Czy Palikot się onanizuje?

Data: 2010-07-11 23:05:12
Autor: Polok_prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

Data: 2010-07-11 15:04:46
Autor: Marek
Czy Palikot się onanizuje?
On 11 Lip, 23:05, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF
JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam
pisales!), ...

Data: 2010-07-12 04:18:19
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]
>
> PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam

Aboco ?!! , kciołbyś sem namarynem dutków nakrechem dostoć ? Gupiś cyco ??
A memne.. , minuta.... , na wyłobracaniu śporki tosiem tsa ZNOĆ !! Kiej pojemcia
łotym niemos , to dyć pytanko mozes łobstawić. SYĆKO !! Łogarnołeś to ??

MH

Data: 2010-07-12 08:40:13
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]
>
> PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

A ciebie stac na Maryny, a i tak jestes mineciarzem ( sam

Stać....
- ito naniejednom...

Patelnem tes stsaskać lubiem...
Scegulnie jakiejsik 16-letniej GALERYJANCE....

Chopie...! - nimos pojińcio coto za uciecha jest....!

- porem razy machnies takom modziuchnom spareckem, ata zpsyjemności kwiceć
pocyno i twojom łepetynem ronckami po sparce kierować...

Ajak siem wywijo..., a stenko..., a wzdycho....!
- na som dźwienk i widok cowieka zbiro...

A potem...
- chopie, pojińcio nimos, jakom frajdem popychanie robi...!

Takiej rozpolonej 16-17-latce sparka siem tak ścisko i wibruje, ze niekiedy
cujem siem jak modzik, wturego po 10-ciu sturchnięciach rozbiro...

Fajnie jest tes powsiach sem pojeździć i takich modziuchnych Maryn posukać
Jak takiej porem dutkuw i jakiesik purfemy, abo inkse podrubki VICHY
psyłobiecos, to niedość, ze patelniem jej tsaśnies, powtykos, toci nakoniec ze
tsy tak pikne lody zrobi, zeaz w kżyżu pseciong...

Data: 2010-07-12 09:39:49
Autor: Marek
Czy Palikot się onanizuje?
On 12 Lip, 08:40, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

> [...]

psyłobiecos, to niedość, ze patelniem jej tsaśnies, powtykos, toci nakoniec ze
tsy tak pikne lody zrobi, zeaz w kżyżu pseciong...

To ta kie stare owce tam macie ?

Data: 2010-07-11 23:21:40
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?
abc wrote:

Łon siem niełonanizuje, bogo na Maryny stać, ale TY ABECADŁO i twuj SEF JARECEK renkami sem to załatwiać musicie...

Cosik mnie siem Kumie wydawo , ze racji niemos..  Romckami sem tego niezałatwiom
, bo cusik romcki psykrutkie majom. Jarecek jeze moze sem puknomć s pistolecika
, ali cosik mnie siem wydawo , ze zamałom kukaracem mo coby wniom wcelowoć umioł.

PS - a lubis jesce na marynie majtochy pryskać...?

Dyć abecadło w mimistramtóf  ino prysko psy pirwsej komunie świntej..

MH

Data: 2010-07-11 23:46:20
Autor: Polok_prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
MH wrote:

abc wrote:

[...]

Powim ci kumie, zego roz natakim bezemeceńctwie psyłapały...!

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Wis pseca, zem tulerancyjny jest i niełobchodzi mie jako sem wtosik dobze robi, ale jakzem to łobacył, tomi siem az niedobze łod tego porobiło...

Data: 2010-07-12 03:39:57
Autor: MH
Czy Palikot się onanizuje?

Wis pseca, zem tulerancyjny jest i niełobchodzi mie jako sem wtosik dobze robi, ale jakzem to łobacył, tomi siem az niedobze łod tego porobiło...

=============

Rocjem mos!!  Ali to jeze nie syćko !!  I jeze taki CIUL bemdzie memrotał o
jakichsik Łoćcach , ło rydzowych gzybach i som niewim co jeze.. Idem spoć ,
bośmysiem s Wondusiem łokrutnie ło poty.. , polty... , polityce nagodoły i
CIENCKOM GŁOWEM MOM...

MH

Data: 2010-07-12 08:35:24
Autor: HaMMeR
Czy Palikot się onanizuje?
On 2010-07-11 23:46, Polok_prawdziwy wrote:
MH wrote:

[...]

....i tak ci juz zostalo do konca twojego 'lobesranego zycia', buraku pastewny!

Data: 2010-07-12 09:13:35
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Palikot się onanizuje?
> [...]

...i tak ci juz zostalo do konca twojego 'lobesranego zycia', buraku pastewny!

To rozumim, ze tes lubis, jak ABECADŁO...?

- cheba tak lubis, inacej byś go niebronił śMIERDZONCO GANGRENO...

--

Czy Palikot się onanizuje?