Czy Palikot się onanizuje?

Data: 2010-07-11 18:19:24
Autor: abc
Czy Palikot się onanizuje?
Pytanie, czy prezydent był trzeźwy, jest równie zasadne, jak pytanie, czy
poseł Palikot przed swoją konferencją prasową się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

Społeczeństwo ma prawo wiedzieć (jestem pewien, że w tej sprawie Eustachy
Rylski mnie poprze) czy ważny polityk rządzącej partii, wiceprzewodniczący
jej klubu parlamentarnego i jeden z medialnych "frontmenów" nie działa pod
wpływem swoich seksualnych frustracji. Milczenie Palikota w tej sprawie jest
wymowne.

Charakterystyczne jest także, że jego była żona nigdy nie odpowiedziała
wprost na pytanie, w jaki sposób Palikot to robi.

Czy jest, jak to nazywa fachowo seksuologia, pigmalionistą, zaspakajającym
się przy fotografiach i filmach, czy też, jak głoszą plotki (ile w nich
prawdy, panie pośle? Dlaczego nie chce pan się do nich ustosunkowywać? Co
pan ukrywa?) uprawia autoerotyzm przed swoim odbiciem w lustrze.

Państwo myślicie, że kpię? Jeszcze niedawno sam bym pomyślał, że to kpiny, i
na dodatek niesmaczne, niestosowne i żałosne. Ale dziś oto okazuje się, że
to najzupełniej poważny dyskurs polityczny. Że po prostu zadałem na głos
pytania, które muszą zostać wreszcie zadane. I opinia publiczna powinna mi
być wdzięczna, że mam tę odwagę.

Więcej http://www.bibula.com/?p=24118

Data: 2010-07-11 12:23:50
Autor: Bruner
Czy Palikot się onanizuje?

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message news:4c39ef12$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
Pytanie, czy prezydent był trzeźwy, jest równie zasadne, jak pytanie, czy
poseł Palikot przed swoją konferencją prasową się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

lepiej powiedz jak czesto samemu konia walisz i czy waliles przed napisaniem tego postu ze cie tak to podniecilo aby napisac o tym.

Data: 2010-07-11 18:29:04
Autor: abc
Czy Palikot się onanizuje?
lepiej powiedz jak czesto samemu konia walisz i czy waliles przed
napisaniem tego postu ze cie tak to podniecilo aby napisac o tym.

Lepiej naucz się czytać ze zrozumieniem.
To jest fragment obszerniejszego tekstu Ziemkiewicza.
Polecam http://www.bibula.com/?p=24118

Data: 2010-07-11 18:33:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Palikot się onanizuje?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c39f156$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie zlałeś się jak czytałeś?

Data: 2010-07-11 18:32:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Czy Palikot się onanizuje?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c39ef12$0$17097$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Łatwo możesz sprawdzić. Idź do niego. Wsadź rękę do rozporka i jak się spuści, będziesz wiedział.

Data: 2010-07-11 19:08:55
Autor: raff
Czy Palikot się onanizuje?

[...]

wprost na pytanie, w jaki sposĂłb Palikot to robi.

[...]

Brawo, Bodzio, brawo! Riposta na wysokim poziomie!

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-12 06:52:47
Autor: HaMMeR
Czy Palikot się onanizuje?
On 2010-07-11 18:32, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No no, kapusto, chyba zapedzasz sie za daleko!
Nikogo nie interesuja twoje 'eksperymenty',
wiec swoje rady stosuj tylko na sobie!
Nie dosc ze kapusta, to jeszcze zwykla palikociana sciera..!

Data: 2010-07-11 21:21:34
Autor: mkałrwan jest debilem
Czy Palikot się onanizuje?

[...]

Pytanie posła Palikota nie jest bezpodstawne. Jak się dowiesz w jaki sposób Kaczyński ze swoją świtą spędził ostatnią noc, to wtedy będziesz się mógł wypowiedziec.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-11 15:57:21
Autor: Bruner
Czy Palikot się onanizuje?

"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:i1d5k1$avr$1inews.gazeta.pl...

Pytanie posła Palikota nie jest bezpodstawne. Jak się dowiesz w jaki sposób Kaczyński ze swoją świtą spędził ostatnią noc, to wtedy będziesz się mógł wypowiedziec.

skoro mowimy o onanizowaniu, dajesz do zrozumienia ze na balandze moglo dojsc do czego konkretnego poza alkoholem

Data: 2010-07-11 22:09:45
Autor: mkałrwan jest debilem
Czy Palikot się onanizuje?
Użytkownik "Bruner" <soooos@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i1d7n3$16q$1news.onet.pl...

