Czy Pasikowski był w armii?

Data: 2010-01-19 08:21:21
Autor: GK
Czy Pasikowski był w armii?
Znając wojskowe zamiłowania Pasikowskiego nasuwa mi się pytanie, czy reżyser odbywał za młodu służbę wojskową?

Data: 2010-01-19 05:30:36
Autor: choczsz
Czy Pasikowski był w armii?
On 19 Sty, 08:21, "GK" <grzesiek...@o2.pl> wrote:
Znając wojskowe zamiłowania Pasikowskiego nasuwa mi się pytanie, czy reżyser
odbywał za młodu służbę wojskową?

Chociaz rok ukonczenia studiow moze sugerowac kilkuletnia przerwe w
zyciorysie Pasikowskiego, to znalazlem zrodlo twierdzace, ze w wojsku
nie byl, cytuje:

"Nieformalnym wspolscenarzysta filmu był przyjaciel rezysera, ktory -
w przeciwienstwie do Wladyslawa Pasikowskiego - przeszedł przez
wojsko..."

mowa oczywiscie o debiucie czyli fimie Kroll.

a cytat pochodzi stad: http://www.culture.pl/pl/culture/artykuly/os_pasikowski_wladyslaw

Czy Pasikowski był w armii?