marta Kaczy艅ska otrzyma 3 mln z艂 odszkodowania
z tytu艂u tragicznej 艣mierci Lecha i Marii Kaczy艅skich?Czy jest
prawd膮, 偶e polisa na 偶ycie 艣p. pary prezydenckiej zosta艂a wykupiona
przez Kancelari臋 Prezydenta na koszt podatnik贸w?Czy jest prawd膮, 偶e
wszystkie inne ofiary katastrofy by艂y ubezpieczone na sumy 100, 200
i 300 razy mniejsze?Z czego wynika艂o tak wysokie ubezpieczenie pary
prezydenckiej?Czy 偶ycie zwyk艂ego pracownika kancelarii jest setki
razy mniej cenne ni偶 偶ycie prezydenta??Mam nadziej臋, 偶e to wszystko
nieprawda.
Janusz Palikot (13:00)
<<<

  Panie Palikot, jeste艣 Pan zwyczajnie niedouczony.
Dlaczego?

  Dlatego 偶e NIKT z pasa偶er贸w samolotu nie musi i pewnie
sporo z nich NIE MIA艁O POLISY NA 呕YCIE. W艂a艣ciciel
samolotu ODPOWIADA za bezpiecze艅stwo pasa偶er贸w, i to
w艂a艣ciciel WYP艁ACA ODSZKODOWANIA. To w jego interesie
jest SI臉 UBEZPIECZY膯 OD "Nieszcz臋艣liwych Wypadk贸w".

 Oczywi艣cie jest spora szansa 偶e rozdziny posiadaj膮cych
POLIS臉 NA 呕YCIE otrzymaj膮 sumarycznie wi臋ksze odszkodowania
bo otrzymaj膮 je z dw贸ch 藕r贸de艂, jednak nie spodziewa艂bym
si臋 tego, bo S膮dy lubi膮 odejmowa膰 od roszcze艅 odszkodowawczych
kwot臋 otrzyman膮 z polisy, przecie偶 POLISA NA 呕YCIE jest
tylko form膮 zabezpieczenia rodziny gdy sprawca 艣mierci
ofiary b臋dzie nieustalony lub np. niewyp艂acalny itp.

  Pierwsze co powinny zrobi膰 rodziny ofiar to wnie艣膰
spraw臋 o odszkodowanie do S膮du, propozycje Pa艅stwa
z pewno艣ci膮 b臋d膮 niesatysfakcjonuj膮ce. Ile mo偶na
otrzyma膰 na drodze s膮dowej?  Nie ma g贸rnej granicy,
3 miliony to kwota 艢MIESZNIE NISKA za 艣mier膰 obojga rodzic贸w.
Pani MARTA spokojnie wywalczy 30 milion贸w je偶eli zatrudni
dobrych prawnik贸w.

Tomy M.

Data: 2010-05-29 15:57:47
Autor: brat_olin
Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?
On 30 Maj, 00:38, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?

Ch*j moze.  Natura zna takie przypadki

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-30 01:02:36
Autor: Lorn
brat_olin pisze:
On 30 Maj, 00:38, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?

Ch*j moze.  Natura zna takie przypadki

W sensie czego ch*j mo縠? :>

Data: 2010-05-30 12:22:34
Autor: cirrus
Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?
U縴tkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:hts6eg$qt2$2news.onet.pl...
brat_olin pisze:
On 30 Maj, 00:38, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?
Ch*j moze.  Natura zna takie przypadki
W sensie czego ch*j mo縠? :>

Nie odpowie bo sam nie wie.

--
stevep

Data: 2010-05-30 01:06:19
Autor: Lorn
Tomy M. pisze:
[...]

Nie musi, ale mo偶e... :> Ciekaw jestem przepis贸w odnosz膮cych si臋 w tej偶e kwestii... Jako pracownicy Pa艅stwa powinni by膰 ubezpieczeni... Masz jakie艣 informacje na ten temat? :> Sk膮d masz wiedz臋, 偶e sporo ich nie by艂o ubezpieczonych?

Data: 2010-05-30 12:12:19
Autor: Tytus

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:hts6lg$rq2$1news.onet.pl...
Tomy M. pisze:
[...]

Ubezpieczony powinien byc przewoznik - w tym przypadku instytucja rzadowa. Jezeli przewoznik/lot nie byl ubezpieczony to odpowiedzialnosc za to ponosi rzad/skarb panstwa.

Data: 2010-05-30 07:48:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-30 00:38, Tomy M. pisze:

[...]

Jednak to ty wydajesz si臋 by膰 膰wier膰 inteligentem. Jakie wnoszenie sprawy do s膮du? Przecie偶 polisa jasno okre艣la g贸rn膮 wysoko艣膰 odszkodowania. Wyobra偶asz sobie co by si臋 dzia艂o jakby by艂o inaczej?

