Czy Palikot się onanizuje?

Data: 2010-07-12 07:56:21
Autor: cytryna
Czy Palikot się onanizuje?
Pytanie, czy prezydent był trzeźwy, jest równie zasadne, jak pytanie, czy
poseł Palikot przed swoją konferencją prasową się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

Społeczeństwo ma prawo wiedzieć (jestem pewien, że w tej sprawie Eustachy
Rylski mnie poprze) czy ważny polityk rządzącej partii, wiceprzewodniczący
jej klubu parlamentarnego i jeden z medialnych "frontmenów" nie działa pod
wpływem swoich seksualnych frustracji. Milczenie Palikota w tej sprawie jest
wymowne.

Charakterystyczne jest także, że jego była żona nigdy nie odpowiedziała
wprost na pytanie, w jaki sposób Palikot to robi.

Czy jest, jak to nazywa fachowo seksuologia, pigmalionistą, zaspakajającym
się przy fotografiach i filmach, czy też, jak głoszą plotki (ile w nich
prawdy, panie pośle? Dlaczego nie chce pan się do nich ustosunkowywać? Co
pan ukrywa?) uprawia autoerotyzm przed swoim odbiciem w lustrze.

Państwo myślicie, że kpię? Jeszcze niedawno sam bym pomyślał, że to kpiny, i
na dodatek niesmaczne, niestosowne i żałosne. Ale dziś oto okazuje się, że
to najzupełniej poważny dyskurs polityczny. Że po prostu zadałem na głos
pytania, które muszą zostać wreszcie zadane. I opinia publiczna powinna mi
być wdzięczna, że mam tę odwagę.

Więcej http://www.bibula.com/?p=24118

To oczywista oczywistość, że onanizuje się na potęgę pieszcząc świński ryj.
Słonności do onanizmu zastąpiły wcześniej uprawianą w Biłgoraju zoofilię z krówkami i klaczami. Tak ma od dzieciństwa stąd atrofia zwojów mózgowych u tego akuwisty w partii skupiającej PZPR,ZSL,UB,KOR,KLD,UW,"S", wspieranej przez KGB, BND i Mosad - Partii Obciachu.

--

Czy Palikot się onanizuje?