Czy PiS nalezy zdelegalizowac?

Data: 2009-09-15 09:22:19
Autor: awe
Czy PiS nalezy zdelegalizowac?
Cycu leczyc sie psychicznie, leczyc a nie na grupe walic posty.
awe

Data: 2009-09-15 09:51:45
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8nfaf$cuj$1news.onet.pl...
Cycu leczyc sie psychicznie, leczyc a nie na grupe walic posty.
awe

Rowniez takie wypowiedzi pissowszczykow kwalifikuja PiS do delegalizacji .

cyc

Data: 2009-09-16 20:32:41
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8nh5e$hn2$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
marzyciel, wiesz znam taki wierszyk - mama mnie nauczyla. Lenin nauczyl nas marzyc a marzenia przekuwac w rzeczywistosc;-))
awe

Data: 2009-09-17 08:44:28
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8rav6$924$1news.onet.pl...

[...]

Teraz w zasadzie wszystko jest jasne . Juz niczym mnie nie zdziwisz  bo jak mozesz inaczej , kiedy wychowywano Cie na leninowskiej "literaturze" ? .

cyc

Data: 2009-09-22 10:01:56
Autor: awe

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8slvc$522$1news.onet.pl...

[...]

mnie wychowano tak jak trzeba, to ze mama chodzila do stalinowskiej szkoly to juz wypadek przy pracy ktory dotyczyl calej populacji zyjacej w PRL'u. Na szczescie byla cale zycie zdystansowana do tego calego socjalizmu, w przeciwienstwie do ciebie cycu. Ty ten socjalizm podpierales rekOma i nogoma
awe

Data: 2009-09-22 13:09:04
Autor: CYC

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h99vuo$fun$1news.onet.pl...

[...]

Twoja mama mnie nie interesuje bo nie naleze do tych , ktorzy szukajac " argumentow " usiluja dolozyc rodzinie grupowicza . Nie mniej wychowanie odebrales "dobre" bo pewnie na dobranoc do poduszki czytano Ci Ostrowskiego ......nie wiesz kto zacz ?
No coz , widac malo oczytany jestes bo to po Leninie druga znaczaca postac bolszewickiej literatury .
cyc

Czy PiS nalezy zdelegalizowac?