Czy PiS przetrwa do wiosny?

Data: 2011-11-21 21:40:02
Autor: Zennon
Czy PiS przetrwa do wiosny?
Myślę, że nie. Przez zimę będą trwały zakulisowe rozmowy, a wiosną Ziobro z Kurskim oficjalnie odpalą nową partię. PiSu już w zasadzie nie ma.

Zennon

Data: 2011-11-21 21:46:01
Autor: Przemysław W
Czy PiS przetrwa do wiosny?

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111212040.UTC.jaecv5$nq3$1tioat.net...
Myślę, że nie. Przez zimę będą trwały zakulisowe rozmowy, a wiosną Ziobro z Kurskim oficjalnie odpalą nową partię. PiSu już w zasadzie nie ma.

I bardzo dobrze. Tę bandę już dawno powinien trafić szlag!

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-22 08:51:24
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Czy PiS przetrwa do wiosny?

[...]

Szkoda. Jednosobowa partia Palikota nie dostarczy tyle rozrywki co prezes Kaczyński.

BBR

Czy PiS przetrwa do wiosny?