Czy Palikot się onanizuje?

Data: 2010-07-12 03:12:11
Autor: zbig
Czy Palikot się onanizuje?
On 11 Lip, 18:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Pytanie, czy prezydent był trzeźwy, jest równie zasadne, jak pytanie, czy
poseł Palikot przed swoją konferencją prasową się onanizował, jak podobno ma
we zwyczaju.

Społeczeństwo ma prawo wiedzieć (jestem pewien, że w tej sprawie Eustachy
Rylski mnie poprze) czy ważny polityk rządzącej partii, wiceprzewodniczący
jej klubu parlamentarnego i jeden z medialnych "frontmenów" nie działa pod
wpływem swoich seksualnych frustracji. Milczenie Palikota w tej sprawie jest
wymowne.

Charakterystyczne jest także, że jego była żona nigdy nie odpowiedziała
wprost na pytanie, w jaki sposób Palikot to robi.

Czy jest, jak to nazywa fachowo seksuologia, pigmalionistą, zaspakajającym
się przy fotografiach i filmach, czy też, jak głoszą plotki (ile w nich
prawdy, panie pośle? Dlaczego nie chce pan się do nich ustosunkowywać? Co
pan ukrywa?) uprawia autoerotyzm przed swoim odbiciem w lustrze.

Państwo myślicie, że kpię? Jeszcze niedawno sam bym pomyślał, że to kpiny, i
na dodatek niesmaczne, niestosowne i żałosne. Ale dziś oto okazuje się, że
to najzupełniej poważny dyskurs polityczny. Że po prostu zadałem na głos
pytania, które muszą zostać wreszcie zadane. I opinia publiczna powinna mi
być wdzięczna, że mam tę odwagę.

Więcejhttp://www.bibula.com/?p=24118

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

RAZ tym artykułem sięgnął dna. To jakaś desperacja.Odbiło mu?

Czy Palikot się onanizuje?