[...]

Nie interesuje mnie co było na balandze, tylko przypuszczam, że Kaczyński mógł byc pod wpływem alkoholu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-11 22:29:12
Autor: 954
Czy Palikot się onanizuje?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1d8ea$krs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Możesz przypuszczec natomiast ten oto kundel najebany był napewno
http://www.youtube.com/watch?v=g8N_EG7jJ5U

Data: 2010-07-11 17:04:06
Autor: Bruner
Czy Palikot się onanizuje?

"954" <marek.zmylka@raptor.pl> wrote in message news:i1d9j6$6g1$1news.onet.pl...
Możesz przypuszczec natomiast ten oto kundel najebany był napewno
http://www.youtube.com/watch?v=g8N_EG7jJ5U

no ale ten tez jako wodzirej

http://www.youtube.com/watch?v=TXjRvAXmBpo&feature=related

Data: 2010-07-12 07:45:53
Autor: mkałrwan jest debilem
Czy Palikot się onanizuje?

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał

Możesz przypuszczec natomiast ten oto kundel najebany był napewno
http://www.youtube.com/watch?v=g8N_EG7jJ5U

Podobnie jak ta suka:

http://www.youtube.com/watch?v=qc7O5yNON2Q

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-11 21:24:00
Autor: abc
Czy Palikot się onanizuje?
Pytanie posła Palikota nie jest bezpodstawne.

Pytanie red. Ziemkiewicza też nie jest bezpodstawne.

Data: 2010-07-11 21:35:41
Autor: mkałrwan jest debilem
Czy Palikot się onanizuje?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Pytanie red. Ziemkiewicza też nie jest bezpodstawne.

Pytanie Ziemkiewicza jest idiotyczne, tak jak on sam.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-11 21:42:49
Autor: abc
Czy Palikot się onanizuje?
Pytanie Ziemkiewicza jest idiotyczne, tak jak on sam.

Jest ono odpowiednie dla nowego poziomu dyskursu politycznego wprowadzonego
przez Palikota z plastykowym chujem. Sam Ziemkiewicz skomentował to tak:

Data: 2010-07-11 22:00:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy Palikot się onanizuje?
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> pisze:
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Pytanie red. Ziemkiewicza teĹź nie jest bezpodstawne.

Pytanie Ziemkiewicza jest idiotyczne, tak jak on sam.

Masz coś przeciw "równaniu (w dół) do Palikota (PO)"?
Pytanie Ziemkiewicza jest tylko niezbyt udolną próbą równania po
Palikota (PO) :-)

Często widziana dziewczyna i często noszona suknia tracą na wartości.
  -- Przysłowie angielskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-07-12 10:17:22
Autor: konus
Czy Palikot się onanizuje?

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1d5k1$avr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie musi ! . Stac go na dziwki jak duza czesc kleru . Ta ktora ma inne preferencje a jest ich rownie duzo, wykorzystuje ministrantow , ktorych potem wysyla do seminarium .

kwakwa

Data: 2010-07-11 23:05:12
Autor: Polok_prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

Data: 2010-07-11 15:04:46
Autor: Marek
Czy Palikot się onanizuje?
On 11 Lip, 23:05, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF
JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam
pisales!), ...

Data: 2010-07-12 04:18:19
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]
>
> PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam

Aboco ?!! , kciołbyś sem namarynem dutków nakrechem dostoć ? Gupiś cyco ??
A memne.. , minuta.... , na wyłobracaniu śporki tosiem tsa ZNOĆ !! Kiej pojemcia
łotym niemos , to dyć pytanko mozes łobstawić. SYĆKO !! Łogarnołeś to ??

MH

Data: 2010-07-12 08:40:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]
>
> PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam

Stać....
- ito naniejednom...

Patelnem tes stsaskać lubiem...
Scegulnie jakiejsik 16-letniej GALERYJANCE....

Chopie...! - nimos pojińcio coto za uciecha jest....!

- porem razy machnies takom modziuchnom spareckem, ata zpsyjemności kwiceć
pocyno i twojom łepetynem ronckami po sparce kierować...

Ajak siem wywijo..., a stenko..., a wzdycho....!
- na som dźwienk i widok cowieka zbiro...

A potem...
- chopie, pojińcio nimos, jakom frajdem popychanie robi...!

Takiej rozpolonej 16-17-latce sparka siem tak ścisko i wibruje, ze niekiedy
cujem siem jak modzik, wturego po 10-ciu sturchnięciach rozbiro...