A tak swoja drog膮 - sk膮d ta pazerno艣膰 ludzi na 偶ycie na czyj艣 koszt? Ja osobi艣cie brzydz臋 si臋 takimi paso偶ytami. Niby wielka 偶a艂o艣膰 i 偶a艂oba, a tylko patrzenie 偶eby wyrwa膰 co艣 dla siebie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-05-30 08:20:30
Autor: :he畇k:
On Sun, 30 May 2010 07:48:28 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2010-05-30 00:38, Tomy M. pisze:

>  Pierwsze co powinny zrobi rodziny ofiar to wnie舵
> spraw o odszkodowanie do S眃u, propozycje Pa駍twa
> z pewno禼i b阣 niesatysfakcjonuj眂e. Ile mo縩a
> otrzyma na drodze s眃owej?  Nie ma g髍nej granicy,
> 3 miliony to kwota IESZNIE NISKA za 秏ier obojga rodzic體.
> Pani MARTA spokojnie wywalczy 30 milion體 je縠li zatrudni
> dobrych prawnik體.
>
> Tomy M.

Jednak to ty wydajesz si by 鎤ier inteligentem. Jakie wnoszenie sprawy do s眃u? Przecie polisa jasno okre秎a g髍n wysoko舵 odszkodowania. Wyobra縜sz sobie co by si dzia硂 jakby by硂 inaczej?

A tak swoja drog - sk眃 ta pazerno舵 ludzi na 縴cie na czyj koszt? Ja osobi禼ie brzydz si takimi paso縴tami. Niby wielka 縜硂舵 i 縜硂ba, a tylko patrzenie 縠by wyrwa co dla siebie.

mezlulek marty jest w koncu adwokatem, a jego ojczulek baronem sld na pomorzu.ciagna kase skad sie da, ostatnio ze skok-ow. tak dla przypomnienia roznym oszolomom z pis - w katastrofie zginelo 96 osob,
a nie tylko 2. kto zaplaci za bufonade s.p. lecha? wszyscy. z naszych
pieneidzy zaplacimy za jego glupote i zadufanie.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-05-30 12:23:35
Autor: cirrus
Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?
U縴tkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:htsu8b$5v9$1news.onet.pl...
[...]

I chcesz glosowa na paso縴ta?

--
stevep

Data: 2010-05-30 17:50:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-30 12:23, cirrus pisze:
[...]

Przecie to nie Jaros砤w wyst眕i o odszkodowanie.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-05-31 08:59:06
Autor: cirrus
Czy Palikot jest 鎤ier inteligentem?
U縴tkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:htu1he$cgi$2news.onet.pl...
[...]

Tak i nie on nakr阠i film "Solidarni 2010",縠 Tusk ma krew na r阫ach itp, on tylko z tego korzysta- niez砤 ob硊da.

--
stevep

Data: 2010-05-31 17:24:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 08:59, cirrus pisze:
[...]

My秎 縠 troch ci klakierzy w stylu Pospieszalskiego robi Kaczy駍kiemu "nied紈iedzi przys硊g". On wcale o to nie zabiega.

Data: 2010-05-30 13:28:16
Autor: Tomy M.
Czy Palikot jest 膰wier膰 inteligentem?

U偶ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htsu8b$5v9$1news.onet.pl...
[...]

JAKA POLISA?

Uwa偶asz 偶e wszyscy maj膮 Polis臋 na 呕ycie?
Ja takiej nie mam i jak wsiadam do samolotu to odpowiedzialno艣膰
za moje 偶cie spada na przewo藕nika, moj膮 polis膮 jej wuj adwokat :-)

A tak swoja drog膮 - sk膮d ta pazerno艣膰 ludzi na 偶ycie na czyj艣 koszt? Ja osobi艣cie brzydz臋 si臋 takimi paso偶ytami. Niby wielka 偶a艂o艣膰 i 偶a艂oba, a tylko patrzenie 偶eby wyrwa膰 co艣 dla siebie.

Jaka pazerno艣膰?  Odszkodowanie si臋 nale偶y jak psu micha.
Podobnie jak odbi贸r pieniedzy z polisy.

Tylko 偶e wyp艂ata polisy to co innego ni偶 ODSZKODOWANIA.

Tomy M.

Data: 2010-05-30 17:49:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-30 13:28, Tomy M. pisze:

[...]

OC. Ta kt贸r膮 musi posiada膰 ka偶dy przewo藕nik.

Uwa偶asz 偶e wszyscy maj膮 Polis臋 na 呕ycie?
Ja takiej nie mam i jak wsiadam do samolotu to odpowiedzialno艣膰
za moje 偶cie spada na przewo藕nika, moj膮 polis膮 jej wuj adwokat :-)

Tak, ale maj膮 j膮 linie lotnicze do kt贸rych samolotu wsiadasz. A ona niestety dla Ciebie -  ma limit. Oczywi艣cie jest tu mowa tylko o nieszcz臋艣liwym wypadku. Gdyby by艂 to zamach czy czyja艣 ewidentna wina ich 艣mierci, to oczywi艣cie zmienia posta膰 rzeczy - wtedy mo偶esz za艂o偶y膰 spraw臋 w s膮dzie i domaga膰 sie zado艣膰uczynienia w dowolnej wysoko艣ci.

[...]

A kto by niby to ODSZKODOWANIE mia艂 wyp艂aca膰?  I za co by to mi艂o by膰?

Wiesz, jeszcze jestem got贸w zrozumie膰 roszczenia ma艂偶onka kt贸ry zosta艂 sam, i jest bezrobotny, a na dodatek ma na utrzymaniu dzieci a zmar艂y ma艂偶onek by艂 偶ywicielem rodziny.. Ale w tym wypadku jest to co艣 co nie pozwala my艣le膰 o tym  bez obrzydzenia.  I jeszcze na dodatek ta kwota - 3 mln. z艂.

Data: 2010-05-30 19:13:51
Autor: Tomy M.
Czy Palikot jest 膰wier膰 inteligentem?

U偶ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htu1ha$cgi$1news.onet.pl...

[...]

Jakim obrzydzeniem? O czym Ty pierdolisz?! Obrzydzeniem
to napawa mnie ten chuj Palikot:
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/to-juz-koniec-palikota_98783.html
Czy on jest jednak pospolitym z艂odziejem?

I jeszcze na dodatek ta kwota - 3 mln. z艂.

A co to jest za kwota? W/g Ciebie 3 miliony to du偶o?
To dobrej jako艣ci nowoczesna willa z du偶ym ogrodem.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 08:02:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-30 19:13, Tomy M. pisze:

[...]

Z pewno艣ci膮 to jakie艣 wie艣ci wyssane z palca - min膮艂 ju偶 rok od daty ukazania si臋 tego artyku艂u, a nikt nawet nie postawi艂 Palikotowi zarzut贸w.

I jeszcze na dodatek ta kwota - 3 mln. z艂.

A co to jest za kwota? W/g Ciebie 3 miliony to du偶o?
To dobrej jako艣ci nowoczesna willa z du偶ym ogrodem.

Tomy M.

Mam na my艣li to 偶e w Polsce s膮 ludzie kt贸rzy musz膮 prze偶y膰 za 1000 z艂/mies. A tu kto艣 nagle zapragn膮艂 si臋 p艂awi膰 w luksusie z powodu 艣mierci cz艂onka rodziny.

Data: 2010-05-31 19:55:07
Autor: Tomy M.
Czy Palikot jest 膰wier膰 inteligentem?

U偶ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htvkcm$rjm$1news.onet.pl...
[...]

A KTO ma postawi膰? Gdy PO rz膮dzi o aferach nie ma mowy.
S膮 tylko wtedy gdy media co艣 us艂ysz膮 i nie da si臋 tego
zakopa膰.

Mam na my艣li to 偶e w Polsce s膮 ludzie kt贸rzy musz膮 prze偶y膰 za 1000 z艂/mies. A tu kto艣 nagle zapragn膮艂 si臋 p艂awi膰 w luksusie z powodu 艣mierci cz艂onka rodziny.

Ehhh ... jak my艣lisz czy kancelaria prezydenta zap艂aci艂a
te 3 miliony za 3 milionow膮 polis臋?!!!!!
Przecie偶 ta polisa kosztowa艂a U艁AMEK kwoty na jak膮 opiewa艂a.
Podejrzewam 偶e nie wi臋cej ni偶 kilka tysi臋cy.
Te pieni臋dze wyp艂aci PRYWATNA FIRMA, a nie kasa Pa艅stwa!
Lepiej si臋 martwi膰 o kas臋 kt贸r膮 zap艂aciprzewozik je偶eli
nie spe艂ni艂 okre艣lonych standard贸w (np. bak jaki艣 dokument贸w
u pilot贸w) bo wtedy p贸jdzie to z naszej kasy.

Tomy M.

Data: 2010-06-01 22:50:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-31 19:55, Tomy M. pisze:

[...]

Ale nawet opozycja (PiS) o tym milcz膮.

[...]

Prywatna firma sponsoruj膮ca Prezydenta??
Roszczenia wobec kogo艣 kto zawini艂 s膮 jak najbardziej na miejscu.