Fajnie jest tes powsiach sem pojeździć i takich modziuchnych Maryn posukać
Jak takiej porem dutkuw i jakiesik purfemy, abo inkse podrubki VICHY
psyłobiecos, to niedość, ze patelniem jej tsaśnies, powtykos, toci nakoniec ze
tsy tak pikne lody zrobi, zeaz w kżyżu pseciong...

Data: 2010-07-12 09:39:49
Autor: Marek
Czy Palikot się onanizuje?
On 12 Lip, 08:40, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> [...]

psyłobiecos, to niedość, ze patelniem jej tsaśnies, powtykos, toci nakoniec ze
tsy tak pikne lody zrobi, zeaz w kżyżu pseciong...

To ta kie stare owce tam macie ?

Data: 2010-07-11 23:21:40
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

Cosik mnie siem Kumie wydawo , ze racji niemos..  Romckami sem tego niezałatwiom
, bo cusik romcki psykrutkie majom. Jarecek jeze moze sem puknomć s pistolecika
, ali cosik mnie siem wydawo , ze zamałom kukaracem mo coby wniom wcelowoć umioł.

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

Dyć abecadło w mimistramtóf  ino prysko psy pirwsej komunie świntej..

MH

Data: 2010-07-11 23:46:20
Autor: Polok_prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
MH wrote:

abc wrote:

[...]

Powim ci kumie, zego roz natakim bezemeceńctwie psyłapały...!

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Wis pseca, zem tulerancyjny jest i niełobchodzi mie jako sem wtosik dobze robi, ale jakzem to łobacył, tomi siem az niedobze łod tego porobiło...

Data: 2010-07-12 03:39:57
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?

Wis pseca, zem tulerancyjny jest i niełobchodzi mie jako sem wtosik dobze robi, ale jakzem to łobacył, tomi siem az niedobze łod tego porobiło...

=============

Rocjem mos!!  Ali to jeze nie syćko !!  I jeze taki CIUL bemdzie memrotał o
jakichsik Łoćcach , ło rydzowych gzybach i som niewim co jeze.. Idem spoć ,
bośmysiem s Wondusiem łokrutnie ło poty.. , polty... , polityce nagodoły i
CIENCKOM GŁOWEM MOM...

MH

Data: 2010-07-12 08:35:24
Autor: HaMMeR
Czy Palikot się onanizuje?
On 2010-07-11 23:46, Polok_prawdziwy wrote:
MH wrote:

[...]

....i tak ci juz zostalo do konca twojego 'lobesranego zycia', buraku pastewny!

Data: 2010-07-12 09:13:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]

...i tak ci juz zostalo do konca twojego 'lobesranego zycia', buraku pastewny!

To rozumim, ze tes lubis, jak ABECADŁO...?

- cheba tak lubis, inacej byś go niebronił śMIERDZONCO GANGRENO...

Data: 2010-07-12 03:12:11
Autor: zbig
Czy Palikot się onanizuje?
On 11 Lip, 18:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

RAZ tym artykułem sięgnął dna. To jakaś desperacja.Odbiło mu?

Data: 2010-07-12 07:56:21
Autor: cytryna
Czy Palikot się onanizuje?
[...]

To oczywista oczywistość, że onanizuje się na potęgę pieszcząc świński ryj.
Słonności do onanizmu zastąpiły wcześniej uprawianą w Biłgoraju zoofilię z krówkami i klaczami. Tak ma od dzieciństwa stąd atrofia zwojów mózgowych u tego akuwisty w partii skupiającej PZPR,ZSL,UB,KOR,KLD,UW,"S", wspieranej przez KGB, BND i Mosad - Partii Obciachu.

Data: 2010-07-12 10:13:53
Autor: Zahir
Czy Palikot się onanizuje?

[...]

Palikot może w kobietach przebierać jak w ulęgałkach czego nie można powiedzieć o prezesie PiS. Chłopina albo się onanizuje albo gustuje w chłopcach.

Zahir

Data: 2010-07-12 11:00:06
Autor: #heÂŽsk#
Czy Palikot się onanizuje?
On Sun, 11 Jul 2010 18:19:24 +0200, "abc" <abc@wp.pl> wrote:

Pytanie, czy prezydent był trzeĽwy, jest równie zasadne, jak pytanie, czy
poseł Palikot przed swoj± konferencj± prasow± się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

 nie przenos na innych ulubionych czynnosci swego prezesa.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-12 21:05:15
Autor: jadrys
Czy Palikot się onanizuje?
  W dniu 2010-07-11 18:19, abc pisze:
  się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

Wszyscy zdrowi ludzie się onanizują.  Podobno nawet impotenci - mentalnie..

Czy Palikot się onanizuje?